Liberon vaipat huonontuneet?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
Tuntuuko muista samalta? Jotenki ovat niitä muuttaneet ohuemmiksi ja musta tuntuu ettei ne riitä enää yöllä...Vai oliko sitten sattumaan ku aamulla oli pojalla taas sänky märkänä :(

Muutenki meillä ei kaupoissa ole kauheesti eri vaippamerkkejä. Liberot ollu tähän mennessä hyviä... Harmittaa jos pitää alkaa metästämään jotain muuta
 
"jojo"
Meillä tulee ohivuotoja edelleen vain, kun on aika vaihtaa vaippakokoa suuremmaksi. Yöllä vuotaa aina ensin, kun vaihtoväli on pisimmillään. Jotkuthan käyttäävät yöllä aina numeroa isompaa vaippaa.
 
"vieras"
Enpä ole itse huomannut samaa, ja liberoa olemme käyttäneet aina. Oletko varma että vaippa on sopiva? Vaikka koon kilojen mukaan vaippa vielä menisikin, saattaa se seuraava koko olla silti sopivampi. :)
 
Mä täällä muutama päivä sitten hehkutin, että uudet vaipat on ihan yhtä hyviä kuin vanhat. Mutta joudun nielemään sanani.

Uudet vaipat meillä on ollut käytössä noin viikon ja kahdesti on tullut yön aikana ohivuoto. Kertiksiä käytämme lähinnä vain yöllä, joten se tarkoittaa, että joka kolmas vaippa on falskannut. Ei hyvä.

Käytössä on koko 6 (12-22 kg) ja sitä käyttää 15 kg lapsi, joten tarvetta vaihtaa vaippaa suurempaan kokoon ei pitäisi olla. Lapsi käy illalla potalla, mutta pissaa näemmä silti senvertaa, ettei vaipan imukyky riitä koko yötä. Vaippa ei myöskään istu hänelle hyvin (ei istu pienemmällekään lapselle, mutta pitää silti pissat sisällään) vaan se valahtaa selästä vaikka sen laittaisi kuinka kireälle.

Me on käytetty liberoja 3 lapsen voimin, mutta kun nämä nyt käytössä olevat paketit on käytetty loppuun, meistä todennäköisesti tulee Pamperssien käyttäjiä.
 
:(
Koko 6 housuvaipoista käytössä. Se taitaa olla muistaakseni 13-20kg. Meillä poika jotain 12kg. Vanhaa liberoa on ja uutta on kotona. Molemmat saman kokosia ja istuu kyllä hyvin mut ne vaan ei näytä vetävän!

Pitäs laittaa palautetta :/
 
"..."
Me on käytetty liberoja 3 lapsen voimin, mutta kun nämä nyt käytössä olevat paketit on käytetty loppuun, meistä todennäköisesti tulee Pamperssien käyttäjiä.
Mutta kun ne Pampersitkin on nykyään inhottavan ohuita. Ja minusta Pamperseissa möykkyyntyy se täyte enemmän ja lisäksi olen useamman kerran saanut sormen läpi vahingossa housuvaippojen sivuista vaippaa päälle laittaessa.

En ylipäätään ymmärrä tätä trendiä. Miksi vaippojen pitäisi olla extraohuita? Jos kyseessä on joku mukavuusjuttu niin kuinka mukavaa se sitten on kun vaippa on märempi ja vuotaa helpommin kuin hieman paksumpi vaippa.
 
Meillä on Liberot ollu käytössä pitkään, ja just puhutiin miehen kanssa et kuinkahn käy kun liberotkin muuttuu ohuiksi. Jossain vaiheessa käytettiin pampersseja niin ei tarvinnu kun yks pissa olla vaipassa niin heti haisee ilkeesti nenään, se vaipan koostumus tosiaan on inhottavan geelimäistä :/ Ja kaikenlisäks meillä tuli pojalle punaisia hankaumia pamperssin vaipoista. No pari päivää oli uudet liberot käytössä, ja kyllä niistäkin pissa läpi haisee, ei kylläkään niin helposti, mutta kuitenkin ;/ Oon aatellu ostaa muumi vaippoja toisiks vaipoiks ( on ollu mun mielestä melkein yhtä hyviä kun liberot) ja laitan sit sellasen yöks ja jos tietää et jotuu oleen pari tuntia samalla vaipalla.
 
[QUOTE="...";24027947]Mutta kun ne Pampersitkin on nykyään inhottavan ohuita. Ja minusta Pamperseissa möykkyyntyy se täyte enemmän ja lisäksi olen useamman kerran saanut sormen läpi vahingossa housuvaippojen sivuista vaippaa päälle laittaessa.

En ylipäätään ymmärrä tätä trendiä. Miksi vaippojen pitäisi olla extraohuita? Jos kyseessä on joku mukavuusjuttu niin kuinka mukavaa se sitten on kun vaippa on märempi ja vuotaa helpommin kuin hieman paksumpi vaippa.[/QUOTE]

No voi kökkö.

Yökestoilu ei innosta, sillä kun pissan määrä on niin suuri, aamuvaippa haisee nenääni hyvin voimakkaasti virtsalta. Pienemmän lapsen knassa tätä ongelmaa ei niikään ole, mutta isomman kohdala on.

Kai pitää sitten kokeilla niitä kehuttuja Lidlin vaippoja.
 
Meillä on Liberot ollu käytössä pitkään, ja just puhutiin miehen kanssa et kuinkahn käy kun liberotkin muuttuu ohuiksi. Jossain vaiheessa käytettiin pampersseja niin ei tarvinnu kun yks pissa olla vaipassa niin heti haisee ilkeesti nenään, se vaipan koostumus tosiaan on inhottavan geelimäistä :/ Ja kaikenlisäks meillä tuli pojalle punaisia hankaumia pamperssin vaipoista. No pari päivää oli uudet liberot käytössä, ja kyllä niistäkin pissa läpi haisee, ei kylläkään niin helposti, mutta kuitenkin ;/ Oon aatellu ostaa muumi vaippoja toisiks vaipoiks ( on ollu mun mielestä melkein yhtä hyviä kun liberot) ja laitan sit sellasen yöks ja jos tietää et jotuu oleen pari tuntia samalla vaipalla.
Pampperssit tosiaan haisee nenään ikävästi : /
 
Meillä on tällä hetkellä pojalla ongelmana yöpissit eli mikään ei pidä. Oon koittanut nyt liberoa (en koita enää isompaa, 7,5 kg vauvalla on käytössä koko 5 ...ainoa, joka toimi edes jotenkuten), Muumia, Huggiesia ja Pampersia. Taidan palata Huggieseihin, kun ne on toimineet parhaiten. Muumit (teippivaippa tosin) on alkanut tulla läpi.
 
Lähetin Liberolle palautteta asiasta. Eihän se sinänsä mitään auta, että emme me vanhoja vaippoja takaisin saa, muta ainakaan eivät voi hehkuttaa, että on pelkkää positiivista palautetta tullut.
 
meilä on nyt käytössä ne liberon uudet ohuet comfort fitit (4) ja kyl meillä pitää ihan yöstä aamuun vaippa ja ei falskaa vaikka paljon tuleeki pissaa yön aikana. mä tykkään, varmaan mukavemmat vauvallekkin kun on vähän ohuemmat :)
 
"mutsi"
Nuo uudet Action-vaipat tuntuvat liian ohuilta...saako niitä "normaaleja" enää ollenkaan??
Meillä ei ole valskannut, mut ehkä saa vaihtaa useammin, tuntuu.
Ne tavalliset ovat huomattavasti parempia, niitä olemme käyttäneet jo 10 vuotta lapsilla.
 
:(
ei löydy liberojen lisäks muita housuvaippoja ku pampersia, pirkkaa, x-traa (tms.) ja muumia...
Ei ainakaan muita tule mieleen tällä hetkellä...

Pirkka, x-tra ja muumit tosiaan ei pysy päällä... Pamperssit tais olla teippivaippojen tapaan kans liian ohuita... Pitää varmaan kokeilla niitä uuelleen
 
"vieras"
jokohan meidän kauppaan ois tullu uusia liberoja niin pääsee testaamaan :p meillä on liberon housuvaipat ollu käytössä ja hyväksi todettu.. pampersit ei pysy päällä ku on niin löysä vyötärö. pampersin teippivaippa käytössä yöllä =)
 

Yhteistyössä