Hakutulokset

  1. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tyttö tuli :heart: Eli 19.8 klo 22.06 syntyi pieni tytöntyllerö. Mitat 51cm ja 3470g... Eli ei tullut yli 4kiloista monsterivauvaa vaikka kovin pelkäsin. Synnytys meni loppujen lopuksi ihan hyvin (epiduraali toimi ja lisäannoksia sain riittävästi, ilokaasumaski oli taas mun paras kaveri)...
  2. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    LA täälläkin tänään ja v***u tää synny ikinä. Olo on tuskainen, nukuttua ei saa ja kaikki ottaa päähän. Ajatus tulevasta synnytyksestäkään ei kyl houkuttele. :kieh: kiana 40+0
  3. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Vuokolle voimia :hug: Ja aivan ihania kutsuja tyttönen tehnyt :heart: Ja vauvaantuneille isosti onnea! Oma olo on ihan PLÄÄH, ei vaan jaksais yhtään enää muttei haluu synnyttääkään... Pitikin hankkiutua tähän tilaan :xmas:
  4. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Mä en todellakaan haluu synnyttää, paniikki iskee :'( :x Pelottaa ihan hirveesti. Voisko vaan peruu koko homman?!? kiana 39+4
  5. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Neuvolassa käyty, siellä oli taas uusi ihminen, oikein mukava "täti" kyllä tällä kertaa. Viikon päästä ois uusi aika ja varmaan joudun sillon taas menemään, ei mitään tuntemuksia... Kyselin jo epätoivoisena yliaikaiskontrolleistakin ja tosiaan Tyksiin uudelleensynnyttäjät pääsee vasta rv 42...
  6. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Ihan aluksi isosti onnea taas kaikille vauvaantuneille :flower: Hankintoihin yms on mennyt rahaa suunnilleen näin: Tuplarattaat 200 Matkarattaat 100 Turvakaukalo 20 Kantopussi 50 Vauvanvaatteet (50cm-68cm) 400 Pinnasänky 40 Pinnasuoja, vuodevaatteet yms 50 Tuttipullot, tutit 20...
  7. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mulla kans kestänyt aina suht pitkään, kateellisena lukenut noista parin-kolmen tunnin synnytyksistä. Onneksi ponnistusvaiheet on ollut suht nopeita mutta tosiaan avautuminen kestäääääää ja kestäääääää. Eka (41+3) kesti 11,5h Vajaan kolmen vuoden päästä toinen kerta (38+3) 18h Kakkosella...
  8. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Mä ainakin ostin mustat capripituiset H&M:ltä :)
  9. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Siis täällähän on tapahtunut taas vaikka mitä :D Onnittelut vauvaantuneille ja tsemppiä synnärille lähteneille/lähtijöille! Tää meidän tapaus ei varmaan synny koskaan, ei oo laskeutunut yhtään (tosin mulla ei oo kenestäkään maha laskeutunut kun vasta synnytyksen ollessa käynnissä ) ja...
  10. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Moi! Mä olen tuon FB-ryhmän ylläpitäjänä ja olen kyllä kaikki tulleet "hakemukset" hyväksynyt, koita laittaa uudestaan jos ei ole jostain syystä tullut perille =) Huhuilen nyt tätäkin kautta josko joku muukin haluis ryhmän ylläpitäjäksi :wave:
  11. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Tinulille ja Mandylle onnea :heart: :heart: Mäkin haluan jo, ei tarttis enää pelätä ja panikoida kun ois koko toimitus vaan ohi... Sairaalaan soittamisesta: Mä en oo koskaan etukäteen soittanut (synnytyksen Tyksissä ja Loimaalla) mutta jotkut sairaalathan haluu että soitetaan. Ja en usko...
  12. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    wonnabemommy osanottoni :hug: :'(
  13. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Ä-polilla käyty... Alakautta kai tässä sit pitää synnyttää, papereihin on nyt kirjattu että kivunlievityksestä pitää huolehtia, saa nähdä kuinka käy. Ihana lääkäri oli tällä kertaa =) Vauva näytti edelleen tytöltä ja syntymäpainoksi ennustettiin alle neljää kiloa. Citildalle ja Heilille :hug:
  14. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Meitähän on FB:ssä jo 12, tervetuloa kaikille muillekin vielä :D Lisäsin ryhmän nimen perään 2009, kiitti Unikuulle vinkistä. Nyt suihkuun ja ä-polille kuulemaan "tuomio"... Kiana rv 36 :heart:
  15. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Perustin facebookkiin suljetun Elokuiset leijonanpennut-ryhmän. Eiköhän tuo haulla löydy niin sinne sit vaan kaikki halukkaat =)
  16. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Onnea heitulle! :heart: OnSiisKevät: Meillä on ihan samanlainen pinnasänky, uutterasti metsästin tuollaista jatkettavaa mallia ja lopulta bongasin tuon huutiksesta. Mun mielestä noi pinnojen puupallukat on niin hellyyttävät :D Saa nähdä miten ilmoitellaan synnärille lähdöstä, meillä ei...
  17. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

    Heippa pitkästä aikaa ja onnea vauvan jo saaneille =) Kestovaippoja en aio vauvalla käyttää tälläkään kertaa, jotenkin koen kestoilun kamalan työlääksi ja 7-henkisessä perheessä pyykkiä on ihan tarpeeksi ilman kestojakin... Neuvolassa mä olen tämän raskauden aikana käynyt vain 5 kertaa...
  18. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Mulla ainakin iso sf-mitta johtui nimenomaan siitä että vauva on niin ylhäällä vielä eli ei välttämättä tarkoita isoa vauvaa. Sf-mitta voi olla yläkäyrillä myös äidin ruuminrakenteen tai vauvan asennon takia, tai jos on paljon lapsivettä.
  19. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heippa kaikille ja onnittelut ensimmäiselle vauvan saaneelle täältäkin! 13 työpäivää jäljellä ennen kuin äitiysloma alkaa, jotenkin haikeeta. Tavallaan odotan äitiysloman alkua innoissani mutta tavallaan on vähän tylsää jäädä töistä pois niiiiin pitkäksi aikaa... Tarkoitus näillä näkymin on...
  20. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - kesäkuussa *POKS!*

    Heipparallaa kaikille! Onnittelut valmistuneille ja hauskaa lomaa kesälomalaisille! Joku uusikin oli tullut mukaan, tervetuloa minunkin puolestani! Oma kesäloma oli ja meni jo, nyt pitäisi viitisen viikkoa jaksaa vielä töissä, teen aika iisiä työtä niin uskon jaksavani siellä olla...

Yhteistyössä