Hakutulokset

  1. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Minnarun Niin mä päivittelin tos jokin aika sit et menkat tuli eli mut voi siirtää listalta pois helmikuisiin...
  2. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Ai nii unohtu tulla päivittään.. eli siis menkat alko tai siis se vuoto jatku sit runsaampana eli ei tärpänny mut jotenki ihan ok fiilis, en mä nyt uskonutkaan et heti ekasta olis tärpänny.. Mut muille parempaa onnea! Toivottavasti tää oli nyt vaan joku kertaluontonen juttu et oli noin lyhyt...
  3. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Ansku mikä dpo sulla alko toi vuoto? Itellä kans alko jo viikko ovulaatiosta ihan pienellä vuodolla mut sit se vähitellen lisäänty kyl muistuttaan ihan menkkavuotoa ja kesti kaikenkaikkineen 5 päivää tuhruineen, siis kovasti vaikuttaa et menkat nää nyt olis ollu hieman niukemmat vaan.. ja siis...
  4. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Nyt vaan pikaisesti omaa napaa ku nii nätti ilma.. Ärsyttää.. Päivittelinkin tänne että toissa päivänä ihan ministi tuli vuotoa, no eilen sitten sillee että pyyhittäessä verensekaista limaa paperin täydeltä mutta sitten loppu.. Tohon asti olin vielä et ok, hyvältä näyttää.. mutta tänään kun...
  5. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    4skö valtavasti onnea!!! tulihan se eka plussa tännekin.. ja sehän aikasin näky, itellä kohta samat dpo:t mutta en oo viel aikoihin ajatellu testata, ei uskalla viel!:) Pikkunen<3 Tervetuloa jännäilemään meidän kanssa! :) Tänne ei mitään uutta, just päivällä mielessäni manailin että miksei...
  6. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Täällä taas.. Ärsyttää kun ei millään pysty pysymään pois palstalta vaan joka päivä tänne eksyy ja välillä useemmanin kerran päivästä..:) Jännäilen täällä Sinderellan ja Sunflowerin puolesta, laittakaas nyt ekat plussat tänne pinoon! Oon monesti miettinyt mistä toi sanonta "täti ilmesty...
  7. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    dpo 2 tuli ulos iso määrä limaa (tai spermaa?) sekä vähän kirkasta verta, en tiiä voiko se olla munasolun irtoamisesta johtuvaa, tuskin mitää ihmeellistä kuitenkaan ku oli niin pieni määräkin.. Tiedän että kiinnittymiseen se ei voi näin aikasin valitettavasti viitata.. Nyt siis dpo 4...
  8. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Eilen illalla oli vasemmalla tunnin ajan kunnon kipuilua et eiköhän se ovis nyt sit vihdoin ollu, eli nyt dpo 1.. Nyt siis alko tää pitkä odottelu, onneks on niin paljo töitä et aika tulee kulumaan varmaan nopeesti.. sit vois vapun tienoilla testailla nii näkee et tuleeks vappua juhlittua kuivin...
  9. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Sunflowerille kovasti plussatuulia huomiseen...+++++++++ Tää näki jo viime yönä unta et sai tyttövauvan, toivotaan että oli enneuni..:) Nyt itellä vissiin dpo 0 koska tänään aamulla tasavahvat viivat ovistikussa..eilen illallakin jo melken mutta lasketaan nyt tästä päivästä.. ei oo kyl viel...
  10. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Mä en kyllä odota synnytystä, ehkä vähän pelkään vaikka oma kohtaista kokemusta ei vielä ookaan, mutta nähnyt niitä oon lähes kymmenen ja ei se kauheen helppoa kaikille oo.. Mutta sitä itse raskausaikaa ja valtavaa mahaa en malttais odottaa..:) Nyt vihdoin tänään iltapäivällä lähes...
  11. S

    ? Tammikuun Toivot 2012 ?

    Hei! Mutkin sais lisätä tänne listaan... eihän se ovis sit vieläkään oo tullut et ei joulukuisiin ainakaan ehtinyt.. välillä jo tuntu monta päivää lupaavaa kipuilua mutta nyt ei enää mitää, ovistikut kyllä näyttäny negaa koko kierron ja niihin uskon enemmän ku omiin tuntemuksiini, kuvittelin...
  12. S

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Onnea plussanneille ja lämpimiä plussatuulia piinailijoille..:) Mut voi kans poistaa koska ei oo ovulaatioa kuulunu vaikka kp taitaa olla jo 29 tai jotain, en edes muista... kyl mä viel tikuttelen ahkerasti mut veikkaan et siihen menee viel pari viikkoa jos vanhat merkit paikkansa pitää..:/...
  13. S

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Voi, voi kp 10 aloitin tikuttelun davidin ovistikuilla ja nyt kp 18 eikä vieläkään ovistuntemuksia/tikutettua ovista..:/ turhauttavaa, kohta joutuu tilata lisää tikkujakin.. Yleensä kierto ollu n.30 päivää mutta viime kuussa veny tosiaan 60 päiväseks, jos se nyt taas venyis tolleen niin...
  14. S

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Täällä nyt kp 15 eikä ovista vielä näy ei kuulu..:/ toivottavast ei tuu taas joku ylipitkä kierto vaikka mielestäni nyt ei edes juurikaan oo ollu työstressiä jonka takia viime kuussa kierto veny.. sit ei ehdi joulukuulle vaikka tärppi käviskin.. no mut onhan täs viel aikaa.. vaik eipä sillä...
  15. S

    ~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

    Täällä olis kans yks joka jo näin aikasin kirjotti pukille joululahjatoiveen..:) ikää on kohta 26v, mies 25v. ja ensimmäinen lapsi toiveissa. Kuukautiset tosi epäsäännölliset 28-60 päivää, viimeks tunnistin ovulaation hyvin mutta välttämättä aina ei tunnu mitään joten ovulaatiotikut oon jo...

Yhteistyössä