Mitä pitää tehdä että tulee huomatuksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24509572:
No mun muistaakseni et ole :D Mutta profiilissasi lukee, että olet kiinnostunut mm uskonnoista. Voisi siis kuvitella, että se kiinnostaisi sinua keskustelunaiheena.
Kiinnostaa mutta en halua leimaantua tietyn alueen kannattajaksi vastaan jotain toista. Oon varmaan harmaana jotain osallistunutkin.
 
Olen palstaillut jo vuosia, mutta ei mua vieläkään kukaa muista/tunne. Mutta sen olen oppinut, että otsikosta kannattaa tehdä huomiota herättävä, jotta siihen saa vastauksia. Varsinkin provosoivaan otsikkoon saa ihan kivasti lukijoita
 
pyh, sisäpiiri-ajattelutapa kannattaa unohtaa, toki sitä katsellaan niitäkin joiden nimimerkki on jänyt mieleen hyvistä kommenteista tai aloituksista, mutta pääasiassa se otsikko ratkaisee kiinnostaako vai ei aihealue
Samaa mieltä. Ei täällä ole tietääkseni mitään erillistä sisäpiiriä, toki jotkut nikit ovat tutustuneet toisiin nikkeihin jo niin paljon että muistavat aiempia keskusteluja. Täällä on varmaan satoja nikkejä enkä muista niistä varmaan kuin kourallisen.
 
Keittiönoita
Kiinnostaa mutta en halua leimaantua tietyn alueen kannattajaksi vastaan jotain toista. Oon varmaan harmaana jotain osallistunutkin.
Yleensä juuri ne "leimaantuneet" jäävät mieleen. Olipa siis keskustelunaihe mikä tahansa. Tai sitten ne, jotka jaksavat rakentavasti keskustella aiheesta, vaikkeivät omaa henkilökohtaista näkemystään tuokaan esille. Mutta kuten sanottua, aloituksen aihe on aika keskeinen. Sen pitää olla joko provosoiva, jolloin ketjuun sitten satelee mitä sattuu, tai ajankohtainen tai muutoin kiinnostava.
 
Kepsis
Ja tietynkaltaiset ketjut vetää sitten puoleensa tietynlaisia palstalaisia, osan näkee aina jossain reimatec-ketjussa, osan taas näkee aina jossain uskonto-ketjussa. Tämä on siinä mielessä kuin oikeaa elämää että ei ihmiset huvikseen lähde kauhean usein puhumaan aiheesta mikä niitä ei kiinnosta.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Ja tietynkaltaiset ketjut vetää sitten puoleensa tietynlaisia palstalaisia, osan näkee aina jossain reimatec-ketjussa, osan taas näkee aina jossain uskonto-ketjussa. Tämä on siinä mielessä kuin oikeaa elämää että ei ihmiset huvikseen lähde kauhean usein puhumaan aiheesta mikä niitä ei kiinnosta.
Totta, uskonto-ketjut käyn ainakin lukemassa jos en muuta.
 
Keittiönoita
Ja tietynkaltaiset ketjut vetää sitten puoleensa tietynlaisia palstalaisia, osan näkee aina jossain reimatec-ketjussa, osan taas näkee aina jossain uskonto-ketjussa. Tämä on siinä mielessä kuin oikeaa elämää että ei ihmiset huvikseen lähde kauhean usein puhumaan aiheesta mikä niitä ei kiinnosta.
Juuri näin :) Täällä pyörii eri-ikäisiäkin ihmisiä, toisilla on teinejä, toisilla ala-asteikäisiä, toisilla taaperoita ja toisilla vauvoja. Tenien vanhempia ei varmaan ne reimatecit enää kiinnosta eikä taaperoiden vanhempia teinien kännykkäsaldot. Muutenkin eri palstailijat tuntuvat olevan kiinnostuneita erilaisista asioista...talonrakennusprojektit tuskin innostavat kerrostalossa asuvia (paitsi jos suunnittelevat talon rakentamista) jne
 
Julkkikset
Mitä julkkiksiin tulee, niin sanoisinpa että kuka tahansa julkkis on ns. suuren yleisön mielestä kiinnostava, jos on valmis repostelemaan yksityiselämäänsä julkisuudessa (ja aika monista on tullutkin julkkiksia vain ja yksinomaan siksi, että julkisuuden toivossa törttöilevät). Ei voi olla jatkuvasti kiinnostava, jos ei suostu kertomaan meheviä privaattipuolen juttuja itsestään, mutta se ei vielä tarkoita sitä etteikö kyseinen tyyppi voisi olla hyvinkin kiinnostava, jos ihmiset tietäisivät, mitä heidän elämässään oikeasti tapahtuu. Ei Tuksustakaan kukaan tietäisi, jos ei itse lähettelisi niitä 'uutisiaan' lehtiin-
 

Yhteistyössä