Miten tuolla Marialla VOI olla oma talk show??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katoin netistä 3 jaksoa laittaessani hiuksia äsken (meillä ei oo telkkaa) ja en käsitä, mahdollisesti HUONOIN KOSKAAN NÄKEMÄNI haastattelija. Kuka tuolle on antanut oman talk shown ja miksi?? :O

Voi johtua vieraiden olemattomasta tasostakin, mutta mun mielestä Marian tyyli oli hyökkäävä, halveksuva ja tylsähkö, kysymykset esitettiin monotonisesti (tyyliin "ei mua oikeasti edes kiinnosta"), ei ollut pienimmässäkään määrin hauska ja tuli sellainen myötähäpeän tunne.

Oikeasti - eikö Suomessa tosiaan rima ole yhtään korkeammalla??

Hankala kuvitella et ykskään ihminen Suomessa vahtais kelloa tyylin "nyt äkkiä voileivät valmiiksi, Maria show alkaa kohta!" ...

(tää on turhis avautuminen, ootan edelleen et mun FB vaihtuu ja oon v*ttuuntunu kun ei oo viel vaihtunu!! :D )

Alkuperäinen kirjoittaja thetööt;24730642:
Enemmän ihmettelen, että pystyit silti katsomaan kolme jaksoa PUTKEEN.
I KNOW! :D

Tein empiiristä yhden ämmän tutkimusta samalla ku kreppasin hiuksia ja tajusin jaksoja katellessa seuraavat huomionarvoiset seikat:

1. Ne vieraat, jotka ei tajua olevansa siellä pilkattavana ja naurunalaisina pitäis ohjata mielenterveyspalveluiden pariin. Ei kukaan oikeasti voi olla niin daiju että hymyilee silmät ymmyrkäisinä kun nauretaan päin naamaa.

2. Tulee kalliiksi, tuo määritelmä koskee ilmeisesti kaikkia Marian vieraita. Hoitoon koko sakki. Ja vieroitukseen. Ja ostakaa joku niille sopivan kokoisia vaatteita, jotkut oli ihan alasti!

3. Myös ohjelman järjestäjille tulisi antaa sakkoja puolustuskyvyttömien, vähempiälyisten ihmisten kiusaamisesta. Eikö se kielletä jo laissakin??

4. Sen ohjelman kaikki rahat tais mennä siihen isoon M-kirjaimeen siellä taustalla (joka tosin kopioitu siitä karkkipussista) niin että Marian on pakko pitää päässään kuollutta lintua. Harmi.

ja
5. Meidän harkinnassa ollut telkkarin harkinta siirtyi taas ainakin vuodella. Säästyi 900 euroa. Jee!

• Tykkää
Reactions: Pinjuli
Vastaus pelkkään otsikkoon: En todellakaan ymmärrä! Olen katsonut vain ja ainoastaan Johanna Tukiaisen haastattelun ja minua alkoi etomaan koko Maria. Kai sitä ohjelmaa katsovat sellaiset ihmiset, kenestä on hauskaa pilkata ja kiusata toisia ihmisiä. YÖKS

Kerran olen nähnyt jopa Mariaa paskemman suorituksen. Satuin näkemään kerran jonkun musiikkitietokilpailun nimeltä Obladii jota juonsi Maria Lund. Aivan käsittämättömän paska juontaja. Joku eskarilainenkin vetäisi paremmin.
No, ei kuulunut tähän, jatkakaa. :D

luoja. juuri tämän takia Maria on telkassa ja Maria! on ohjelmistossa. Kun kerran ihmiset katsovat ja kauhistelevat koko viikon sitä lähipiirilleen, ja näköjään vähän kauemmaskin. There's no bad publicity, nääs.

Katsoin aina ennen, silloin kun Maria tuli vielä yleltä, Maria Maria -nimellä. Silloin vieraillakin oli jotain sanottavaa eikä pelkästään jotain seiska päivää -tasoisia ihmisiä. Mietin että miltähän siitä Mariasta tuntuu nyt kun "myi ittensä" mainoskanavalle ja sen ohjelmasta on tullut aivan farssi. Mites siinä haastattelet älykkäästi, jos vieraiden äo:t on tasoa 60 ja alle :( Mut tosiaan, en enää katto, parin kerran jälkeen!

Yhteistyössä