Oletko joskus ihastunut palstalla

  • Viestiketjun aloittaja "Mito"
  • Ensimmäinen viesti
Mistä sen tietää että voisko palstalaiseen ihastua. Tietenkin pitäisi ensin tavata, mutta kukapa palstalainen täällä asusi :(
Hyppää vaan auton niskaan ja ajelee muuanne tutkimaan tilannetta :) Sillä se selviää. :D

No, vakavasti ottaen vastausta alkuperäiseen. Olen tainnut ihastua palstalaiseen juu. Tosin mulle ihastuminen ei ole niin kuolemanvakava asia, niitä menee ja tulee. Rakastuminen on sitten eri asia. Ko. henkilö ei sitten osoittautunut ihastumisen arvoiseksi. Tapasin kyllä ihan IRL. Ei ollut suhdetta.
 
Aries 78
Hyppää vaan auton niskaan ja ajelee muuanne tutkimaan tilannetta :) Sillä se selviää. :D

No, vakavasti ottaen vastausta alkuperäiseen. Olen tainnut ihastua palstalaiseen juu. Tosin mulle ihastuminen ei ole niin kuolemanvakava asia, niitä menee ja tulee. Rakastuminen on sitten eri asia. Ko. henkilö ei sitten osoittautunut ihastumisen arvoiseksi. Tapasin kyllä ihan IRL. Ei ollut suhdetta.
Oli minulla tarkoitus lähteä Ouluun runille, mutta suunnitelmat muuttui ja minun pitää lähteä Turkuun viikonlopuksi. Tuskimpa siellä on palstamammoja.. Tuntuu että kaikki on helsingistä taikka jostain muualta.
 
[QUOTE="vieras";24542755]Heko heko. Nyt meni lause hiukan liian ... teko... jotakin.
Kaikki tietävät, että yllättävän iso osa aktiivipalstailijoista on Turun seudulta. Voin mainita lonkalta mooooonta Turun seudulta, mutta en yhtä montaa Helsingistä.[/QUOTE]

Voisi oikeastaan käydä Turussa jossain välissä :D
 
Aries 78
[QUOTE="vieras";24542755]Heko heko. Nyt meni lause hiukan liian ... teko... jotakin.
Kaikki tietävät, että yllättävän iso osa aktiivipalstailijoista on Turun seudulta. Voin mainita lonkalta mooooonta Turun seudulta, mutta en yhtä montaa Helsingistä.[/QUOTE]
Hmm ok No tieten olen niin vähän ollut täällä etten tiedä yhtään turkulaista..
 
muurahaiskuningatar
Ihastuin siihen, mitä se kirjoitteli ja miten kauniisti se osasi puhua ja kuinka se tuntui ymmärtävän mua. Tunsin itseni tärkeäksi. Tunsin, että olen täydellinen.
 

Yhteistyössä