Lapsivedestä kysymys jos täällä osattaisiin vastata??

Harrastin eilen mieheni kanssa seksiä kondoomin kanssa ja nyt aamulla musta tulee jotain nestemäistä kirkasta litkua ulos joka ei ole pissaa!!! Voiko se olla lapsivettä??

Pitäiskö käydä näytillä?


Ei sitten tarvii moraalisoida ihan pelottaa riittävästi ilman sitäkin!!!!

Ai niin olen rv:lla 33+3
 
Niitä on vissiin semmosia testejäkin millä voi kattoo esim just pikkuhousunsuojasta että oliko lapsivettä vai valkovuotoa!!! Soita ja kysy ihmeessä!!!
Mulle ainakin sanottiin että kun tulee vettä ni 6 tunnin päästä olis viim. mentävä näytille!!! ;)
 
Lapsivedet voi alkaa tulemaan tihkumalla eikä aina isona määränä joten sinuna kävisin varmuuden vuoksi äippäpolilla tai neuvolassa. Itselläni meni lapsivedet seksin jälkeen ja siitä alkoikin synnytys. Tosin viikkoja oli paljon enemmän...

Jos lapsivettä on tihkunut niin se tarkoittaa sitä että jossain kohdin kalvoa on reikä ja riskinä on lähinnä tulehdus. Mutta älä nyt säikähdä. Saattaa olla kyseessä ihan valkovuotokin. Mulla se oli tosi vetistä loppuraskaudessa ja itsekin tiirailin sitä että mitähän kummaa tämäkin on...
 
Se oli lapsivettä. Olen ollut sisällä sairaalassa siitä asti nyt vain kotilomalla ja huomenna takaisin sairaalaan aloitetaan toinen yritys kerta siis käynnistys kun ei eka kerta tuottanut tulosta!! raskausviikkoja on nyt 34+4

Torstaina se oli sellaista tihkua ja sairaalassa perjantai aamuna tuli kaikki loput ja siitä asti olen vuotanut lapsivettä!! ei kivaa!!! Mutta vauvalla on kaikki hyvin se on pääasia!!


Kiitos vastauksista!!
 

Yhteistyössä