Kaverin mies nuoli baarissa vieraita naisia - pitääkö mun kertoa kaverille?

Vittu ku vituttaa :/

Tän mun ystävän entinen pitkä suhde päätty pettämiseen, olivat just ostaneet talon ja suunnittelivat häitä. Kaverilla meni kaks vuotta toipua siitä kunnolla, sillä meni koko maailma sekaisin :(

Sit kuvioihin tuli hurmaava herra X, joka oli kohtelias, tod ilo silmälle, niitä miehiä jotka saa jokaisen tapaamansa naisen tuntemaan itsensä ERITYISEKSI (en oo koskaan sitä kuolannu, mullon oma kultsi kotona).

Tosta on vähän liikkunut jo juttua, mut nyt näin vkoloppuna OMIN SILMIN. Ja KAKSI BLONDIA sen sylissä samaan aikaan.

Kuuluuko mun kertoa mun ystävälle, mitä näin?? Vai pidänkö vaan turpani kiinni.. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa??
 
"eee"
Kai se olis kerrottava... Ajattele, jos ystäväsi saa tietää vasta vaikka vuosien päästä, kun on lapset ja häät sun muut hommattu. Tai jos saa tietää myöhemmin ja samalla saa tietää, että sä tiesit, muttet kertonut.
 
Mie en voisi katsoa enää kaveria silmiin ja olla normaalisti jos tietäisin tuosta miehen hommasta.
Mie itse ottaisin riskin ja kertoisin.
Haluasitko itse tuhlata aikaa ja rakkautta petturiin ? Mie en ja haluaisin tietää ja tehdä päätöksen itse parisuhteesta pettäjän kanssa.
 
Jos joku kertois mulle et mun mies ois nuollu toisia naisia, niin en mä sille kaverille suuttuis.

Mut se, et tiedän miten kaveri reagoi ja mite vaikeeta sillä on muutenki ollu luottaa miehiin ja alottaa uus suhde... Se kuolee jos saa tietää :( Mut jos toi jätkä jatkaa tolla tavalla (nuolee blondeja kaupungin suosituimmassa baarissa tiskin edessä) ni eiköhä se saa tietää muutenki. Voi helvetin vittu...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öok;24218250:
Easy way out: pakotat miehen kertomaan itse.
Tämän minäkin tekisin, eli kertoisin miehelle että tiedän tapahtuneesta ja kysyisin häneltä haluaako hän itse kertoa asian kaverilleni vai kerronko minä.
 
[QUOTE="vieras";24218347]Tämän minäkin tekisin, eli kertoisin miehelle että tiedän tapahtuneesta ja kysyisin häneltä haluaako hän itse kertoa asian kaverilleni vai kerronko minä.[/QUOTE]

Mies luultavasti sanoo Moksikselle kertovansa, mutta tuskin kertoo oikeasti. Että *aska homma, mutta pakko sinun noissa olosuhteissa on kai kertoa.
 
..
Toi vois olla joo hyvä vaihtoehto et "laittaisit" miehen kertomaan itse. Jos ne sais soppansa selvitettyä keskenään ja nainen sais mahdollisuuden valita antaako anteeksi vai ei ilman julkista "häpeää". Vaikkei se sille naiselle mikään häpeä ole mutta voi siltä tuntua.. Muuten kertoisin itse.
 
"vieras"
Kerro! Minä ainakin haluaisin tietää ja sitten vasta järkyttynyt olisinki, jos saisin tietää kaverin tienneen, mut jättäneen kertomatta.... menisi luotto siihen ihmiseen. Parempi surra eron suru ku elää elämänsä väärän ihmisen kans.... oikeahan se ei ole, kun kerran tuollaista "rakkaalleen" tekee.
 
"vieras"
Mun mielestä sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kertoa rehellisesi itse mitä näit. Parempi ystävällesi että sinä kerrot kuin joku puolituttu joka todistanut saman tai miehensä paneskelema katkera naikkonen.
Harmittavaan välikäteen olet joutunut. :(
 

Yhteistyössä