Miksi te huudatte asiakaspalvelijoille?

Turhis, ei-kenellekkään henkilökohtaisesti.

MIKSI kaikki päivän patoumat pitää purkaa sille kassalle/myyjälle/varastomiehelle?? Joka yrittää auttaa? MIKSI sitä ääntä pitää korottaa ja vähätellä??

Minkä helvetin takia pitää lähteä aspa-tilanteisiin puhelimitse tai kasvotusten ylimielisellä, aggressiivisella asenteella?? Ihan vaan senkö takia, ettei se aspa voi sanoa vastaan, koska se on TÖISSÄ - joten asiakkaalla on oikeus käyttäytyä kuin 5-vuotias??

Avautuminen.. tänään oli taas sellainenäivä töissä et vihaan ihmisiä. Tasapuolisesti. Vittu.
 
"vieras"
Minäen huuda, enkä vähättele.

"Tähän ikään mennessä" olen huomannut, että ystävälisellä ja positiivisella asenteella pääsee pidemmälle. Ainakin useimmin.
 
"vieras"
Monet huuto aspatilanteett liittyvät todennäköisesti reklamaatiotilanteisiin.
Joiden aspahenkilöiden palveluhalukkuus on lähellä nollaa... tosin en ole silloinkaan huutanut.
 
[QUOTE="vieras";24184273]Minäen huuda, enkä vähättele.

"Tähän ikään mennessä" olen huomannut, että ystävälisellä ja positiivisella asenteella pääsee pidemmälle. Ainakin useimmin.[/QUOTE]

Voin sanoa, et niitä (reklamaatio)asiakkaita, jotka EI HUUDA, palvellaan mahdollisuuksien mukaan aina paremmin, jos vaan mahdollista...Plus siitä jää KAIKILLE hyvä mieli..

Tää sit on se kiva juttu - kun lähdetään sinne liikkeeseen sillä asenteella et "teitä ei varmana kiinnosta, koska ootte saanu jo rahanne ettekä varmana halua auttaa!!!" .. voi helvetin kuustoista... KYLLÄ MEITÄ KIINNOSTAA...
 
"vieras"
Saatana ne saa siitä palkkaa, että ottavat paskaa asiakkaiden suusta niskaansa. Jos ei pää kestä sitä duunia niin vaihtakoon ammattia
Ja höpön höpö! Me ei saada palkkaa siitä, että otetaan vastaan paskaa asiakkaiden suusta. Ei todellakaan! Me ei myöskään olla töissä sen takia, että alkkikset ja narkit vois käydä kääntämässä tavaraa ja sitten huutaa ja uhkailla millon väkivallalla, millon hengenlähdöllä. Kyllä meidän työllä on joku ihan muu tarkoitus. Mutta sä taas osotit kyllä millanen ihminen sä olet.
 
epäilen, että tänään on ollut ilmassa jotain "kiukkuhiukkasia", sillä kotimatkalla (metroasemalla ja metrossa) kuulin kolmen eri naisen kiukustuvan omaan äijäänsä ja huutavan naama punaisena veetä ja peetä... ihan hurjaa kuultavaa!
 
Lisätkää tuohon vielä alkoholi niin avot!

Joo mehän on vain meidän baariin keksitty sellaanen ilkiä sääntö, että yksi juoma kerrallaan. Missään nimessä ei voi olla kyse Suomen laista. Ihan ilkeyttään me ei myydä ihmiselle joka tulee tupaan tyylillä oven karmit kaulassa. Ja toki me voidaan myydä viinaa valomerkin jälkeen ja muutenkin rikkoa lakia mielin määrin. Eihän sitä kukaan saa tietää, ei kai se tarkastaja nyt herran jumala tähän baariin tule!

:xmas:
 
Mä ainakin kohtelen mukavia, inhimillisesti käyttäytyviä asiakkaita ihan eri tavalla kuin raivoavia - kannattaa joskus kokeilla käyttäytyä niin kuin äiti opetti, niin saattais palvelu jopa positiivisesti yllättää.. :O Kaikki saa palvelua, mutta metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan...

Ihmettelen vaan et kun yleensä ihmiset ei esim vedä toisiaan turpaan kadulla, niin minne helvetiin ne käytöstavat katoaa asiakaspalvelutilanteissa??

Ei siis kaikilla. Mutta niin yllättävän monella ett oksat pois..
 
Saatana ne saa siitä palkkaa, että ottavat paskaa asiakkaiden suusta niskaansa. Jos ei pää kestä sitä duunia niin vaihtakoon ammattia
myyjän palkassa ei ainakaan "paskan" vastaanottamislisää ja tässä reilun 9 v:n aikana,ei ole yksikään asiakas ole todennut,että sori oli huono päivä tai kun on aikansa huutanut jostain asiasta,jossa on ollut väärässä,että sori,olinkin väärässä..
 
Lisätkää tuohon vielä alkoholi niin avot!

Joo mehän on vain meidän baariin keksitty sellaanen ilkiä sääntö, että yksi juoma kerrallaan. Missään nimessä ei voi olla kyse Suomen laista. Ihan ilkeyttään me ei myydä ihmiselle joka tulee tupaan tyylillä oven karmit kaulassa. Ja toki me voidaan myydä viinaa valomerkin jälkeen ja muutenkin rikkoa lakia mielin määrin. Eihän sitä kukaan saa tietää, ei kai se tarkastaja nyt herran jumala tähän baariin tule!

:xmas:
Ja jos ette heti myy, niin MÄ OON VARMA ET TOTTA KAI MYYTTE SEN JÄLKEEN, KUN MÄ OON ENSIN HUUTANU TÄSSÄ VARTIN JA HAUKKUNU SUT HENKILÖKOHTAISESTI!!!

Koska asiakas on oikeassa ja se raivoaminen auttaa aspoja aina huomaamaan asiakkaan tarpeet. :headwall:
 
"heh"
Turhis, ei-kenellekkään henkilökohtaisesti.

MIKSI kaikki päivän patoumat pitää purkaa sille kassalle/myyjälle/varastomiehelle?? Joka yrittää auttaa? MIKSI sitä ääntä pitää korottaa ja vähätellä??

Minkä helvetin takia pitää lähteä aspa-tilanteisiin puhelimitse tai kasvotusten ylimielisellä, aggressiivisella asenteella?? Ihan vaan senkö takia, ettei se aspa voi sanoa vastaan, koska se on TÖISSÄ - joten asiakkaalla on oikeus käyttäytyä kuin 5-vuotias??

Avautuminen.. tänään oli taas sellainenäivä töissä et vihaan ihmisiä. Tasapuolisesti. Vittu.
ollaankohan me samassa työpaikassa :D
 
"vieras"
Koska asiakas on oikeassa ja se raivoaminen auttaa aspoja aina huomaamaan asiakkaan tarpeet. :headwall:
Just niin :D

Miten aikuisilta ihmisiltä voikin niin palaa hihat, että unohtaa käytöstavat? Saa hermostua ja olla tuohtunut, mutta mikä siinä on, että pitää tulla raamit kaulassa ovesta huutaan siihen kassalle yleensä vielä kesken toisen asiakkaan palvelun?
 
huutajat on hassuja
Mulle on kehittynyt aika hyvä idioottisuodatin :D Mulle on huvia katsella kuinka naama punaisena kiljuvat asiakkaat ärsyyntyvät vielä enemmän kun en lähde heidän touhuunsa mukaan. Ignooraan riehumisen kokonaan ja hoidan asiakaspalvelun pilke silmä kulmassa. Ja sekös niitä suututtaa. :D Piilovittuilu on taitolaji. ;) Se pitää osata tehdä niin hienovaraisesti, ettei asiakas kertakaikkiaan pysty valittamaan siitä mihinkään.
 
red john
Mulla ei oo tapana huutaa asiakaspalvelijoille. Paitsi kerran oon huutanu bussikuskille, kun olin mennyt 10min lähtöaikaa aiemmin päätepysäkille, mutta bussia ei näy ei kuulu. Seuraavaan meni tunti, jonka kuskilta tiedustelin että mikä on, miksei edellistä tullut, onko joku erikoispäivä et tietää ottaa huomioon kun takas tulee. Niin äijä väittää pokkana sellainen vittumainen ilme naamallaan että se on lähtenyt pysäkiltä oikeaan aikaan, ite oot ollu myöhässä. Sillon räjähtin ja kovaan ääneen äijälle totesin että haista v, mä kyllä tiedän koska olen tähän pysäkille tullu.

Lisätkää tuohon vielä alkoholi niin avot!

Joo mehän on vain meidän baariin keksitty sellaanen ilkiä sääntö, että yksi juoma kerrallaan. Missään nimessä ei voi olla kyse Suomen laista. Ihan ilkeyttään me ei myydä ihmiselle joka tulee tupaan tyylillä oven karmit kaulassa. Ja toki me voidaan myydä viinaa valomerkin jälkeen ja muutenkin rikkoa lakia mielin määrin. Eihän sitä kukaan saa tietää, ei kai se tarkastaja nyt herran jumala tähän baariin tule!

:xmas:
Mutta siis tää, mä en oo käyny viiteen vuoteen baarissa joten oikeesti olisin hölmistynyt jos en vois tiskiltä ostaa mulle ja kaverille yhtäaikaa drinksuja. Tätäkö siis tää yks juoma kerrallaan tarkottaa?
 

Yhteistyössä