eevois vähempää kiinostaa
oottako te oikeesti noin lapsellisia,kellä oikeesti kiinostaa ku joku tykkää toisesta..nii alaste juttuja!.
Kiitos tästä, laitan kirjanmerkkeihin[video=youtube;yYCDRdJKnD8]http://www.youtube.com/watch?v=yYCDRdJKnD8[/video]
Etelä-Karjalasta muutakin hyvää kuin mie.Kiitos tästä, laitan kirjanmerkkeihin
Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.Minusta palstaihastumisista on kiva lukea, niistä tulee hyvälle tuulelle.
Ovathan täältä joskus ihmiset löytäneet toisensa. Mikä se oli se pari, jonka nikit
sitten ihanasti myötäilivät toisiaan..
Ja ihastumisista on mukavampi lukea, kun niitä, listaa ärsyttävimmät, ilkeimmät.
jne, palstalaiset.
Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.
Joo, ehkä munkin vaan pitää skipata mitenkään kommentoimatta tästedes.
minä olin välillä, ja skippasinkin kaikki lista-asiat palstalla. Mutta nyt elämäni lie niin pienimuotoista vaihteeksi, että sitä notkuu täällä ja lukee kaikenlaista. :ashamed:
Ei kai tässä ole pyydettykään mitään listaa tekemään? Vaan kysytty, että oletko joskus ihastunut. Samaan tyyliin kuin, että oletko joskus löytänyt ystävän palstalta, oletko joskus tanssinut alasti sateessa tai saanut satiaisia.Totta toinen puoli, mutta minua itseäni henkilökohtaisesti kyllästyttää toD. paljon nämä palstalaisten listaukset, oli aihe mikä hyvänsä. Ehkä mä olen vaan lista-allerginen.
Oli ne ne. En kyllä tiedä mitä heille kuuluu, mutta ajatus oli kovasti romanttinen. :heart:Oliko se muuten Helmeilevä Urpo ja Urpoileva Helmi tms. mitäköhän heille kuuluu?
Menee kanssa yläpalkkiinKiitos tästä, laitan kirjanmerkkeihin
Eronneet ovat.Oliko se muuten Helmeilevä Urpo ja Urpoileva Helmi tms. mitäköhän heille kuuluu?
Kuten myösTaidan olla aika myyty.