~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Huhh huijakkaa miten pelottava aamupäivä takana... aamulla oli jomotuksia aika menkkamaisia mut sitten oli hassu juttu noin häpukummun päältä nipisti ihan kuin ois ollu housut huonosti tai mtv koetin housujen asentoa kohennella mut ei vaikustusta ja sitten oli kuin supistus veti sisäreisiin tätä oli siis noin tunnin ajan ja odottelin et vuoto alkaa mut toistaiseks ei ole alkanut...kädet ristissä toivon että siellä vain pikkuinen kaivautui syvemmälle =) ja sen jälkeen tuli muuten ihan kamala päänsärky niitä kyllä tultt loppu kierrosta muutenkin joten nää voi olla ihan vain alkavia menkkoja tai sitä ihteensä :heart:

Mä tilasin testit viikonloppuna mammaksi.fi:stä ja eilen tulivat.

Täällä on varmaan pian joululahjat missattu "touhuamattomuudella" :( Ei kiva, kun näille viikoille osuu työmatkat ja useempi 12h työpäivä jommalle kummalle peräkkäisinä päivinä :( Eikä oikee halua touhuilla vaan tämänkään takia. Mieskin sano, että ei hän halua, että hänen laps saa alkunsa "pakkopanosta". No katsellaan. Jatkossa täytyy yrittää rauhottaa tärppiviikot...

Kumpaan luottaa enemmän testeihin vai omaan kehoonsa oviksen suhteen? Eilen oli selkeet oireet (nippailua + limaa), testissä ei mitään. Viime kierrossa oireet oli kp 13-14 ja ovistesti näytti plussaa kp 14 illallla ja 15 aamulla. Menkat alko kp 30, eli sen mukaan testit olis ollut oikeessa.

Ne firman kemut on koko viikonlopun kestävät kahden päivän RYYPPYkekkerit. Matkan jääminen välistä ei niinkään haittais, mutta asian julkituominen oliskin se suuri ongelma. Ja janoisena mua on noissa kemuissa nähty, joten alkoholitonlinja ei uppoa kehenkään.

Sinderella: outoa on... ja taas on menny aamu sillä lailla et ei meinaa uskaltaa vessaan mennä jos se vuoto sieltä alkaakin.... on semmoisia tuntemuksia et menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä...

koko alavatsa on hellänä rinnat on silleen hassusti kipeät ei niinkään kosketusarat mut välillä hentoa kipuilua, muuten ne kyllä näyttää ihan normaaleilta

24.3.Torstai
Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................50/33..............21.....1..........6
nepari80.....................28/29.............31.....2...........2
Minnarun....................27/29-31........30......3...........8
Sanmar82...................25/27-29........29.....1...........3
plug-in-baby................25/28.............25......2..........1
Sinderella...................25/30.............38......6...........3
macy gray..................23/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................22/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............22/28................28.....2............1
neljäskö.....................20/30-35...........29.....4..........1
miida.........................18/29.........................2..........3
äiti x4........................15/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................13/25-29...........28......1..........3
Barbamama35............12/25-28...........35......3(4).....7
Safira85.....................11/28-60...........26......1.........1
Viena.........................11/31................33......1...........3
kissendaal..................10/35................25.....2...........1
nefertar.......................7/29-38...........22......1..........13
Ando...........................7/26...............28.......2..........4
Ansku83......................5/32-37..........27.......1...........4
Mango86.....................3/?.................24.....2...........2
Sunflower11................2/26-31...................3...........4
mymosa

Ovis ohi ja piinailu alkoi:

Minnarun dpo11
Sanmar82 dpo10
Sinderella dpo8/9
Lilianne dpo5
macy gray dpo4
neljäskö dpo3/4

Haamuilijat:

plug-in-baby

Plussanneet:

Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Viimeksi muokattu:
Jenny, varmaan testeihin. Mulla nippailut ja limat alkaa reippaasti ennen ovista. Sää oot sitte siellä firman juhlissa antibioottikuurilla, jos on tarvis :)

Minnarunin oireilut on kyllä melkosen lupaavia... :)

Saapa nähhä, tuliske ne testit tänään. Pakkohan se on iskeä, jos tulevat :D

Ja nyt menee hermot per***e |O
Tää flunssa vaan jatkuu ja jatkuu, eikä loppua näy. Jo viikon kestänyt!!
Lasten tarhatäti yritti lohduttaa, hänellä kesti 2 viikkoa kauhea flunssa ja puolet tarhan lapsista "kaatuneet" eli hiljaista on.
Meillä 2 vanhimmaista selvisi alle viikossa taudista, miehellä ja mulla jo viikko ja nuorimmainen yskii siihen tahtiin että hän seuraava "uhri".
:kieh:

On vaan niin kurja olo fyysisesti että henkisestikin etukäteen ahdistaa koko plussan metsästys. Petyn ellei sitä tulekaan. Luonteeseeni kuuluu vahvasti: mulle heti ja nyt, enkä odota hetkeäkään :LOL: joten sillä asenteella mennään taas kohti loppu kuuta/ens kuun alkua..

No, onneksi tuo ihana aurinkoinen sää auttaa tähän ketutukseen.
:cool:

Palaan paremmalla mielellä, kuittaan ja kiitän. Rauhallista torstai päivää!

Viimeksi muokattu:
Vasta kp5...hmh! Noh, saa nähä kykeneekö tässä kierrossa ovista hyödyntelemään kun polven tähystys on ens maanantaina! Voip olla hetken kipiä! Edellyttäen et se ovis suostuu saapumaan! :D Se ois sillon kp:nä niin paljon kuin 9...ja viimestää seuraavana viikonloppuna pitäis yrittää peittoja pöllyttää jos meinais jotain saada syntymäänki...sanan varsinaisessa merkityksessä! =)

Mutta AURINKOISTA TORSTAITA KAIKILLE!!!

Sunflower11
Pitäsköhän tänne ilmottautua.. :confused:
Laskeskelin et jos tässä kierrossa ovis on samoihin aikoihin niin laskettuaika olis 30-31.12. Menee kyllä täpärälle etteikö tammikuun puolelle siirtyis :D

Sunflower, ilmottaudu vaan... Täältä sitte tammikuun vauvaa haaveilemaan, jos täytyy.

neljäskö, meillä on kans jatkuvasti joku sairaana. Nyt on vanhin lapsi kuumeessa ja kurkkukivussa. Hällä ois lauantaina sählyturnaus, toivottavasti poika paranee siihen mennessä...

Ansku, toivottavasti kipeä polvi ei laita tätä kiertoa ihan harakoille.

Sinderella > Mulla on kieropäivät kirineet pari päivää edelle eli nyt "vasta" kp23. :) Voisi lisätä tuonne piinailemaan dpo4? näin alustavasti ja napataan pois, jos todetaan kierto oviksettomasti. Tällä hetkellä luotan tuntemuksiini.

Minnarun > Voi se vielä plussaksi muuttua, kun tädin saapumattomuuspäiväkin :D on vasta tulossa. On sen verran epäherkkä tuo testi. Plussatuulia!

Muokkailen toisesta pinosta eilisiä sepustuksiani, kun nyt laiskottaa. :ashamed:

Eilen illalla lämpö 36.7! Palelee hieman, jos ei ole lämmintä päällä. Poskia myös kihelmöi ja hieman kuumottelee. Vasenta munista tuikkailee, joten ehkä siellä sitten on keltarauhanen. Olisipa oikein ärhäkkä. :D Nyt on lämmöt suunnilleen saman verran kuin illalla, joten voisin uskoa ovuloineeni. Aika viime hetkillä tuli tuo lämmön nousu. Tavallisesti lämpöni on siis 36.2-36.4, oviksen jälkeen 36.7-36.9 ja kiinnittymisyritys sitten nostaa vielä 37.1-37.4. Ihan tarkkoja nuo luvut eivät tietenkään ole, mutta yleensä suunnilleen nuissa rajoissa.

Rinnat ovat nyt arat ja palelen herkästi myös sisällä. Alavatsallakin on sellainen hassu olo, kuin olisi pieni ilmapallo kohdussa. Tuntuu lähinnä istuessa ja mahallaan maatessa. Kipuilujakin on laajalti, mutta ei kovin kovia. Sunnuntai-iltana kroppani ei suostunut ollenkaan yhteistyöhön. Olisin halunnut peuhailla vielä, mutta keho oli kosketusnirso ja fiilis meni ihan täysin. En sitten väkisin halunnut puuhiin pyrkiä, joten jätettiin väliin. Tuollaista on oviksen aikaan ollut ennenkin. Ennen petiin menoa kipuili lupaavasti ja sitten tuon fiiliksen menon jälkeen tuli etova olo. Täytyi käydä juomassa, mutta ei se auttanut. Nukahtamista ei vaikeuttanut, mutta ihmetytti silti. Ihan kuitenkin sovussa oltiin miehen kanssa enkä mitään selitystä keksi mistä huono olo tuli.

Sellaista kuuluu minulle. Yritän muistaa iltapäivän soittoajalla olla yhteydessä polille, jos voitaisiin verikokeella varmistaa tapahtuiko ovis tosiaan kuten tuntemukseni viittaavat.

Minnarun hengessä mukana, ihan totaalisesti. Meillä nyt kolmas yritys km:n jälkeen päällä ja taas sitä lataa ihan kaiken tiskiin. Ainakin itse joudun vähän erilaisia selviytymistaktiikoita harjoittamaan ettei ihan lannistu näiden negojen alle :) hymyjä ja vielä on siellä päiviä jäljellä

Macy Gray, eli olikos se niin että ennen ovista lämmöt normaalit ja oviksen jälkeen nousevat kunnes noin kolmen päivän päästä taas laskevat? En ymmärrä miksi tämän kaavan muistaminen on mulle näin vaikeeta?

Sunflower, tervetuloa listoille. Hieman on toistaiseksi hiljasta ollut eli plussaajia kaivataan ;)

Minnarun, ei mitään hätää vielä. Sehän on 25, joten ei ollenkaan välttämättä näytä vielä. Ja ku ei ollu aamupissastakaan.

mg, korjattu ja lisätty. Eli sulla ilmeisesti oli ku oliki ovis! Hienoa :) Nyt peukkuja sinne!

viena, oppikirjojen mukaan lämmöt on ennen ovista normaalit, sitte hieman tippuvat just ennen ovista, sitte alkavat oviksen jälkeen nousta korkeammalle ku mitä normaalisti on. Sitte tippuvat ennen tätiä taas normaaleiksi. Mulla jos kierron lopussa tippuvat niin puolessa vuorokaudessa saapuu täti. Itteltä en oo koskaan hoksannu tarkkailla tuota, että tipahtavatko just ennen ovista.

Täällä odotellaan posteljoonia. Jos vaikka ne testit tuliski jo tänään...

Sinderella, Kiitos tästä napakasta yhteenvedosta. Jospa tämä nyt pysyisi päässä. Toki aikamoista spekulointia tuo lämpöjen siksakkien seurailu :) itsellä kun heittelee muutenkin ylös ja alas ja olen muutenkin pirun hyvä kehittelemään itselleni näitä r-oireita, niin en edes tiedä uskallanko ryhtyä tähän :) Edelliseen liittyen, olikos se niin että jos raskaus alkaa niin lämmöt pysyy ylhäällä eikä laske, mikä siis tapahtuisi ennen menkkoja?

Täällä olis kans yks joka jo näin aikasin kirjotti pukille joululahjatoiveen..:)
ikää on kohta 26v, mies 25v. ja ensimmäinen lapsi toiveissa.

Kuukautiset tosi epäsäännölliset 28-60 päivää, viimeks tunnistin ovulaation hyvin mutta välttämättä aina ei tunnu mitään joten ovulaatiotikut oon jo tähän ekaan yritykseen hommannu ja eilen alkanu tikuttelemaan, nyt tänään menossa siis kp 11. Tänään pitää varoiksi yrittää pupuilla koska sitten mies pari päivää muualla joten seuraava mahdollisuus on vasta sunnuntaina..

Pari päivää sit ostin punkkua jo varalle ja nyt ku koitin nii eihän se menny kurkusta alas joten tänää kävin hakees sit greippimehua joka oli huomattavasti paremman makuista kuin mitä muistinkaan.. Otan heti alkuun jo kaikki poppaskonstit käyttöön koska tiedän miten paljon se kirpaisee ku tulee negatiivinen r-testi, aiemmin ei olla yritetty mutta kun välillä noi kierrot venyny superpitkiksi ja sitten alkanu miettiä et mitä jos olisinkin raskaana ja testejä tullu muutama tehtyä nii aina se yhtä masentavaa on ollu nega saada..

Tää on jotenki niin paljo kivempaa jakaa tää piinailu muiden kanssa, tutuille ei viitti kertoa koska sitten jos ei onnistukaan niin sitä on tympee alkaa selittelemään ja vastaileen kun kaikki kyselee että joko nyt onnisti.. Mutta kovasti plussatuulia kaikille toivottelee Safira

Juu en oo vielä kirvestä heittäny kaivoon lämmöt yhä 36.9... nenä aamuisin tukkoinen, alavatsa hellä ja olen viluinen äsken hieman riehkasin ja tuli kuuma mutta silti vilu... jotenkin vaan uskon että tärppi olisi käymyt... itsekkin luin tuosta testistä ettei ole mikään herkkä ja minä sain kakkoselta hennon viivan kun menkat olis jo myöhässä ekalta tajusin vasta testata kun menkat oli jo toista viikkoa myöhässä... joten toivotaan... =)

Yhteistyössä