Ehkäisyrenkaat loppu?

  • Viestiketjun aloittaja "Lilja"
  • Ensimmäinen viesti
Myös odottelen
Ai nyt se on viikolla 17-18?! Mulle kerrottiin ensin että viikolla 13 ja sitten kun ei, niin piti tulla viikolla 16 eli nyt, mutten oo ehtinyt käydä kysymässä... No, onneksi pyysin pillerireseptin varalle, niitä oon syönyt vaikka olenkin niiden huuruissa ämmä helvetin esikartanoista.
 
Aina kun tulee se viikko millon on luvattu, niin hups se siirtyykin eteenpäin.

Hermo menee. Ainut hormonaalinenehkäisy mikä mulle käy. Ollaan sitten ilman seksiä tai 9 kk:n päästä synnärillä. AI että ottaa muuten aivoon!

Kortsuista ei monikaan käy, joku käsittelyaine aiheuttaa toooosi pahan kutinan ja haavaumia. Ei viittis alkaa testailee että mikäs käy ja mikä ei :/
 
toimii
Aina kun tulee se viikko millon on luvattu, niin hups se siirtyykin eteenpäin.

Hermo menee. Ainut hormonaalinenehkäisy mikä mulle käy. Ollaan sitten ilman seksiä tai 9 kk:n päästä synnärillä. AI että ottaa muuten aivoon!

Kortsuista ei monikaan käy, joku käsittelyaine aiheuttaa toooosi pahan kutinan ja haavaumia. Ei viittis alkaa testailee että mikäs käy ja mikä ei :/
coitus interruptus
 
"hilari"
Aina kun tulee se viikko millon on luvattu, niin hups se siirtyykin eteenpäin.

Hermo menee. Ainut hormonaalinenehkäisy mikä mulle käy. Ollaan sitten ilman seksiä tai 9 kk:n päästä synnärillä. AI että ottaa muuten aivoon!

Kortsuista ei monikaan käy, joku käsittelyaine aiheuttaa toooosi pahan kutinan ja haavaumia. Ei viittis alkaa testailee että mikäs käy ja mikä ei :/
mä luulin että mä olin ainoa ihminen maan päällä jolla on tuo ongelma kumien kanssa... :O
 

Yhteistyössä