Hakutulokset

  1. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Myymeli ja Almeja : fb-linkki laitettu viestillä :)
  2. T

    Bora Breaker -yhdistelmät

    Hei! Mulle ois tarjolla käytetyt, pari vuotta vanhat Bora Breaker -yhdistelmävaunut, onko kellään kokemuksia noista? Merkki on ihan tuntematon mulle ja kaikille keltä asiaa olen kysellyt eikä netistäkään löytynyt kuin vanhoja keskusteluja... Olen kyllästynyt Emmaljungiin ja haluan...
  3. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tinppa ja Amanda77, viestiä laitettu fb-ryhmästä! -Tuulia-
  4. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Pikaiset kommentit: Tervetuloa Tinppa ja kerrottakoon että meillä on myös tuolla fb:ssä ryhmä jos kiinnostaa:) Rintatulehduksen tunnistat kyllä jos sellanen tulee: olo on kuin jyrän alle jääneellä, kuumetta ja TODELLA KIPEÄ rinta. Mulla tuntui ja näkyi ihan selkeästi se tukkeutunut kohta, oli...
  5. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Samirja Laitoin linkin fb-ryhmään, toivottavasti toimii... Mulla oli kans rintakumi käytössä alussa, kun vasen nänni oli niin kipeä ettei kestänyt imettää ilman ja ihan ekoina päivinä vauvalla oli vähän hankala saada kunnon imuotettakaan. Minä imetin niin että kipeästä rinnasta kumin kanssa...
  6. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tervetuloa uusille jäsenille ja kiva kuulla että meidän jorinoista täällä on ollut apua :) Täytyy tunnustaa että oon kans muutamia muita keskusteluja seurannut ja inhoan just tuota superäiti ja supervauva juttelua, kaiken maailman arvostelua jne. jne... Täällä on minun mielestä ollut keskustelut...
  7. T

    Kiinteiden aloitus?

    Moi! Ajattelinpa minäkin vastailla, vaikka hyviä vinkkejä olet näköjään jo saanutkin. Meillä aloiteltiin tissimaidon lisäksi iltavelli joskus vajaa 4 kk:n iässä riisivellillä, sitten siirryttiin maissivelliin, öiden rauhoittaminen taka-ajatuksena ja vähän se siihen auttoikin. Masu kesti...
  8. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Heissan kaikille! Kopioin osan tekstistä tuolta toisaalta, ei riitä aika kirjoittamaan kaikkea uudestaan :D 6 kk neuvolassa neitokaisen mitat oli 7980 g (ootin ett ois yli 8 kg mutta ei...) ja 68,5 cm. Kaikki hyvin, kasvaa hienosti käyrillä ja ruokaa vaan lisää kun on niin vilkas lapsukainen...
  9. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Sara11 Olipas hurja toi sunkin synnytys, onneksi ootte kunnossa molemmat! Ja sama juttu kun mulla, sektiopäätöstä vaan venytettiin ja venytettiin ja sitten jouduttiin hätäsektioon... Mulle ehkä kaikkein pahin tossa hommassa oli se olotila sektion jälkeen, kuume nousi melkein neljäänkymmeneen ja...
  10. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Sara11 Tervetuloa joukkoon! Heti uteliaisuuttani kyselen, että kehtaisitko kirjoitella synnytyskertomusta enemmänkin tänne? Meidän neiti syntyi kans 20.8 hätäsektiolla ja myös mulla repesi kohtu. Eipä ole mulle tarjottu mitään keskusteluapuja, hienoa että sä olet päässyt purkamaan kokemustasi...
  11. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tuiskuli Juu, repes kohtu, ei vissiin isosti mutta kuitenkin. Leikkasivat niin kiireellä että haavakin on vino eikä suora niin kuin hätäsektioarpi yleensä... Sitt kun se haava vielä tulehtui niin pelottaa vähän sekin ett kuinka pahat kiinnikkeet tuolla mahassa onkaan :(
  12. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Moi mammat ja vauvelit! Neiti herää varmaan ihan just uniltansa (ihanaa, lauhaa keliä täälläkin ja voi nukuttaa ulkona!) joten en paljoa ehdi kirjoittelemaan (ja just soi puhelin: appivanhemmat tulossa kylään...). No niin, siis asiaan! Viu Ihanat pottakuulumiset:D Voi apua, pitäsköhän sitä...
  13. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Pieni Tähtönen; kuinka kaukana se tupakoi? Meillä kans naapurit polttaa ja isäntä kans (vaikka harvemmin on kotona neidin päikkäreiden aikana), mutta oon todennut (siis nuuskutellut vaunujen vieressä:D) että riittää jos vähintään parin, kolmen metrin päässäkin vaunuista tuprutellaan eikä nyt...
  14. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Soulmama Mä oon tukenut meidän neidin syöttötuoliin viltillä ettei keiku niin pahasti :D Hyvin pysyy ja paljon helpompi siinä on syöttää! Sais jo nää pakkaset loppua! Neiti yskii ja en oo raaskinut ulos laittaa, -22 näyttää mittari nytkin niin onhan se vähän raaka ilma pienelle... Ja...
  15. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Pikaisesti taas: MR, kyllä voi vauvaa tassutella vaikka ei nukkuis mahallaan. Meillä on unikoulutettu (vähän vahingossa tosin, kun en noista jutuista niin paljon tiennyt ennen kuin luin sen kirjan) sekä tassuttamalla että pistäytymällä. Elli kun harvoin itkee kovasti nukkumaan mennessään...
  16. T

    Elokuun 2011 pikkuiset joulukuussa

    Hei! Pikaisesti kuulumisia, neiti herää varmaan ihan just uniltaan... Eli viime viikolla oli 5 kk neuvola, painoa 7700 g, pituutta 66,5 cm ja py 43 cm. Hyvin kasvaa, monipuolisesti ääntelee... :D On muuten huomattu, korvatulpat sais välillä olla kun neiti alkaa oikein kiljumaan leluilleen...
  17. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Hei! Voi apua, lueskelin just noita tekstejä ja oli vaikka mitä juttuja joita ajattelin kommentoida mutta nyt kun aloin kirjoittamaan niin mielessä ei oo yhtäkään... Ihana imetysdementia:D Noh, oottakaas kun vilkaisen vähän uudestaan... Juu, Aamuyö: aattelin että mulla on vähän hankala...
  18. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tervehdys äidit ja vauvat kans:) Me käytiin eilen 5 kk neuvolassa ja neidin mitat oli 7700 g, 66,5 cm ja py 43 cm. Monipuolisesti ääntelee ja hyvin kasvaa, oli terkan kommentit. Ja meinas että on aika vilkas vauva, ei varmaan tule jatkossakaan vauhti hiljenemään... Juu, eihän me olla...
  19. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Pikakommentti Sannulille: Meillä oli just kylässä mun serkku/tytön kummitäti, joka on päivystyksessä sh:na. Oli aivan vasta jutellut jonkun lastenlääkärin kanssa ja se oli sanonut että supot pitäis laittaa pannaan eikä antaa lapsille ollenkaan! Voi kuulema aiheuttaa suoleen jotain muutoksia...
  20. T

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Miisu78 : laitoin sulle yv:nä fb-linkin, mutta jostain syystä ei näy mulla lähetetyissä viesteissä eli tuliko se perille ollenkaan? Huh huh... Kävin monen monen vuoden tauon jälkeen kuntonyrkkeilemässä ja olihan se mukavaa! Mutta ei liene vaikea arvata, että kovillehan se otti tällä kunnolla...

Yhteistyössä