Non compos mentis
Harkitsen tätä. Mutta nyt nukkumaan.Palstalainen palstalaisesta.
Harkitsen tätä. Mutta nyt nukkumaan.Palstalainen palstalaisesta.
No olishanEi siinä nyt olis mitään järkeä.
Munkin täytyy harkita. Mutta ehkä ensi viikolla palaamme asiaan? Sitten sullakin voisi olla enemmän kerrottavaa? Tms... :saint:Harkitsen tätä. Mutta nyt nukkumaan.
Nukkumaan. :O Samalla, kun toiset kuolee uteliaisuudesta. |OHarkitsen tätä. Mutta nyt nukkumaan.
Hyppää vaan auton niskaan ja ajelee muuanne tutkimaan tilannetta Sillä se selviää.Mistä sen tietää että voisko palstalaiseen ihastua. Tietenkin pitäisi ensin tavata, mutta kukapa palstalainen täällä asusi
NIH! Vaadimme Tytsin puolesta saada tietää! :attn::O Epistä! Mäkin kerroin sulle keväällä yhtä sun toista. :stick:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24542644:Ainiijoo, ite kysymykseen: Kyllä, tälläki hetkellä :xmas:
Oli minulla tarkoitus lähteä Ouluun runille, mutta suunnitelmat muuttui ja minun pitää lähteä Turkuun viikonlopuksi. Tuskimpa siellä on palstamammoja.. Tuntuu että kaikki on helsingistä taikka jostain muualta.Hyppää vaan auton niskaan ja ajelee muuanne tutkimaan tilannetta Sillä se selviää.
No, vakavasti ottaen vastausta alkuperäiseen. Olen tainnut ihastua palstalaiseen juu. Tosin mulle ihastuminen ei ole niin kuolemanvakava asia, niitä menee ja tulee. Rakastuminen on sitten eri asia. Ko. henkilö ei sitten osoittautunut ihastumisen arvoiseksi. Tapasin kyllä ihan IRL. Ei ollut suhdetta.
Heko heko. Nyt meni lause hiukan liian ... teko... jotakin.pitää lähteä Turkuun viikonlopuksi. Tuskimpa siellä on palstamammoja..
Kiva kun otit sen käyttöön.
Mistä nappaan kyytille?Voisi oikeastaan käydä Turussa jossain välissä
Vois kyllä käydä yöelämää kattelemassa, lapsetkin menee äidilleen viikonlopuksi.Tervetuloa Turkuun vaan poijjaat.
Pääseks mäkin, voin hoitaa tytöille takuutyydytyksen, ni te voitte jauhaa paskaa.Mistä nappaan kyytille?
Ja mitäs kautta sitä "aitoa munaa" tarjotaan??!Vitun pateettiset naiset. Just tommosia vitun pateeettisia twitterin kautta ihastumisia. Sit kuolataan. Voi vittu.