Hakutulokset

  1. HattiVatti

    Lentomatka kahden

    Olen lähdössä 11kk:n ikäisen poikani kanssa lentokoneella tanskaan 9.11 ja kyselisin neuvoja lentomatkaa varten..esim. nousut ja laskut, ruuat, korvat, juotavat, yksin lapsen kanssa lentäminen jne.
  2. HattiVatti

    kuparikierukan poiston jälkeinen elämä.....

    Kuinkas nopeasti voi tulla raskaaksi? Tiedän ettei ole hormonaalinen ehkäisy ja voi tulla vaikka saman tien mutta noin niin kuin kokemuksen pohjalta haluaisin tietää!!
  3. HattiVatti

    Tampereelta kaveria laihduttamiseen?

    Löytyykö? Lähetä minulle postia !
  4. HattiVatti

    Eroahdistus

    Meillä on nyt alkanut eroahdistus nostaa päätään ja kysyisinkin nyt neuvoa miten siihen pitäisi suhtautua ja onko kellään mitään vinkkejä miten siitä pääsee yli? ja vielä että miten sitä voisi lievittää? Poika on nyt 8kk:tta ja tää on todella rankkaa! :'( :headwall: Kiitos etukäteen ja...
  5. HattiVatti

    KIIRE mistä lasten kuulosuojaimet????

    Siinähän se kysymys olikin jo ....eli mistä ostaa lapselle kuulosuojaimet?????
  6. HattiVatti

    Sähköinen Hyttyskarkoite??

    Saakos sellaista käyttää 7kk:lle?
  7. HattiVatti

    Miten pääsen yli jotta voin taas harrastaa seksiä???

    Mua niin pelottaa seksin harrastaminen kun sen jälkeen kehoni menee jotenkin lukkoon..ei edes pissaamisesta tule mitään... (synnytyksestä on 2kk) Halut ovat kovat mutta.... Mikä avuksi?<br><br>
  8. HattiVatti

    Pissaamis ongelmat?

    Onkos muilla ongelmana tälläistä että pisaamisesta on tullut "pakkomielle" eli seuraa kokoajan että olen käynyt vessassa ja jos en niin sitten on taas jumitus aika päälle eli on pissahätä mutta pissaa ei vain tule!!! synnytyksestä on kuukausi kerta katetrointi suoritettiin neljä kertaa kaksi...
  9. HattiVatti

    Varpajaiset....

    Mä en sitten ymmärrä miksi miesten pitää juhlia varpajaisia kun eivät ole kuin siittäneet lapsen! Me naisethan kannetaan lapsia 10kk ja synnytetään ne myös!! Nyt tuli parempi olo!! :laugh: (ps. kyllä se munkin mies niitä juhlimaan menee kun sen aika tulee!!)
  10. HattiVatti

    Lapsivedestä kysymys jos täällä osattaisiin vastata??

    Harrastin eilen mieheni kanssa seksiä kondoomin kanssa ja nyt aamulla musta tulee jotain nestemäistä kirkasta litkua ulos joka ei ole pissaa!!! Voiko se olla lapsivettä?? Pitäiskö käydä näytillä? Ei sitten tarvii moraalisoida ihan pelottaa riittävästi ilman sitäkin!!!! Ai niin olen rv:lla 33+3
  11. HattiVatti

    Katellaanko taas masukuvia?

    Täällä olisi yksi eilen otettu rv:lla 33+2
  12. HattiVatti

    vuosimallia -77 ja Tampereelta..löytyykö?

    :'( <br><br>
  13. HattiVatti

    kotikalja

    Kaikissa kaupoissa, mistä oon ettinyt kotikaljaa, myydään vaan perhekaljaa, jossa on reilu 2% alkoholia. Onko olemassa jotain kotikaljaa myynnissä, mikä olis täysin alkoholitonta?
  14. HattiVatti

    Tytöltä lähtee hiuksia

    Heippa! Semmoista kyselisin et pitäisikö huolestua kun kohta 2 vuotiaalta tytöltä lähtee suht paljon hiuksia. Toisinaan kun hoidosta haen niin on hattu irtohiuksia täynnä...tai siis semmoista haituvaa.. Mistähän voisi johtua?
  15. HattiVatti

    Yksi kysymys...

    Semmoista tässä mietin, kun meillä tilanne semmoinen että 1 v 8 kk tyttö kipeänä kotona ja minä töissä... Olenko huono työntekijä jos haluan jäädä kotiin vaikka isä on kotona viikonlopun. Tyttö kipeänä niin minun perään ja ei oikein työnteosta tule mitään kun mietin vaan että miten kotona...
  16. HattiVatti

    Felicitaksessa kävijöitä

    Tuli tuosta Fertinova-aloituksesta mielen, että onko täällä ketään, joka käy Hkissä Felicitaksessa. Meillä eka käynti varattuna. Jos käytät paikan palveluita, niin kerro kokemuksiasi!! Minua itseä hieman arveluttaa vieläkin, kun vaikuttaa niin kalliilta (paljon kalliimpi kuin esim...

Yhteistyössä