Sulla on pienet murheet..joo.. eipä kuulu vauvaa täälläkään. Menkat taas alkamassa, voivee.
Voi ei. Itse olen ollut masentunut koko ikäni - nyt vasta viimeisen puolen vuoden aikana olen löytänyt elämänilon. Nyt toivoisin, että mulla olisi taikasauva jolla taikoa kaikille samanlainen oivaltava, iloinen fiilis mitä itselläni nykyään on lähes koko ajan. Onnellisuutta on turha odottaa saavuttavansa ulkoisilla asioilla tai pelksätään muiden kautta. Onni lähtee itsestä. Sen kun oivaltaa, niin asiat etenevät omalla painollaan.
Tsemppiä :hug:
Älä vähättele toisten murheita! Lähes törkeintä mitä voi ihminen toiselle tehdä.Sulla on pienet murheet..
Itse vietin aika lailla YKSIN yli vuoden, kun tuntui että muut vain masentavat kaikilla oikuillaan. Nyt "sapattivuoden" vietettyäni jaksan taas paljon paremmin hoitaa kaverisuhteitani ja ne *****päät, jotka ennen tekivät elämästäni vaikeaa, ovat sen vuoden aikana jo minut unohtaneet ja jättäväh jo nykyään rauhaan Voimia! Lopetan loppuunkulutettuun latteuteen, joka kuitenkin on hyväksi havaittu:
"Rakasta niitä, jotka kohtelevat sinua hyvin. Unohda ne, jotka eivät."
Mä oon taas tauon jälkeen alkanut ottamaan kontaktia ihmisiin, vanhoihin kavereihin ja uusiinkin. Itseasiassa, nekin kenen kanssa välit on viilenneet ja jopa kylmenneet aikoinaan ovat sanoneet kaivanneensa.En taida uskaltaa edes nimettömänä tai harmaana nyt puida omaa päätäni...
Sanon vaan että tuntuu että paljon niitä ilkeitä ihmisiä ympärillä....mutta ei kun pää pystyyn ja kohti seuraavaa risukasaa. =/ Kuulosti kamalalta..
olipa törkeesti vastattu! Jokaisella toki omat murheensa, eipä tuo lapsettomuus välttis niistä pienin ole. Nimittäin sille ketä se kohtaa.... Meni apollo sinuun maku. Olisi todellakin kiva tietää mitä ne Sinun SUURET Murheet onSulla on pienet murheet..
Peesaan sua.Nyt apollo ylös sieltä suosta! Onhan tähän moni kommentoinut ja minä ainakin tosissani olen yrittänyt auttaa. Vähän positiivista ajattelua kehiin nyt! Siis ei "YHYY JOKAINEN LUKIJA EI OO KOMMENTOINU", vaan "kiva, että olen saanut rohkaisevaa palautetta ja neuvojakin!" :kieh: