Hakutulokset

  1. O

    Tämä kausi BB:ssä tosi surkea!!

    Siis kuin musta tuntuu että tämän vuoden BB on paljon tylsempi kuin aikaismpina vuosina?????? Musta aikaisempina vuosinaesim. se että kävivät itse kaupassa, ja tienasivat viikon ruokarahat, oli paljon fiksumpi juttu. Taidan lopettaa koko ohjelman katsomisen.. :/ Mitäs mieltä te ootte...
  2. O

    Kaamosmasennus per#¤%#!!

    Taas se näköjään puskee päälle! Kesällä sitä nautti lasten kanssa ulkoilusta ja liikkumisesta ylipäätään. Mieli oli virkeä ja aurinkoinen. Ja nyt tuntuu että alaspäin mennään ryminällä :'( Mikään ei kiinnosta eikä huvita!! Ihan pelottaa kun on tällainen olo, etten jaksa innostua mistään...
  3. O

    Scarlett!!!

    Voi että tuo Scarllet on ihana sarja!!!!!!!!!! =) =) Harmi vaan että enää yksi osa jäljellä!! Tuntuu että jokainen jaksokin menee niin nopeesti, vaikka kestääkin toista tuntia!! Olen joskus aikaisemminkin nähnyt tuon Scarlletin..mutta en tarkkaan enää muista tapahtumien kulkua. Paalaako se...
  4. O

    Sopisko mulle pidempi tukka?

    Mulla on joskus ollut pitkä tukka, siis ala luokilla,sit tyhmä menin ja leikkautin sen :( Ja nyt olen haaveillut monta vuotta että saisin taas pidemmän tukan, mutta aina kun yritän kasvattaa, niin kaikki ystävät ja kampaaja sanoo että "ei sulle pitkä sovi, älä kasvata!" Toki, itsehän mä...
  5. O

    Kellään muulla mässäilyhimoa ennen kuukautisia??

    Elikkäs musta tuntuu että voisin vain syödä ja syödä ennen kuukautisia! :o Saamaton ja väsynyt olo pms viikolla, ja kaksin käsin ahmin ruokaa, kiva olla nainen :headwall: Onks muilla vastaavaa?
  6. O

    Mitä maksaa omakotitalon rakentaminen?

    Meillä on suunnitteilla rakennus projekti. N.140m2 taloa ollaan suunniteltu. Tarkoitus ottaa talopaketti mutta ei tehtaan pystytystä. Muutenkin tehdään kaikki mahdollinen itse, tietty sähkö/putki ym hommat hoitaa ammattilainen. Tontti maksaa 10000? ja vesiosuuskuntaan liittyminen 9000...
  7. O

    1v7kk herää aamulla ennen viittä!!!!!!

    Nyt tarvisin vinekkejä pojan unirytmeihin! Ikää siis 1v7kk. Yöt nukkuu hyvin omassa huoneessaan, jatkettavassa lasten sängyssä. Nyt on viimeiset kolme viikkoa herännyt joka aamu n. 4:45 |O :o Iltaisin mennän nukkumaan 20-20.30. yleensä siis nukahtaa puoli yhdeksän maissa. päivä unia nukkuu...
  8. O

    1v5kk vesirokossa?

    Kaipaisin kokemuksia vesirokosta. Méidän 1v5kk pojalla on yläselässä punaista pientä näppyä, ja kolme näppyä löytyy pepun alueelta. Tänään aamulla huomasin näpyt. Kuumetta ei ole, eikä mitään muitakaan ns. sairauden oireita. Jos näpyt ovat vesirokkoa, niin muuttuvatko vesirakkuloiksi näin...
  9. O

    Hyviä neuvoja 1v4kk nukuttamiseen!!!

    Elikkäs kaipaisin nyt neuvoja ja kokemuksia muilta vanhemmilta. Pojalla siis ikää pian 1v5kk. Omassa huoneessa nukkunut jo yli puolivuotta, ja pari kuukautta sitten siirtyi jatkettavaan sänkyyn..kun yöt muuttuivat tosi levottomiksi. Ja tämä auttoikin hyvin.Yöt meni ihan ok, eikä nukuttamisen...
  10. O

    ANEMIA

    Onko kellään kokemuksia anemiasta? Itselläni todetiin viikko sitten erittäin matalat hb arvot:92 :o Olinkin jo ihmetellyt että miksi on oudon uupunut olo. Kamalaa voimattomuutta ja väsymystä on nyt koko ajan, tuntuu ettei jaksaisi kuin maata sohvalla. Ja minusta kun tuntuu että tää voimaton...
  11. O

    Kotiäidin mielenapeus...Masennustako?!

    Elikkäs viidettä vuotta olen tässä kotosalla...Muutama vuosi meni sairaslomalla.Ensin jäin burn outin takia pois töistä, myöhemmin meni selkä alta(kaksi välilevyn pullistumaa).Tuo selkä pitikin minua toista vuotta saitsulla. Burn outin jälkeen, pääsin intensiiviseen psykoterapiaan, joka onkin...
  12. O

    Cymbalta lääke tuttu?

    Löysin netistä aika paljon keskustelua tästä lääkkeestä...sitähän käytetään kivun hoitoon ja masennukseen. Olis kiva kuulla käyttökokemuksia, jos löytyy...... tiedä vaikka pyytäisin tätä lääkäriltäni Kivun hoitoon, mikäli nykyinen lääke ei tehoa.Aika näyttää.....
  13. O

    TRIPTYL KIPUUN...

    Löytyykös kellään kokemuksia ks. lääkkeestä kivun hoidossa? Itselleni määrätty 10mg iltaisin...Selkäkipuun. (kaksi välilevyn pullistumaa) Väsyttääkö seuraavana päivänä/onko pöhnä olo? Luin netistä että toisilla saattaa auttaa jopa noin pieni annos myös mielialaan ja ahdistukseenkin....
  14. O

    Kokemuksia Cipralex lääkkeestä..

    Löytyykö ks. lääkkeen käyttäjiä?! Mulle suositeltiin sitä yleiseen ahdistuneisuushäiriöön... Mutta en ole vielä aloittanut. Vähän huonoja kokemuksia lääkkeistä... Aikoinaan söin pitkäänkin zoloftia, ja tuntui että se vain huononsi oloa...Sitä eli kuin jossain lasipullossa..ei kokenut iloja, eikä...
  15. O

    Kellään opamoxia säännöllisessä käytössä?

    Käyttääkö kukaan opamoxia/oxepamia säännöllisesti? Onko se auttanut sinua? Itselläni kokeiltu liuta masennuslääkkeitä ahdistuneisuuteen ja ajoittaiseen masennukseen.tuntuu että kaikista vain haittavaikutuksia, ja muutenkin kamala olo! Nyt olen ottanut iltaisin opamox 15mg, kun tuo...
  16. O

    Lapsen ruokahaluttomuus vatsataudin jälkeen.Mitä tehdä?!

    9kk ikäinen poikamme oli viikon verran rajussa vatsataudissa. Kolme vuorokautta oltiin sairaalassa tiputuksessa. Taudin aikana katosi luonnollisesti ruokahalut. Nyt n.neljä päivää ollut oksentamatta ja ripuloimatta. Taudin ollessa pahimmillaan,ei mennyt minkäänlaista ruokaa ja juomaa kurkusta...
  17. O

    Raskauden aikainen masennus!

    Onko kokemuksia raskuden aikaisesta masennuksesta? koska alkoi, ja missä vaiheessa helpotti? Itselläni rv 6 menossa, ja olo pahenee päivä päivältä...ennen raskautta ei ollut mitään tällaista, ainoastaan ennen kuukautisia oireilin. Väsynyt, TOSI ahdistunut, tuskainen, ja mikään ei huvita, enkä...

Yhteistyössä