Hakutulokset

  1. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Heipparallaa! Meillä on kuopus ollut koko viikon kipeänä ja kyllä on muuten raskasta tää sairaan lapsen kanssa kotona olo: Oikein minnekään ei voi mennä ja tekee pahaa kun pikkuisella on vaikea olla. Kuumetta, yskää, silmätulehdus ja tänään alkoi vielä korva vuotamaan (korvat on putkitettu...
  2. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Mä olin just tänään neuvolassa ja sain lapun jossa suositeltiin sokerirasitus tehtäväksi viikoilla 24-28. Itse olen menossa viikolla 26. Näköjään riippuu paikasta tuokin.
  3. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Ihana keli ulkona :D Mä en yleensä oo ollut mikään kevätihminen mutta tänä vuonna tuo auringonpaiste on piristänyt kummasti. Tänään ois taas neuvola, saa nähdä saanko "haukut" kun painoa on tullut aika reippaasti... Varsinkin pääsiäisenä kaikki epäterveellinen ja lihottava maistui vähän...
  4. K

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - huhtikuussa

    Rakenneultrassa käyty toistamiseen ja sydän näytti siltä miltä pitääkin, painoa oli pikkuiselle tullut viikossa 90g ja tytöltä näytti edelleen. Eli kaikki hienosti :D :heart: Ristiäisistä: Me ei kuuluta enää kirkkoon mutta nimiäiset meinataan pitää ja tasapuolisuuden vuoksi pitänee...

Yhteistyössä