Hakutulokset

  1. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Pitkästä aikaa ehdin taas kirjotteleen,oon käyny lukemassa kirjotuksia kyllä =) Menetyksen kohdanneille paljon tsemppiä ja iso hali :hug: Niitä onkin tullu nyt aika monta :( neiti80 kyllä olikin aikamoinen uutinen :D Siinä on varmasti sulattelemista hetkeks aikaa, mutta ainakin on kiva kun...
  2. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Huomenta kaikille :wave: bambiina77lle ja mymosalle onnea ultraan :) elna Toivotaan et kaikki olis hyvin ja toi terkka kuulosti ihan siltä kun ei oikein osais hommiansa, ei oo kiva jättää toista epätietoisuuteen noin :| Tuittis Tervetuloa mukaan :wave: Painosta olen 163cm pitkä ja...
  3. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Oho, neuvola on siis maanantaina eikä lauantaina :laugh:
  4. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Nyt ehdin taas kirjottaa, oon käyny lukemassa teidän kirjoituksia muttakun oon saanu luettua niin poika herää päikkäreiltä ja sitten ei kyllä koneella olla hetkeäkään :laugh: Mokkula on kohta entinen kun pikkuriiviö on pari kertaa saanut sen käsiinsä:| Nytkun on ollut puhetta isien...
  5. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Heips vaan kaikille :flower: LepikonHeta Inhottavaa miten kukaan viittii fb:hen laittaa tollasta yksityistä asiaa varsinkaan jos ei ole varma että ko. henkilö on raskaana :( Itse saisin ainakin paskahalvauksen jos joku laittaisi minulle näin aikaisessa vaiheessa onnittelut sinne:kieh...
  6. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Imetyksestä Itse toivon jos kaikki menee hyvin,että pystyisin imettämään ainakin 4kk :) Esikoisen kanssa imetys ei sujunut kun hän syntyi ennenaikaisesti, eikä jaksanut syödä, maitoa kyllä tuli vaikka kuinka. Yritin kyllä sinnikkäästi pumpata mutta kuukauden jälkeen alkoi maidontulo tyrehtyi:'(...
  7. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Niin joo ja noista kaste/nimiäis-asioista. Meillä ei mies kuulu kirkkoon ja hänellä on hyvin vahva mielipide uskonasioista. Itse kuulun, mutta en ole varma mitä ajattelen uskojutuista. Meillä mietittiin pitkään et miten tehdään esikoisen kohdalla, ja päädyimme kastejuhlaan. Papille kylläkin...
  8. V

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Ompas tullut kauheesti tekstiä parissa päivässä:D Vaunuista Olen tässä miettinyt et kyllä meillekin pitää tuplat ostaa, ei esikoinen jaksa vielä seisomalaudalla olla ( saatika, että ees pysyisi siinä ) niin muistan joskus katselleeni niitä olikohan Britaxen vaunuja. Sellaset missä saa...
  9. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    Huomenia kaikille :wave: Varasin yksityiseltä ultra-ajan ja sain sen 11.10. Mietin pitkään että varaanko mutta pakko oli, ajatukset on koko ajan siinä että onko oikeesti raskaana ja onko kaikki hyvin. Oireitakin on niin vähän :( Kotonakin kiukututtaa kun jännittää. Aattelin vielä kysyä...
  10. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    Callisto :hug: Täytyy tosiaan toivoo et vuoto on normaalia, eipä oo ainakaan enempää tullu. Ja tänään on kyllä ollu enemmän kun etova olo, kerran kävin oksentamassakin :| Esikoisesta oli vaan pelkkää etovaa olo, kertaakaan en sillon oksentanu. Etovista hajuista Ensimmäisen kanssa oli...
  11. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    Hei täällä on mullakin tullu jotain pientä vuotoo!! Mulla tuli pari päivää sitten kaks pikkurillinpään kokosta ruskeeta veritahraa :( Sen jälkeen ei oo tullu vaikka vessassa oon käyny varmaan puolentunnin välein tarkistamassa :'( Neuvolantäti sano ettei kannata stressata kun voi ollas kuulemma...
  12. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    Noo ehkä tämä tästä kun valmistautuu jo henkisesti ;) Ja onneksi mies osallistuu paljon kodinhoitoon ja lastenhoidossa pärjää yhtä hyvin kuin mnä =) Ja hei lueskelin tässä muiden raskausoireita, niin tuntuu että monella on palelua ja itseäkin paleltaa koko ajan :'( Viime raskaudessa en huomannut...
  13. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    neljän pojan mamma Kiitos noista piristävistä sanoista ikäeron suhteen:wave: onhan siinä varmasti alkuun raskasta, mutta toisaalta on kiva että sisaruksille tulee pieni ikäero :) ( isosiskoni on minua 1,6v vanhempi ja olemme todella läheiset =) ) Niin ja omasta LA:astani en oikein ole varma kun...
  14. V

    ***Toukokuun Toivotut***

    Hei vaan kaikille, nyt oli pakko tulla kirjoittamaan tänne. Tein juuri positiivisen raskaustestin ja olo on niin outo ja hämmentynyt. Tunteet on ihan sekasin enkä tiedä mitä pitäisi ajatella :confused: Meillä on nyt 1v2kk ikäinen poika. Tätä raskautta ei oltu suunniteltu ja on ristiriitainn olo...
  15. V

    Liberon vaipat huonontuneet?

    Meillä on Liberot ollu käytössä pitkään, ja just puhutiin miehen kanssa et kuinkahn käy kun liberotkin muuttuu ohuiksi. Jossain vaiheessa käytettiin pampersseja niin ei tarvinnu kun yks pissa olla vaipassa niin heti haisee ilkeesti nenään, se vaipan koostumus tosiaan on inhottavan geelimäistä :/...
  16. V

    Iho kiiltää niin paljon että meikki ei kestä.

    Kannattaa kokeilla Lorelalin mineraalipuuteria. Se purkki on sellanen missä on sivellin valmiina. (ite käytän ihan tavallista puuterisivellintä, sillä levittyy tasasemmin ) Toi on ainoo mikä on auttanu mulla ihon kiiltelyyn. Muitten puutereitten kanssa alko naama kiiltään 2h meikkaamisen...
  17. V

    G: Minkäkokoinen on mielestäsi pieni vauva

    Meillä poika syntyi kuukautta ennen laskettua ja syntymäpaino oli 2,7 kg. Ja nyt on kohta 9 kk ja paino on 10,5 kg :D Painoon kyllä vaikuttaa se että poikamme jätti ryömisen väliin ja nyt haetaan konttaus asentoa eli ei paljon liiku vielä. Mutta meille sanottiin synnärillä et monet...
  18. V

    Vauvahieronta ja vyöhyketerapia

    Meillä käytiin pojan kanssa vyöhyketerapiassa kakkaamattomuuden vuoksi ( ei ollut apua meille kun myöhemmin todettiin maitoallergiaksi) Mutta toisiaan oon käsittäny et mahavaivoihin, koliikkiin yms tehoaa hyvin. Ainoo vaan et on melko hintavaa, meillä oli 32e kerta ja käytiin kerran viikossa...
  19. V

    Ehkäisyrenkaat loppu?

    Mulle sanottiin tällä viikolla neuvolassa et ens viikolla piäis tulla. Ja täällä neuvolantädit on antanu omista varastoistaan renkaita uskon et onnistuu muuallakin:D

Yhteistyössä