Oletko joskus ihastunut palstalla

  • Viestiketjun aloittaja "Mito"
  • Ensimmäinen viesti
Minusta palstaihastumisista on kiva lukea, niistä tulee hyvälle tuulelle.
Ovathan täältä joskus ihmiset löytäneet toisensa. Mikä se oli se pari, jonka nikit
sitten ihanasti myötäilivät toisiaan..
Ja ihastumisista on mukavampi lukea, kun niitä, listaa ärsyttävimmät, ilkeimmät.
jne, palstalaiset.
 
  • Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
Minusta palstaihastumisista on kiva lukea, niistä tulee hyvälle tuulelle.
Ovathan täältä joskus ihmiset löytäneet toisensa. Mikä se oli se pari, jonka nikit
sitten ihanasti myötäilivät toisiaan..
Ja ihastumisista on mukavampi lukea, kun niitä, listaa ärsyttävimmät, ilkeimmät.
jne, palstalaiset
.
Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.
 
Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.
:D

minä olin välillä, ja skippasinkin kaikki lista-asiat palstalla. Mutta nyt elämäni lie niin pienimuotoista vaihteeksi, että sitä notkuu täällä ja lukee kaikenlaista. :ashamed:
 
Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.
Ei kai tässä ole pyydettykään mitään listaa tekemään? Vaan kysytty, että oletko joskus ihastunut. Samaan tyyliin kuin, että oletko joskus löytänyt ystävän palstalta, oletko joskus tanssinut alasti sateessa tai saanut satiaisia.
 

Yhteistyössä