Felicitaksessa kävijöitä

Tuli tuosta Fertinova-aloituksesta mielen, että onko täällä ketään, joka käy Hkissä Felicitaksessa. Meillä eka käynti varattuna.
Jos käytät paikan palveluita, niin kerro kokemuksiasi!!
Minua itseä hieman arveluttaa vieläkin, kun vaikuttaa niin kalliilta (paljon kalliimpi kuin esim. väestöliitto). Päätökseen mennä sinne vaikutti ajanvaraus: väestöliittoon sai vain päiväaikoja, tuonne Felicitakseen myös myöhempiä aikoja.
 
Paljonko nöfnöf teidän ivf maksoi felicitaksessa? Kun vaikuttaa hinnat listojen mukan puolet kalliimmilta kuin väestöliitolla tai fertinovassa? (kuin kalliiksi teillä kaikkinensa käynnit tulivat)?
Saitteko paikasta avun? Siis lapsen =) ?
 
seebra
Vuosi ollaan myö oltu siellä hoidossa, tehty 3 xIVF ja ivfin hinta on ollut just sama mitä hinnastossaan ilmoittavat.
Ollaan tyytyväisiä paikaan (ja varsinkin lääkäriin) ja vaikka tulosta ei ole tullutkaan VIELä niin aiomme samassa paikassa jatkaa.
Eipä se että tulosta ei ole tullut ole mitenkään heidän vikansa, kaikki konstit on yritetty, olen vaan niin "huono". (seuraava hoito lahjasoluilla)

Eipä tuo kalleus ole ollut rasite, jotenkin sen vaan unohtaa kun hoitoja puurtaa.
tsemppiä matkaan !
:)
 
Olen käyttänyt paikan palveluita kohta vuoden ajan ja kaikki palvelu on ollut positiivista. Varsinkin lääkärini Merja Tuomi-Nikula on todella mukava ja asiansa osaavan tuntuinen ihminen. Ja hoitajilta on saanut aina lisäselvennystä, neuvontaa ja piikitysoppia jos lääkärin jälkeen on ollut vielä kysymysmerkkinä.

Olen itse aloittamassa nyt kaikkien tutkimusten (mitään vikaa ei periaatteessa ole löytynyt) ja kiemuroiden jälkeen IVF hoidot siellä....
 
nöfnöf
meillä oli sillä tavalla että asumme lahdessa ja kävin hoidoissa keskussairaalassa ja kun päätimme että ivf:ää koitetaan niin saimme lähetteen felicitakseen koska lahdessa ei tehdä sellaisia hoitoja ja ilmeisesti heillä on jokin yhteistyösopimus.itse toimenpide siellä maksoin hiukan päälle 70? ja lääkkeet ostettiin sitten itse apteekista mitähän ne oli jotain 600-800? välissä....lasta emme saaneet koska toisesta munasarjasta emme saaneet yhtään munasolua kun se oli piilossa jossain suolen takana ja toisesta tuloksena oli vain 4 munaa joista kaksi hedelmöittyi mutta sitten vuorokauden jälkeen kehitys lakkasi.se oli rankka kokemus ja sen takia emme enää jatkaneet hoitoja..mutta aina kannattaa yrittää
 
Me kävimme myös ns "yhteistyösopimuksella" ivf- hoidossa Felicitacsessa. Henkilökunta vaikutti ammattitaitoiselta ja mukavalta, vaikka hoito oli tosi rankkaa varsinkin henkisesti.Ja mikä ihaninta hoidon avulla syntyi terve poikamme maailmaan!!!
 

Yhteistyössä