ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Onnea kaikille nyyttinsä jo saaneille!!! Ja tsemppiä kaikille niitä vielä odottaville...

Hirveesti on tapahtunut sit eilisen illan jälkeen, sillon viimeksi kävin lukemassa jutut ja nyt on tullu tekstiä jo näin palojon lisää ja vauvoja syntynytkin. Nyt viimestään alkaa tajuta että synnytys alkaa kohta olla ajankohtainen kun lukee näitä sivuja.
Paitsi että minkäänlaisia ennakoivia oireita ei täällä ole, supistuksia on koko odotusaikana tullut ihan pari joten kauhulla odotan kun ne sit kerralla pukkaavat... :LOL:

Huomenaamuna olisi neuvola ja ihan vieraalle hoitajalle pitäisi mennä kun oma on kesälomalla...mut kaikkein parasta huomisessa on se, että olemme täysiaikaisia eli huomenna poksuu... =)

mertsis 36+6
 
Heissan!

Vesimeloonista permis sanoi, että kanadassa uskotaan sen käynnistävän synnytyksen. Voin rehellisesti sanoa 60kg tänä kesänä sitä syöneenä, että viime viikkojen aikana, se on aiheuttanut itselläni supistuksia ja mahan löysälle menemistä. Aikasemmin ei mitään. Tiedä sitten häntä :D

Ristiäisistä, olen tehnyt listan jo aikoja sitten kun halusin kartoittaa minkä verran ihmisiä tulisi. Sain 70. Ja siinä on vaan sukulaiset, enkä kutsu tosissaan ystäviä, paitsi yhden josta tulee kummi... Että pakko järjestää jossain seuran tiloissa..

Onnea Meelaie ja Lenan nyyteistä :heart:

Täällä näköjään tapahtuu oikein urakalla, onnittelut siis myös muille lähtijöille! :)

Itse eilen olin palstalaisen kielletyn kanssa puistossa tämän ja hänen poikansa kanssa. Istuin keinuun ja heiluin siinä vähän, mutta tuli paha olo. Nousin ylös ja lähdin liikkeelle ja romahdin samantien maahan. Alkoi vihlomaan niin hirveästi alapäätä ja maha meni kovaksi. Sellaista kipua ei vielä kokenut tämän aikana. Aloin sitten siinä itkemään kivasti (ihan hysteerinen osaan olla, kun kerran aloittanut itkun, niin vaikea lopettaa..), luultavasti enemmän säikähdyksestä kuin varsinaisesta kivusta, vaikka sekin sattui hirveästi. En päässyt kunnolla ylös, saati liikkuminen sattui. Sen jälkeen koko päivän kipuillut vähän. Onneksi olin ystäväni kanssa, jolla on jo kokemusta tuollaisista, niin ei tarvinnut siinä hävetä eikä semmoista turhaa voivottelua, joka ei olisi johtanut mihinkään. Mutta hyvä että en ollut yksin kuitenkaan <3 Kirosin siinä, ystävälle, että mikä ihme saa naisen tekemään tämän. Etenkin vielä toistamiseen (kuten hällä :D) ja kivut eivät tietenkään niin pahoja mitä varmaan tulee olemaan... tuskin maltan odottaa... Laskettu aika on kuitenkin 3 päivän päästä, mutta olen odottanut kuitenkin vauvaa tulevaksi vasta kaksi viikkoa myöhässä, niin en osannut varautua tämmöisiin. Koko ajan hassu tunne nytkin päällä, mutta liikkeelle silti lähden äidin luokse nyt.. jos kuitenkaan mitään ei tapahdu, niin turhaa vaan kotona oleilen..

Zinnie 39+4
 
Oho onpas tapahtunut vaikka illalla kävin lukemassa..


Lenan ja Meelaie Onnea pienistä nyyteistä.. :heart:
Vilmalle ja M86:lle Onnea vauvan haku reissulle hmm olikohan vielä joku muu.. dementtiaa
Hmm repesin kans vähän tolle On siis kevät kertomalle leggins jutulle.. mun mies kans viime kesänä sano et tosi tyhmän näköset kun laitoin ensimmäisen kerran päälle leggarit sillon otin sitte pois.. mut tänä kesänä ite oon kans pitänny tosi paljon leggareita. onneks ei oo nyt mielipidettään tuonut esiiiiin.. =)
mä heräsin viideltä ku mies lähti töihin ja varmaan seitsämään asti pyöriskelin sängyssä mut onneks sitte oon vielä nukahtanut..
Silitys urakka alkaa olemaan viimisillään.. tulee kyllä paljon kivemman tuntusta vaatetta vaaville ku siliteli.. mut voipi olla että sitte ku vauva on ni ei paljoo enää ole aikaa tai ei jaksa silitellä..
Kukakohan seuraavaks poksahtaa.. :)
Mä en kyllä varmaan kanssa hetkeen oo jakautumassa mutta sitä odotellessa..
piritta ja moggulaa 37+3
 
Onnea Mandylle, Meelaielle ja Lenanille!! :hug: :flower:

Tsemppiä kaikille synnärille lähtijöille - Vilma oli ainakin lähtijöiden joukossa ja eikös Pippurilla ollut tänään se käynnistysaika? Niin monta sivua taas tullut, että kun lukee, niin osa unohtuu jo ennen kuin loppuun asti pääsee. :D

Vesimelonista joku puhui, että Kanadassa uskovat sen käynnistävät. Mä oon syönyt koko kesän lähes joka päivä vesimelonia ja nytkin kaapissa köllöttelee puolikas pallo. Toisen puolen oon vetänyt eilen. MUtta ei merkkiäkään, että synnytys lähestyis. :D tai sit mä oon tullut sille melonille jo immuuniks... ;)

Mulla taitaa mennä tämäkin päivä ihan punaiselle ristille. Oon jotenkin niin nuutunut, että tuskin virta riittää mihinkään erikoiseen. Eilen onneks illalla mies vei mut töidensä jälkeen läheiselle kartanolle jätskiannokselle, etten ihan höperöidy täällä kotona. :p

Ai niin, tajusin, että meillä on vielä itkuhälytin hankkimatta!! Suositelkaa jotain hyvää, kun en tajua niistä mitään. Toivoisin, että ei jokaista pientä rasausta ja tuulenpuuskaa ilmoittaisi, mutta onko se sitten säädöistä kiinni vai mistä. Kiitos.

Luminella ja matkustaja 38+3
 
Lenan Onnittelut pikkuprinssistä :flower: :heart:

Tulipa monelle lähtö viime yönä :D Jännää!

Mulla sit supisteli johonkin aamu seitsemään asti ja sen jälkeen nukahdin. Välit vaan on jotain sellasta 15-30 min, mutta tosi kipeitä on.

Nyt pitäis pian keitellä ruokaa ja sit olis tarkoitus lähteä käymään vähän ostoksilla. Saa nähdä miten sitä pystyy sitten kävelemään kaupoissa. Välillä ärsyttää liikkua ihmisten ilmoilla, kun kärvitselee tuskaisena supistusten kanssa johonkin rattaisiin tai ostoskärryihin nojaillen ja sit tuntuu että kaikki ihmiset tuijottaa jotenkin säälivästi |O Mutta kun ei sitä millään jaksa vaan kotonakaan maata. Pahimmassa tapauksessa tässä voi olla vielä yli 4 viikkoa odotusta jäljellä... Toivottavasti pääsis pian synnyttämään...

RangaTanga 37+2 :heart:
 
Kun toi dementia oikeesti vaivaa eikä ikinä muista mitä piti kommentoida ku tänne tulee,ni nyt tossa puurolautasen äärellä muistin,et täällä on ollut paljon puhetta isän pakkauksesta ja ristiäisistä.No mä voin kertoa teille,mitä mä oon saanu aikaiseks noiden suhteen.

Viime viikolla oltiin Prismassa hakemassa vauvalle viimesiä rasvoja,talkkeja,öljyjä,ym.tarvikkeita ja liivinsuojia ni poikkesin samalla viinakauppaan ja pyörin siinä ekana ihan hölmönä,et mitä mä täältä oikein haen (viime käynti joskus 1v.sitten)?No ostin sit semmosen piccolopullon skumppaa joku brut monopole se oli ja miehelle sinne isän kassiin Lignell&Piispasen kahvi/konjakkiliköörin (onkohan liikaa prosentteja 21%?).Eli semmosia oon hankkinu ja ison karkkipussin ja salmiakki -sisua.Jos toi isukki tulis näillä eväillä sit siellä toimeen.Sikarit on vielä harkinnassa.

Me pidetään ristiäiset täälläkotona sit joskus,ku syntyiski nyt ekana toi tuleva miehen isoisän mukaan nimettävä pikku poika!Läheiset vaan kutsutaan ja kiva tuttu pappi tulee kastamaan.Vieraita ois sit n.10.Kotona on minusta kivempi pitää ristiäisiä ku saa olla vapaammin ja rennommin ja liköörit ajattelin vieraille tarjota kahvin kera!Onks se teistä huono idea?Siis se jos tarjoo alkoholia ristiäisissä?Ei varmaan oikein suomessa tapana ollut,mut oon tässä viime aikoina kuullut parista ristiäisistä,joissa on "juhlittu"enemmänkin.No katsotaan sitä sit lähempänä,mut kommentoikaa jos ootte kuulleet joku tuosta.

Ihanaa loppupäivää kaikille teille tuleville ja oleville äideille!Odotan iltaa,et pääsen taas lenkille haistelemaan ilmaa,ku saa nää rutiinit tehtyä ekaks
 
Hui, kylläpäs täällä on ehtinyt tapahtua! :D

Onnittelut lenan ja meelaie! :flower:

Vilman puolesta nyt täällä jännitän, kun sillä on sama la ku mulla. Uskomatonta että se pääsee jo "tositoimiin"! :D

Tuntuu, että itse on ihan jäljessä muita. :LOL:
Eilen käytiin ostamassa hoitopöytä ja kasattiin se makkarin nurkkaan. Järjestelin vaatteita ym. laatikoihin. Osa vaatteista vielä pyykkikorissa odottamassa pesua. Vauvansängyn saan, kun se siskon luota ehtii. Siskon pitäisi ostaa uusi sänky keskimmäiselle, niin sen vauva pääsisi pinnikseen ja me saatais vauvankoppa....
Vaunutkin ostetaan vasta 8 päivää lasketun ajan jälkeen...! Amme ja ammejalkakin on ostoslistalla, mutta joka kaupassa on "se oikea väri" lopussa... ARG! |O

Ja teen vielä töitäkin näin äitiyslomalla... Pitäis saada yksi homma tehtyä ennen vauvan syntymää, mutta ei vois vähempää kiinnostaa tuo työnteko. "Deadline" on nyt perjantaina...

OnSiisKevät Hassu mies... :LOL:
Siitä tulikin mieleen, mistä ootte ostanu äitiyslegginssejä? Haluaisin mustat capri-pituiset, mutta lindexilläkin oli vain valkoisia nilkkapituisia...

Illusia & Emppu 37+4
 
Onnea kaikille jotka ovat jo vauvan saaneet ja voimia niille joitka tänään lähtevät synnyttämään !

Meillä miehen kanssa sitten ihme kyllä ei eilen tullut riitaa niistä lääkkeistä, taisi tajuta etten niitä halua antaa jo puhelimessa.
Mutta tänä aamuna taas melkein saatiin kunnon tappelu aikaiseksi kun multa ei vaan riitä myötätuntoa sellaista ihmistä kohtaan joka saa HIV:n jos vetää kamaa ja käyttää likaisia neuloja ( mies siis sai tänään tietää että kaverinsa oli saanut HIV:n likaisesta neulasta )
Totesin sitten vaan että "paska säkä mitäs käyttää likaisia värkkejä" minkä jälkeen mies vaan mulkaisi mua tosi pahasti.
Mun mielestäni se nyt vaan on ihan oma vika, ja oma valinta se on jos sen neulan käteensä tunkee, varsinkaan jos ei tiedä missä se on ollut.
Joo siis meillä miehen lähes kaikki kaverit käyttävät/ovat käyttäneet huumeita.
( tosin tekemisissä olemme vain niiden kanssa jotka nyt ovat selvinpäin ja olen tehnyt erittäin selväksi miehelle ettei meille tarvitse sitten tulla EDES humalassa kun vauva on syntynyt )

Täällä taas yksi huonosti nukuttu yö takana, ja alkaa näkyä väsymys siinäkin että tosiaan ei tota sympatiaa herä niin helposti ja muutenkaan en ole mikään päivänsäde.
Niin ja silmäpusseista puhumattakaan :D

Tulin yöllä sohvalle nukkumaan kauhea närästyksen takia ja sitten parin tunnin päästä heräsin supistuksiin.
Siinä sitten vaan mietin ettei nyt tarvitsisi kyllä sinä yönä syntyä kun en ole vielä sairaalakassiakaan pakannut, enkä katsonut vauvalle kotiintulo vaatteita.
Täytyy varaan tässä lähipäivinä ne pakata valmiiksi, koska tosiaan ensimmäinen ajatus oli ettei tästä nyt voi synnyttämään lähteä kun ei ole tavaratkaan valmiina :D
 
Onnittelut Lenanille! :)

Vilma taitaa olla tällä hetkellä tosi touhussa, vitsi miten jännittävää tulla katsomaan kuulumisia. Koko ajan tapahtuu..

Onkos vauva-puolelle vielä avattu meille pinoa? Ku tää haluis sitten nähä niitä ihania vauvakuvia.. :heart:

Ristiäisistä Me pidetään ristiäiset kotona, ku meillä on nyt uusi iso koti. Kutsutaan vaan ihan lähimmät sukulaiset eli omat vanhemmat ja sisarukset perheineen. Ja lisäksi miehen täti perheineen ja mummo. Mulla on niin paljon sukulaisia että vaikea sit lähtee niistä rajaamaan.. Kavereita ei kutsuta ollenkaan, kun kummeiksi pyydetään meidän sisaruksia. Yhteensä siis kutsutaan meidän lisäksi n.20henkeä.

Aurora 38+1
 
Ristiäisiä oon miettinyt sen verran, että kotona pidetään, perhe ja kummit paikalla. Luulen, että noin 20 vierasta. Papiksi olen pyytänyt perhetuttua mua pari vuotta nuorempaa naista. Kiva kun on tuttu pappi!! :)

Luminella ja matkustaja 38+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiana78:
Alkuperäinen kirjoittaja Illusia85:
Siitä tulikin mieleen, mistä ootte ostanu äitiyslegginssejä? Haluaisin mustat capri-pituiset, mutta lindexilläkin oli vain valkoisia nilkkapituisia...

Illusia & Emppu 37+4

Mä ainakin ostin mustat capripituiset H&M:ltä :)
Ja mä ostin Seppälästä. Toiset tavalliset, toisissa pitsi reunassa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja meelaie:
23.7 syntyi poika 3640g ja 51cm.

Meelaie & Papunen :)
Vauvaonnitteluja!!!


Alkuperäinen kirjoittaja M86:
Terveisiä synnäriltä. Klo 2 alkoi tulemaan lapsivettä. Olin voihkaissut unissani ja heräsin siihen, kun luulin pissanneeni housuun. Soitin synnärille ja neuvoivat tulemaan käymään, joten sinne siis. Siellä laitettiin käyrään ja tehtiin ulko- ja sisätutkimusta. Sain valita, jäänkö sinne vai lähdenkö vielä kotiin. 18 h päästä pitäisi viimeistään kuulemma olla takaisin, ellei supistukset käy aivan sietämättömäksi tai lapsiveden väri oudoksi. Eli viimeistään klo 19.30 olisi täällä suunnalla h-hetki. =) Lapsivettä valuttaa nyt vähän väliä ja supistuksia jonkilaisin väliajoin (hieman kipeitä). Eli vuokkoset pöksyissä ja naama kalpeana odotellaan pahimpaa (parasta). Unta on turha toivoakaan nyt. Tää lähtee juomaan nyt cokista. :wave:

M & 38+1
Tsemppejä tähän päivään!!!


Alkuperäinen kirjoittaja vilmav2:
Lähden synnärille, lapsivettä lorahti äsken ja limatulppa sitten tuli. Jään osastolle jos ei ala supistuksia tulla. Huiiiiii...
Samoin tsemppejä kovasti!!!


Alkuperäinen kirjoittaja lenan:
Pikkuprinssi syntyi rv 39+0 28.7. klo 5.04. Pituutta 51cm ja painoa 3760g, pipo 36. Synnytyskertomusta sitten myöhemmin =) Nyt lepoa... Lenan ja :heart: 6h
Vauvaonnitteluja!!!


Alkuperäinen kirjoittaja elokuussa09:
minä lähden nyt kuulemaan "tuomion" pääsenkö vielä kotiin vai joudunko osastolle... vai mitä keksivät....
Jännittäväksi käy tilanne...


Alkuperäinen kirjoittaja Illusia85:
Siitä tulikin mieleen, mistä ootte ostanu äitiyslegginssejä? Haluaisin mustat capri-pituiset, mutta lindexilläkin oli vain valkoisia nilkkapituisia...

Illusia & Emppu 37+4
HM:ssä myivät vielä alkukesästä mustia capreja...


Paljonpas on tosiaan tapahtunu viime kurkkauksen jälkeen. Niin sitä pikkuhiljaa tämä porukka vauvautuu :heart:

Sinderella 36+1
 
Huomentapäivää =) Täällähän on tosiaan alkanu taas tapahtuu :D

Mandyn synnytyskertomusta odottelen minäkin ja tietysti muittenkin ja muitakin kuulumisia vauva-arkeen liittyenkin :)

ONNEA vauvansa saaneille :flower: :heart:

Tsemppiä synnytykseen lähtijöille!! Toivottavasti ite tullaan pian perässä ;)

Viime yö oli nimittäin ihan kamala! Hikeä vaan puski koko yön ja sai pyöriä... Vauva melskas masussa ihan hulluna eikä kyljen vaihtokaan auttanu. Ja poikaki heräs sit jossain vaiheessa yöllä ja valvottiin sit yhessä jokunen tunti |O
Kyllä mä haluan jo synnyttää, ei tämmöstä hikoilua kestä kukaan! Normaalisti mä en ees hikoile hirveesti, ni varmaan johtuu suurimmaks osaks tästä raskaudesta tää älytön hikoilu. Täällä ei oo ees koko kesänä kunnolla ukkostanu, siis yhtään. Muutaman kerran vaan vettä heitelly mut ei oo silleen et ois ilma kunnolla raitistunu.
Nooh, jospa sitä iteki pääsis pian synnyttää ;)
Huomenna äitipolilla käynti, jospa siellä ois jotain tapahtunu et pääsis synnyttää.

Jos nyt lähtis jottai hommailee...

mertsu & prinsessa 36+3
 
Voihan tylsyys taas !!

Mietin jo tossa aamulla että tänään täytyy kyllä päästä kotoa jonnekin lähtemään kun tuntuu että alkaa seinät kaatumaan taas päälle, ja tietysti jos vaikka niitä supistuksiakin sitten taas tulisi...
Mies sanoi mulle että jos lähden kaupunkiin niin voin kyllä sitten siirtää hänen tililtään rahaa omalleni ettei tarvitse ihan ilman rahaa siellä pyöriä vaan voi jotain ostaakin.
Jotenkin vaan ärsyttää kun tosiaan oma tili on tyhjä ja aina joudun miehen tililtä omalleni siirtämään, tulee sellainen olo että elän ihan täysin miehen rahoilla.
Olen tottunut siihen että pärjään omillani ( kunnon ei-tartte-auttaa-ihminen siis ) niin sen takia vähän ottaa koville tämä tilanne.
Vauvallekin pitäisi vielä jotain ostella, ainekin itkuhälytin ja sitten ajattelin sellaisen puuhamaton ostaa, mutta nekin ovat TOOOOOSI kalliita mitä olen vähän kaupoissa katsellut.

No täytyy tässä nyt miettiä että mitä tässä nyt tekisi....
 
lenan ONNEA! Mukavaa, kun jaksoit noinkin pian vauvan syntymän jälkeen jo tulla kertomaan uutiset tänne =)

Synnytyksen käynnistymiseen liittyvistä jutuista Mä en oikein usko, että mikään ns. poppakonsti auttaa, ellei sitten vauva ois muutenkin jo syntymässä. Se voi olla että jos vauva on jo vähän tuloillaan niin sitten ne kyllä edesauttaa.
Tänään meillä on taloyhtiön saunavuoro ja ajattelin saunoa oikeen urakalla. Katotaan miten muijan käy :D

outiko 39+6
 
Onnea Meelaielle ja Lenanille! Ja kiva kuulla kikka89 ettei tullu ongelmia niistä lääkkeistä.
Täällä kuunnellaan miehen lapsuusaikaisia lauluja, joita se laulaa mahalle :)
Neuvolassakin käytiin, mutta ne ei anna mitään järkeviä kokoarvioita. Ärsyttää.
Noista miehen typeristä sanomisista vielä, että meillä toissailtana mies intoutui ääneen muistelemaan et "Voi helvetti kun sulla oli silloin joulun aikaan hyvä kroppa.." Sit kun mainitsin, ettei oo tässä tilassa kiva kuulla (se tietää, että inhoan tätä paisumista) niin sanoi "No kai se on hyvä et fiilistelen sun kropalla enkä jonkun muun" Voi V mikä junttiääliö!!
 
Onnea Meelaie ja Lenan :heart: :heart:

Vilmalla ja elokuussa09lläkin jännät paikat, peukkuja :)

Rohkaisevaa zinnie, mies osti mulle tänään kunnon pallon :whistle: ja sama se vaikkei synnytys käynnisty, jokainen suppari on plussaa ja vie lähemmäksi pientä kääröä :) Eli mie kokeilen! Ja hyvää herkkuahan tuo muutenkin on, kun saa nestettä.

Vadelmanlehtiteestä eilen illalla kupillisen join ja saldona kolme kipeetä supparia yöllä...oliko mitään tekemistä ton kanssa, en tiiä, mutta jotenkin tää on tätä loppuajan hassuttelua, ja sanoinkin miehelle, että kun tätä 4 viikkoa joka ilta juon, ni varmaan jo syntyy ;)

Meidän muksukin jo kyselee, että onko äiti kipeitä supistuksia, vaikka ei varmaan hajuakaan, että mistä puhutaan, mutta kun kuulee koko ajan noista puhuttavan.

Taidan mennä päikyille, kun mies lähti esikon kanssa taas särkkään. Ihanaa saada hiljanen koti hetkeksi itselleen! Sit vähän kaffetta ja jädee ja illalla vois vielä mustikkapiirakan leipoa, kun menee kerma vanhaksi, nam!

Mukavaa päivää kaikille ja lisää lähtiöitä synnärille marsmars.

Permis ja veikko 37+1



 
Hirveän paljon onnea kaikille nyytin saaneille!!!Ja niitähän on runsaasti tupsahtanut tässä pienen hetken sisällä!!

Synnytyksen käynnistykseen liittyvistä jutuista Tuo kolme s:ää...eilen tuli suoritettua kaikki muut paitsi tuo seksi,ei ole oikein ollut haluja koko raskauden aikana (alussa kylläkin),ja jotenkin tuo akti tämän masun kanssa ei nyt oikein "tunnu hyvältä"...
Tänään ajattelin kyllä lähteä keräämään vadelmanlehtiä ja pistää keitokset hautuumaan!!Eilen en lenkilläni vielä "uskaltanut" keräillä ja niitä hyödyntää,kun mies vielä to asti töissä ja sitten alkaa hänellä kesäloma..!!
Rekkamiehen emäntänä on joutunut niin paljon olemaan öitä/päiviä yksinään kotosalla,joten en ole halunnut ottaa tietoisesti mitään riskejä...eihän sitä tiedä jos vaikka nuo poppakonstit auttaisivat.. :whistle:
Mutta tänään taidan jo tuon litkun väsätä!! :D Jos sitä vaikka pääsisi joku yö lähtemään...
Tänään on ollut aamusta asti maha sekaisin eikä aamuinen lenkki sen takia houkutellut,minä minnekkään tien poskeen halua sännätä varpusparvea väsäämään..!! :LOL:
Jaa-a,lähtisköhän tästä vaikka vielä siivoamaan keittiön kaappeja,kun ei oikein mitään muutakaan siivottavaa ole jäljellä..

-nuunuu 38+6-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hudjuke:
Paljon onnea Lenan :flower: :flower: :heart:

Tsemppiä Vilmalle ja M86 vaavinhaku reissulle :wave:

Elokuussa ehkä nähdään huomenna synnärillä... Sulla voi olla jo vauva sylissä sillon =)

Hudjuke ja Kajsa 38+4
Tulin vielä kotiin
=)

kaikki kuulema hyvin, painoarvio 2724g ja [/b]sain poikalupauksen
 
unikuu108
meillä ei pidetä ristiäisiä tai nimiäisiä tai muitakaan juhlia. nimi maistraattiin paperilla ja se siitä.
en jaksa sellasia.

meillä on vielä "kaikki" ihan levällään. siis tarpeelliset on mut esim suurin osa vaatteista puuttuu ja hoitopöydän kaa vieläkin pähkään..
eikä mua kiinnosta yhtään. pikkuvaippoja olen tehnyt mut tänäänkin pitäis tehdä vielä duunihommia..
 
mulla sitten on se raskaushepatoosi,eilen illalla soitti lääkäri,kun iltapäivällä pisti neuvolasta mulle lähetteen sinne.tosin niin lievänä,etteivät ala käynnistelemään,vaan pitää käydä äippäpolilla kontrolleissa parin päivän välein,että ottaa käyrää ym. mä niin haluan tän vauvan ulos. kaksi päivää mennyt jo noin 3tunnin yöunilla per yö ja päivät täytyis vielä jaksaa esikon 1.v kanssa touhuta.tätä menoa mä en ikinä jaksa ponnistaa tätä pikkuista ulos.
ja sit vielä protskut oli plussalla ja alapaine 90,kun normaalisti 65-75, eli niitäkin täytyy nyt tarkkaan seurailla..huoh. syntyis jo!! |O

onnittelut kaikille ihanista uutisista,usealla ollut tosi jännä yö! =) pian me kaikki poksutaa.n.tuntuu oudolta ajatella,että pian tää maha häviää.. ja sit tilalla taas vaan pläskiä.. voi jehna.. :/

ajatar&vempula 38+3 & veera 11kk :heart:
 

Yhteistyössä