Sopisko mulle pidempi tukka?

Mulla on joskus ollut pitkä tukka, siis ala luokilla,sit tyhmä menin ja leikkautin sen :(
Ja nyt olen haaveillut monta vuotta että saisin taas pidemmän tukan, mutta aina kun yritän kasvattaa, niin kaikki ystävät ja kampaaja sanoo että "ei sulle pitkä sovi, älä kasvata!"
Toki, itsehän mä hiuksistani päätän , mutta minkähänlainen malli mulle vois sopia, kun olen oikeesti kyllästynyt tähän lyhyeen tukkaan?! Vai mitä olette mieltä, voisko ylipäätään pidempi sopia?http://www.aijaa.com/v.php?i=3155279.jpg



Ärsyttää vaan kun tää lyhyt on aina aamulla taivasta kohti, ja hirveä homma kun laitat vahaa ym. sit kun on pipo päässä, niin sen jälkeen tukka on ihan päätä pitkin...argh! jotenkin olen niin kyllästynyt tähän kuontaloon :(

 
Krhm, siulla kyllä ON ihan tosi makeet hiukset... :D

...mutta mikset voisi ihan yhtä hyvin kokeilla niitä pidempiä? Viis siitä mitä muut, itsekin alkanut tässä hiljalleen kasvattelemaan lyhyitä pois, vaikka kuinka sopisi muiden mielestä paremmin. Kyllä sitä puolivuotiaan lapsen kanssa kaipaa sitä kun sai hiukset vedettyä ponkkarille ja pihalle. Nyt ei edes viitsi roskia viedä jossei ole pipoa päässä tai laittanut hiuksia, pää on kuin lehmännuolema, ynnä pari hapsua :ashamed:

Miulla ajatuksissa oli että ottaisin pikkuletit/rastapidennykset ja hiukset saisivat kasvaa niiden alla.
 

Yhteistyössä