Hakutulokset

  1. Moksis

    MIKSI te kopioitte näitä Facebookiin..?!

    Tänään bongattua: Joskus elämän on mentävä rikki, että osaisi taas kunnioittaa ehjää elämää. Joskus on syötävä kaurapuuroa, jotta lihakeittokin maistuisi taas hyvältä. Joskus on herättävä sateiseen aamuun, jotta voisi taas herätä auringon säteisiin. Elämä muistuttaa meitä hyvistä hetkistä...
  2. Moksis

    Ylihuomenna alkaa uuden työpaikan koulutus ja sairastun NYT!

    Voi paska. Ei oo flunssaa ollu kahteen vuoteen! Nyt kun vihdoin huomenna pääsen ahdistavasta työpaikastani eroon, nousee lämpö ja nenä valuu ku niagara. En kestä :headwall: Meen vaikka puolikuolleena sinne koulutukseen!! Tietääkö kukaan miten parantua kuumeesta ja...
  3. Moksis

    Miten tuolla Marialla VOI olla oma talk show??

    Katoin netistä 3 jaksoa laittaessani hiuksia äsken (meillä ei oo telkkaa) ja en käsitä, mahdollisesti HUONOIN KOSKAAN NÄKEMÄNI haastattelija. Kuka tuolle on antanut oman talk shown ja miksi?? :O Voi johtua vieraiden olemattomasta tasostakin, mutta mun mielestä Marian tyyli oli hyökkäävä...
  4. Moksis

    Pitääkö Facebook nyt vaihtaa GooglePlussaan?? Ahistaa...

    Mun elämä ei riipu facebookista mutta tarviin sitä silti!! Ja parin tunnin päästä KAIKKI mun 4 vuoden takaiset päivitykset ym on nyt helposti yhden pikku klikkauksen kenelle tahansa :( Onhan ne ollut ennenkin, mutta jotenkin ajattelin lisätessäni iskäni 3kk sitten et se ei näe niitä järkkyjä...
  5. Moksis

    Milloin teille tuli ekat rypyt??

    Nytton päivä pilalla. Tajusin just, et ei nää oo mitään silmäpusseja. Täytän justiinsa 26 ja ensimmäiset juonteet silmien alla on fakta. Voi helv... :kieh: Ja mulla on vielä akneakin!! Luulin pienenä että aknen ja ryppyjen välissä olis ees pari onnellista vuotta! Elämä on perseestä...
  6. Moksis

    Irtisanoin itseni - JIPPIJAIJEE!!!

    Mua on kiusattu töissä kohta kolme vuotta. Soitto tuli, pääsin hakemaani ihanaan paikkaan jossa parempi palkkakin, ja saan vielä ennen työsuhdetta ammattikoulutuksenkin! Irtisanoin itseni heti. Ei pomolla ilmekään värähtänyt. Kysyi mikä irtisanomisaika mulla on, jonka jälkeen "aha". Ei taida...
  7. Moksis

    Mitä te teette keskellä yötä kun ette saa unta?

    Menin nukkumaan klo 19 yhden valvotun yön jälkeen. Heräsin nyt, ja tosi virkeänä tietenkin!! Voi hel... Mitähän tässä tekis, menee pari h ainaki ennenku voi uudestaan yrittää unta...
  8. Moksis

    Mä perustan nyt heti oman tanssiryhmän!!

    En tajua. Missä Tuksu edessä, siellä muut perässä. Joka ainoa BB-Maija ja kolmosdivarissa kiekkoilevan nelosketjun lätkäpelaajan veljen salarakkaan sisko pistää pystyyn tanssiryhmän. Ja sitten mollaavat toistensa ryhmiä julkisesti (esim Henna Tuomisella ja Saana Parviaisella ilmiriita...
  9. Moksis

    Nyt sikahyviä vinkkejä TURVOTUKSEN VÄHENTÄMISEEN!?

    Kiire :D Kaikki hyväksi havaittu otetaan vastaan, oon mässäily 2 pv ruoalla ja juomallakin (oon lomalla ;) ) mut maanantai-iltana pitäis taas olla kuosissa... AUTTAKAA, mikä toimii??
  10. Moksis

    Työhaastattelu perjantaina KÄÄK -vinkkejä??

    En osaa enää mitään vakuuttavaa, yli 3v kun oon ollu viimeks haastattelussa (josta sitte sain paikan). Mitä heikkouksia mulla on? Muuta ku et en osaa tiskata ja oon liian ahkera ja tunnollinen työntekijä? :headwall: Ja mitä mä sanon syyksi siihe et vaihdan työpaikkaa?? Mikä on JÄRKEVÄ syy...
  11. Moksis

    Mikä hitto kummin tehtävä ja rooli oikein on??

    Olen mieheni kanssa miehen siskon lapsen (alle 2-v) kummi. Oltiin todella iloisia kun meitä pyydettiin. Nyt oikeasti oon alkanu miettimään, mikä mun (meidän) tehtävä on? : / Miehen siskoa en tunne kovin hyvin, ollaan tavattu vain kerran ja sekin kerta kummipojan ristiäisissä. Myöskään mies ja...
  12. Moksis

    Uskaltaakohan Kroatiaan lomalle..

    Kuumeisena selaan äkkilähtöjä... Ei ihan perus rantalomakohde innostais ja lomaki vasta elokuun lopussa. Onko teistä kukaan ollut Krotiassa ja selvinny hengissä kertomaan siitä? :D
  13. Moksis

    Kukaan opiskellut oppisopimuksella??

    Vinkkejä kaivattaisiin! Mitä kautta saitte paikan, olitteko ensin yhteydessä oppisopimustoimistoon tms ja paljonko saitte opiskeluajalta palkkaa ja miten opinnot räätälöitiin? On pidemmän aikaa hautunut mielessä, että jos uskaltais repäistä ja hankkia uuden ammatin! Nykyinen työni on...
  14. Moksis

    Kaverin mies nuoli baarissa vieraita naisia - pitääkö mun kertoa kaverille?

    Vittu ku vituttaa :/ Tän mun ystävän entinen pitkä suhde päätty pettämiseen, olivat just ostaneet talon ja suunnittelivat häitä. Kaverilla meni kaks vuotta toipua siitä kunnolla, sillä meni koko maailma sekaisin :( Sit kuvioihin tuli hurmaava herra X, joka oli kohtelias, tod ilo silmälle...
  15. Moksis

    Miksi te huudatte asiakaspalvelijoille?

    Turhis, ei-kenellekkään henkilökohtaisesti. MIKSI kaikki päivän patoumat pitää purkaa sille kassalle/myyjälle/varastomiehelle?? Joka yrittää auttaa? MIKSI sitä ääntä pitää korottaa ja vähätellä?? Minkä helvetin takia pitää lähteä aspa-tilanteisiin puhelimitse tai kasvotusten...
  16. Moksis

    JES, haluaako joku kotiinsa 3-viikkoisen kissanpennun, täällä olis!!

    Ei siis meillä, mut kotikapungissani :D Käytiin kattoo äiteelle pentua tänään ku se un nii kauan puhunu. Puhelimessa nainen sanoi, et emo saano 9 pentua (niin olikin!) eikä enää jaksa hoitaa niitä. Sanoi, et ovat nyt 7viikkosia, ens viikolla 8, ja ne on pakko nyt jo antaa pois koska emo on...
  17. Moksis

    Pitäisikö vaan erota?

    Tämä on turha avautuminen, kun jäin yksin kotiin miehen häipyessä, anteeksi.. :ashamed: 2v yhdessä, kihloissa, lupaus häistä "sitten joskus". Mies on hyvä, kiltti, huomaavainen, osallistuu kotitöihin jne. Mies ei lyö, hakkaa, eikä loukkaa. MUTTA. Mutta riitoja tulee kaikesta. Tulee paha...
  18. Moksis

    GALLUP: Peppu- vai tissimiehiä, kumpia on enemmän?

    Mun mies väittää et 90% miehistä on peppumiehiä :O En usko. Kumpia teidän miehet on??
  19. Moksis

    Saako Jehovan todistajille antaa rahaa/ruokaa??

    Pitääkö paikkansa, että Jehovan todistajat eivät saa esim. ottaa vastaan rahallista apua (20 - 40e), ruokaa tai esim. lastenvaatteita, joita ystävät haluaisivat lahjoittaa? :confused: Mieheni ystäväperhe on erittäin pahoissa taloudellisissa ongelmissa, perheessä pikkuvauva, mies jäi...

Yhteistyössä