tuntuu että aurinko ei paista tähän risukasaan koskaan...=(

Voi ei. Itse olen ollut masentunut koko ikäni - nyt vasta viimeisen puolen vuoden aikana olen löytänyt elämänilon. Nyt toivoisin, että mulla olisi taikasauva jolla taikoa kaikille samanlainen oivaltava, iloinen fiilis mitä itselläni nykyään on lähes koko ajan. Onnellisuutta on turha odottaa saavuttavansa ulkoisilla asioilla tai pelkästään muiden kautta. Onni lähtee itsestä. Sen kun oivaltaa, niin asiat etenevät omalla painollaan.

Tsemppiä :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei. Itse olen ollut masentunut koko ikäni - nyt vasta viimeisen puolen vuoden aikana olen löytänyt elämänilon. Nyt toivoisin, että mulla olisi taikasauva jolla taikoa kaikille samanlainen oivaltava, iloinen fiilis mitä itselläni nykyään on lähes koko ajan. Onnellisuutta on turha odottaa saavuttavansa ulkoisilla asioilla tai pelksätään muiden kautta. Onni lähtee itsestä. Sen kun oivaltaa, niin asiat etenevät omalla painollaan.



Tsemppiä :hug:

Niinhän se on. Mutta kyllä ne ulkoiset ihmiset auttaisi. Aina olen se jolle käy köpelösti..niin ja itsehän sörkin muurahaispesään mutta silti. Olen oikea huutomerkki joka kutsuu luokseen ääliöitä...
 
No höh :( Älä ajattele asiaa niin että sinä teet itsesi naurunalaiseksi vaan niin että ne ihmiset jotka sinua kohtelee väärin, tekevät itsensä naurunalaisiksi :)

Kaikkien hyvien ihmisten tulisi aina muistaa olevansa ilkeyttä ylempänä. Kyllä niitä hittejä tulee silti, mutta silloin voi surra sen toisen puolesta.. On varmasti huono olla jos tekee ilkeitä asioita tai tekee toiselle pahan mielen..

..Vaikka en tiedäkään mistä on kyse :D
 
  • Tykkää
Reactions: apollo
Itse vietin aika lailla YKSIN yli vuoden, kun tuntui että muut vain masentavat kaikilla oikuillaan. Nyt "sapattivuoden" vietettyäni jaksan taas paljon paremmin hoitaa kaverisuhteitani ja ne *****päät, jotka ennen tekivät elämästäni vaikeaa, ovat sen vuoden aikana jo minut unohtaneet ja jättäväh jo nykyään rauhaan :) Voimia! Lopetan loppuunkulutettuun latteuteen, joka kuitenkin on hyväksi havaittu:

"Rakasta niitä, jotka kohtelevat sinua hyvin. Unohda ne, jotka eivät."
 
  • Tykkää
Reactions: apollo
Itse vietin aika lailla YKSIN yli vuoden, kun tuntui että muut vain masentavat kaikilla oikuillaan. Nyt "sapattivuoden" vietettyäni jaksan taas paljon paremmin hoitaa kaverisuhteitani ja ne *****päät, jotka ennen tekivät elämästäni vaikeaa, ovat sen vuoden aikana jo minut unohtaneet ja jättäväh jo nykyään rauhaan :) Voimia! Lopetan loppuunkulutettuun latteuteen, joka kuitenkin on hyväksi havaittu:

"Rakasta niitä, jotka kohtelevat sinua hyvin. Unohda ne, jotka eivät."

Niin totta, mutta kun pää ei toimi niin. Aina se hakeutuu niiden ylpeiden,ilkeiden ja kusipäiden seuraan jotka feikkaa!
 
En taida uskaltaa edes nimettömänä tai harmaana nyt puida omaa päätäni...
Sanon vaan että tuntuu että paljon niitä ilkeitä ihmisiä ympärillä....mutta ei kun pää pystyyn ja kohti seuraavaa risukasaa. =/ Kuulosti kamalalta..
 
No mutta nyt kun sä tiedostat ongelman, niin eikö se ole ensimmäinen askel siihen, että saat karistettua ne tyypit elämästäsi? :) Älä välitä ja hakeudu ennemmin seuraan, jossa tunnet olosi mukavaksi ja saat lisää energiaa. Helppoa ei ole, mutta voi jestas miten onkin elämä sitten helpompaa, kun niistä energiaimuri-kakkapäistä on päässyt eroon. ;)
 
Enemmistö ihmisistä on kuitenkin mukavia. Mikä on syynä siihen, että löydät itsesi aina vähemmän mukavien seurasta? Ja millä lailla he ovat ilkeitä jne?

Unohda itsesääli ja kielteisyys, hakeudu avoimin mielin erilaisten ihmisten seuraan, ja jossain vaiheessa huomaat että hei nämä ovatkin kivoja tyyppejä :)
 
  • Tykkää
Reactions: kittyb
En taida uskaltaa edes nimettömänä tai harmaana nyt puida omaa päätäni...
Sanon vaan että tuntuu että paljon niitä ilkeitä ihmisiä ympärillä....mutta ei kun pää pystyyn ja kohti seuraavaa risukasaa. =/ Kuulosti kamalalta..
Mä oon taas tauon jälkeen alkanut ottamaan kontaktia ihmisiin, vanhoihin kavereihin ja uusiinkin. Itseasiassa, nekin kenen kanssa välit on viilenneet ja jopa kylmenneet aikoinaan ovat sanoneet kaivanneensa.

Tosin ne jotka on oikeasti olleet tosi inhottavia, niille en valitettavasti jaksa edes antaa mahdollisuutta. Pelkään että sellainen negatiivisuus tarttuisi minuunkin.. Minäkin olen joskus ollut todella törkeä ja negatiivinen ihminen. Ja se lähti ihan siitä järjettömästä pahasta olosta mikä mulla oli. Jossain kohtaa sitten on ollut ilmeisesti joku pikku madonreikä josta luikahdin tähän positiivisempaan ajattelutapaan, elämänmuutos varmaan lähinnä, rankinta on ehkä nykyään se kun tulee vastaan ihmisiä joilta on anteeksipyydettävää. Silti mä teen niin aina kun kohtaan niitä ihmisiä jotka mun anteeksipyyntöni ansaitsevat.. Siinäkin voi joskus saada kylmää kyytiä, mutta ainakin mä olen sitten yrittänyt, tuonut esiin että tiedostan mitä olen tehnyt ja olen pahoillani nyt kun tajuan miten olen käyttäytynyt ja mitä olen tehnyt.

Yksi mikä auttaa jaksamaan on joka päivä muistaa listata ne kaikki päivän positiiviset asiat itselleen. Vaikka ne olisi tosi pieniä, niin kun niitä on paljon niin huomaa että "hitto, ei tää päivä ollutkaan niin surkea".
 
Nyt apollo ylös sieltä suosta! Onhan tähän moni kommentoinut ja minä ainakin tosissani olen yrittänyt auttaa. Vähän positiivista ajattelua kehiin nyt! :) Siis ei "YHYY JOKAINEN LUKIJA EI OO KOMMENTOINU", vaan "kiva, että olen saanut rohkaisevaa palautetta ja neuvojakin!" :kieh:
 
Nyt apollo ylös sieltä suosta! Onhan tähän moni kommentoinut ja minä ainakin tosissani olen yrittänyt auttaa. Vähän positiivista ajattelua kehiin nyt! :) Siis ei "YHYY JOKAINEN LUKIJA EI OO KOMMENTOINU", vaan "kiva, että olen saanut rohkaisevaa palautetta ja neuvojakin!" :kieh:
Peesaan sua.
Itsesääli ja negatiivisuus karkottaa ihmiset aika tehokkaasti niin netissä kuin oikeassa elämässäkin - eli hiukan häntää pystyyn todellakin, ja positiivisuutta! :)
 

Yhteistyössä