~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Sanmar: miulla ei oo mitään hajua kiinnittymisestä aikaisemmista raskauksista ja jos nyt on niin päässy käymään ni ei myöskään minkäänlaisia tuntemuksia =)
ON: voihan nenä miten ihanat finnit koristaa naamaani, oikein syvällä ihon alla ja semmoisia sormenpään kokoisia.. dpo 7 menossa ja ei oikein tunnu miltään joten odottavan aika on pitkä tällä viikollahan täti olisi tulossa viime kierrot on alkanu 2? joten aika harvinaista jos 30 kp menee mut mistäpä sen tietäis... jos niin käy ettei tätiole sunnuntaihin mennessä tullut on silloin testin paikka joten seuraavaan testaukseen aloitan aamukamman =)

Testiin jäljellä 7 yötä =)

Täti rämähti ihan puskista tänään! Tosin valkkarin sekaista verivuotoa tuli ja peiton pöllytyksen jälkeen vasta! Ihan ihmeissäni olin kun joku hetki suihkun jälkeen menin vessaan ja alkkareissa verta...sori ällökirjotus, mut näin kävi! Ei mitää tätituntemuksia ollut eikä ole edelleenkään! Outoa, mut outo tää kroppa on taas ollu muutenki täs muutaman kuukauden! Mut lyhenipä taas kierto 3 päivällä. :D Aikasintaan keskiviikoks ja viimeistään perjantaiks kyllä tuota vasta oottelin, mut päätti tälleen pyhän kunniaks tulla vierailulle sitten! Voi pärmylä sentään! Eli saa päivittää miule kp 1/32-37 ja yk4 Ja 32pvn kierron mukaan olis sitte LA 29.12...

Viimeksi muokattu:
Anskulle tätipahoitteluja :hug: Mutta onko varma, että se on täti eikä valetäti?

Määkään en kyllä koskaan oo tuntenu mitään kiinnittymiskipuja. Muutamaa päivää ennen tätiä on aina alkanu tätimäiset vatsannipistelyt ja sitte ei täti oo tullukaan. Kolmosesta tuli paria päivää ennen plussatestiä tuhruilua, joka ei koskaan runastunu vuodoksi. Muuten on oireet ollu aina ihan samanlaisia tuli täti tai ei.

Ansku: no johan on täti kummallinen, miullakin viime kierto oli ihan mahdoton... kevät ja hormoonit ;) uusi yritys joulukuulle =) eipä olis pöllömpi tapa aloittaa uusi vuosi oman nyytin kanssa...

ON: on saanut hyysätä tämän päivän vajaa 11 kuukautista rinsessaa ja voihan nenä kuinka oli ihanaa... sain nukuttaa syliin jne... vaihdella vaippoja laittaa ruokaaa siitä oli hyvä sunnuntai tehty ?

Ansku83 > Mulle tuli sama mieleen kuin Sinderellalle. Onko vuoto yltynyt? Pidän sulle toiveikkaasti peukkuja, että olisikin vain yhdynnän aikaan saamaan pientä tihuuttelua ja plussa tulossa.

Mulla on tuntunut kiinnittymiskipua joissakin kemiallisissa. Taisi tuossa varhain kesken menneessäkin tuntua. En ole niin tarkkaan merkannut, mutta luultavasti selaamalla löytyisi näistä palstakirjoituksista. Esikoisesta en huomannut mitään muuta kuin etovan olon silloin, kun menkat normaalisti olisivat alkaneet. Oviksestakaan ei ollut mitään hajua. En silloin oireillut muuta kuin vähän pms ja sitten menkkojen aikaan kipuillen.

Aika jänniä tuntemuksia on tänäänkin ollut. En yhtään tiedä mitä kropassa tapahtuu, mutta toivottavasti ovis. Tänäänhän on se the hedelmöittymispäivä. :D Jotain keväthormonipörriäisiä ainakin on liikentessä, sillä mies on koko viikonlopun näyttänyt erityisen komealta ja seksikkäältä. :p

Nyt tulee turhautumisen purkaus.... prkl prkl niin monta hutia on ollu ni en uskalla nyt sitten yhtään oiretta ottaa ja nauttia vaan keksin sille jo valmiiks muun selityksen etten taas kerran pettyisi niin kovasti... tänään on tissejä nipistelly aika voimakkaasti niihin ei koske mut ihan kuin nipistelis ja eilen olin hetkellisesti ihan kamalan kiukkuinen en kovin usein kiukustu... miks oi miks ! ei uskalla enää mihinkään uskoa kun niin monta kertaa tää keho on tehny "oharit"

Minnarun > :hug: Tuo oman kropan toimimattomuuteen ja harhaan johtamiseen turhautuminen on niin tuttua. Itse olen alkanut käyttää huumoria selviytymiskeinona. Tämä pino on juuri hyvä siihen tarkoitukseen. Samassa paketissa positiivisuutta ja hassuttelua. Mullehan gyne sanoi, etten tässä kierrossa tule ovuloimaan ja itsekin näin tilanteen aivan selvästi. Silti itseni vähän uhmakkaastikin tänne pinoon lykkäsin ja haluan uskoa, että kroppa ehkä sittenkin saattaa toimia. Jos tässä kierrossa ei mitään tapahdu, niin onpa ainakin ensi kierron hormoniapuja odotellessa ollut hauskaa. Turhautuneella on väsyneet jutut ja halvat huvit. :rolleyes:

Ollaan raskaana kunnes toisin todistetaan (mutta toivottavasti ei todisteta), eikös niin. ;)

Muoks: Piti vähän korjailla, kun luulin kirjoittavani toiseen pinkkaan. :LOL:

Viimeksi muokattu:
Täysin totta! Sitä on muka ihan selviä raskausoireita ja sitte kuitenki hyökkää täti. Mulla nyt kahessa viime kierrossa on noin viikko oviksen jälkeen alkanu justiin samanlaisia vatsannipistelyjä mitä oli nyt kesken menneessä raskaudessa. Sitä ennen olevissa kierroissa mahakivut oli erilaisia. Kumma juttu tuoki. Mutta, en kyllä enää usko mihinkään muka-oireisiin. Sitte vasta jos tätiä ei näy ja testi on plussaa niin sitte uskotaan.

Nelosta meillä tahkottiin puolitoista vuotta ja voi sitä epätoivoa, mikä sillon mulla oli. Olin aivan varma, etten enää koskaan saa kattoa toista viivaa r-testissä...

Ihana MG:n asenne. Raskaana kunnes toisin todistetaan. Näin just :)

Viimeksi muokattu:
Sanmar mä en ole tuntenut kiinnittymistä koskaan. Mä en myöskään ole tunnistanut ovistakaan kertaakaan :D

Minnarun :hug: Toivotaan, josko nyt ne oireet olisi ihan todellisia! Tai todellisiahan ne tietty on, mutta johtus siitä tietystä syystä ;)

Macy gray sun asenne on kyllä aivan mahtava! Mä pyrin samaan positiivisuuteen :D

ON: Eilen illalla tuli kaks kertaa vaaleanpunasta tuhrua, ei kuitenkaan housuihin asti. Ajattelin, et nyt se täti kurvaa paikalle, kun yleensä mulla tulee tuhrut ja parin tunnin perästä hanat aukeaa. Noh, eipä ole muuta tullut ja ihan oli pakko tehä aaulla r-testi Negahan tuo oli. Miks piti mennä testaamaan, kun haluan silti uskoa raskauden mahdollisuuteen, ei vaan vielä näy testissä kun herkkyys 25(mitä yksikköä nyt ikinä olikaan ). Pitäs vaan suosiolla odotella siihen, et menkat ois myöhässä. Tänään siis dpo 12. (kopsasin laiskuuttani oman osuuden toisesta ketjusta:ashamed:

Minä olen jäässä! Flunssaa ei sentään ole vaan ihan tätä tyypillistä aamutirskuntaa. Lämpö oli ihan normaali, joten palelu kai johtuu huonosti nukutun yön aiheuttamasta väsymyksestä. Mielenkiinnolla tosin odottelen nouseeko lämpö muutaman päivän sisällä. Eilen oli illalla sellaisia ovikseen viittaavia kipuiluja eikä ainakaan vielä ole limailuja tälle päivää näkynyt. Toivossa on hyvä elää. :D

On: miulla on ollu nenä ihan täynnä räkää amuisin mutta sekin on ihan normaalia tähän aikaan vuodesta ja miulla vaihtelee hormoonien mukaan muutenkin joten... mut yks aika hurja juttu mittasin lämmöt ja 36.8 !!??!! todella korkea lämpö miulle, eikä tunnu miltään ihan tuli puskista ajattelin ihan huvikseni vain mitata...

Heipä hei :wave: Nyt mäkin löysin viimein mukaan. Eli mulla olisi nyt menossa kp 22/28, yrityskerrat on vähän sekavasti kun mulle tuli 12/2010 keskenmeno ja tässä välissä on ollut nyt palautumiskuukausi. Mutta lähdetään vaikka alusta eli yk 1.

Ikää löytyy 25 vuotta ja toinen lapsukainen olisi haaveissa. Ja taas kerran oon ollut tuntevinani jo viimeviikosta lähtien kaikki mahdolliset raskausoireet.. :D Ainii laskettuaika olisi sitten 5.12.2011! :xmas:

Viimeksi muokattu:
No nii nyt on sitten tänään nippaillu useaan otteeseen oikealla "nivusessa" ja valkovuoto lisääntynyt et eikai mulla nytten ole ovis kun ei oo mieskään paikalla! :)
Mulla oli kyllä nippailua kp 14 et otappa tästä nyt selvää..

Ennen ensimmäistä raskautta söin monta vuotta e-pillereitä putkeen ja tietty oli säännöllinen kierto niillä ja sitten ku jätin ne pois niin oli tyhjennysvuoto ja sitten tulinkin jo raskaaksi etten tiedä olisko kierto oikeasti sitten mikä. Oletan että se on 28pv :)

On tuo pää kumma paikka kun kehittelee jos sun minkälaisia oireita ja tuntemuksia..Mutta plussatuulia kaikille!

Viimeksi muokattu:
Kyl se täti edelleen on kylässä! Mutta hyvin niukkana ja alkoi suoraan vuodolla, ei tuhrua eikä mitää hyytymiä tai 'retaleita' :D kuten normaalisti on tullut! Ei auta ku seurata vaa! :D Mut jos ja kun tää on ihan oikee täti ni innolla kohti joulukuun lopun piiperoa! :heart:

Ansku83: kuulostaa hyvin tutulta miulla oli kans tuommonen vuoto viimeks, täti pakkas kamansa hyvin nopeasti myös ja normaalisti eka päivä ruskeaa vuotoa sitten vasta kunnon vuotoa ja kaiken maailman retaleita matkassa...

Mango, negahan voi vielä muuttua plussaksi. Peukkuja pidämme täällä.

Toivottavasti MG:llä lämmöt nousee ja ovis on ollut tai on just nyt!!

Minnarun, sulla ovis on ainaki ollu ku lämmöt on noin korkealla :)

blug-in-baby, pahoittelut keskenmenostasi :hug: Toivottavasti tulee uus tärppi nopeaa. Eli tällä kierrolla :)

Miten Emmuskalla lämmöt? Onko nousseet eli onko ovis jo ollu?

Anskulla on kyllä outo täti. Ookko testannu?

Testasin eilen päivällä, mut negaa se näytti! Ja nää tosiaan alkaa näyttää siltä et huomena ei välttämättä vuoda enää mitää! Pikkase pelottaa et tuo kohdun limakalvo on nyt sit ohentunu jostai syystä tosi paljon ja kiinnittymis mahiksethan on kai vissiin ehkä sillon hyvin minimaaliset! : / No, täytyy vaan toivoa parasta!

22.3.Tiistai
Nimimerkki...................Kiertop............Ikä....Toive.....Yritys

Sannah......................48/33..............21.....1..........6
nepari80.....................26/29.............31.....2...........2
Minnarun....................25/29-31........30......3...........8
Sanmar82...................23/27-29........29.....1...........3
plug-in-baby................23/28.............25......2..........1
Sinderella...................23/30.............38......6...........3
macy gray..................21/30-34.........30......2..........16
Lilianne......................20/28-32..........34.....4...........13
Emmuska10...............20/28................28.....2............1
neljäskö.....................18/30-35...........29.....4..........1
miida........................16/29.........................2..........3
äiti x4........................13/24...............32.....6...........4
Jenny82.....................11/25-29............28......1..........3
Barbamama35.............9/25-28...........35......3(4).....7
Viena.........................9/31................33......1...........3
kissendaal..................8/35................25.....2...........1
nefertar.....................5/29-38...........22......1..........13
Ando..........................5/26...............28.......2..........4
Ansku83.....................3/32-37..........27.......1...........4
Mango86....................1/?.................24.....2...........2
mymosa

Ovis ohi ja piinailu alkoi:

Minnarun dpo9
Sanmar82 dpo8
Sinderella dpo6/7
neljäskö dpo1/2

Haamuilijat:

Plussanneet:

Tammikuun vauvaa haaveilemaan lähteneet:

Viimeksi muokattu:
Mulla muuten nyt kiertopäivä 11 (noissa listoissa päivä liian vähän :D) ja kierron pituus 25-29.

Eilen aloitin ovistestit. Saa olla vika kierto tämä :D Siis tikuttelu meinaan. Ekassa yrityksessä en testannut ja sillonhan tuli + heti :)

Ylipäätänsä tällä hetkellä stressaa "pirusti", yrittääkö vai eikö, kun töissä on matka vajaa 2kk päästä, jossa koko (iso) firman porukka paikalla. Sinne ei raskaana voi lähteä, jos ei halua, että koko iso firma tietää ja vastaavasti poisjäänti herättää hälyä (periaatteessa vaateis lääkärintodistuksen) :( :( En tiedä stressaanko nyt ihan turhia? Toisaalta, kun tommosta pohtii niin tuskin tulee mitään stressattavaa :( Ja naurettavalta tuntuis nyt ehkäisyäkin käyttää = asiat vähän eri tärkeysjärjestyksessä ja enhän mä tiedä, vaikka tässä odottelussa menis yllättäen vaikka 2v. Auttakaa toista hädässä :D

Jenny, nyt on kp:t ajantasalla. Onko siellä firman matkalla tiedossa kosteita juhlia vai miksi raskaana ei vois lähteä? Jos on niin sää oot sitte antibioottikuurilla etkä voi juua alkoholia ;) Mää jatkaisin kyllä haaveilua, ku niinku sanoit, sitä ei koskaan tiedä, kuinka kauan menee ennenkö tärppää.....

Huomenta päivää!

Mulle voikin päivittää kp1/xx ja yk2. Uusi laskettu aika olisi n.27.12 :D. Greippimehut on käyty ostamassa. Mies jää lomalle viideksi viikoksi maanataina, ovista ei siis _voi_ missata :) Hyvillä mielin uuteen nousuun.

Jenny Mä en laittais yritystä jäihin vaan keskittyisin keksimään huijauskeinoja jos jotain huijattavaa ilmaantuisi :D Esim. selkäsärky johon vahvat särkylääkkeet. Alkoholiton drinkki kädessä. Ihan oikeaa viiniä lasillinen, jota siemailet koko illan. Humaltuvat ihmisethän ei tunnu huomaavan mitään ;) Niin ja tulikin tässä mieleen, että onko kyse siis alkoholijutuista? Suoraan vain näin oletin :D.Voisittehan te olla menossa vaikka syvänmerensukelluksellekkin:LOL:

sinderella

Tuohon listaan voisi lisätä että olen 29v, neljättä yritetään ja 1 yrityskerta. Ja nimimerkkini on neljäskö :D

omaa napaa
Tänne ei flunssaa kummempaa.
Ihan kauhea olo ollut jo monta päivää ja mies on ihan sänkypotilaana.
Onneksi nyt viikonlopun aikana edes kerran päästiin touhuamaan niin ei joululahja haave jää ihan onnettomaksi (oletan oviksen olleen su tai ma).
Mutta eipä se niin "nautinnollista" ollut kun molemmat varmaan vähän kuumeisia, röhäisiä ja räkä valuu jatkuvasti :headwall: mutta siemenet on kynnetty :whistle:
Joten nyt ei auta kun odottaa..
Etelä-suomeen luvattu ihanaa päivää tänään, harmi että olo sellainen että hengästyn pelkästä roskien viennistä, joten taitaa sisällä mennä.

Mutta kaikille ihanaa viikon jatkoa kuitenkin. Plussia ihan kamalasti kehiin ja jouluyllätyksiä odottamaan :xmas:

Nyt on lista taas ajantasalla... Mangoki sitte virallisesti haaveilee joululahjaa. Tosin oisin toivonut että oisit päässy samantien toiselle puolelle. Tätipahoittelut siis :hug:

Niin. Koittakaa nyt joku alkaa haamuilla... :)

Viimeksi muokattu:
Tuo lista on kyllä tosi ihana! Kiitos siitä!
Toivottavasti sinne pian tulisi pitkä rivi plussanneita!

Itse vähän ihmettelen täällä olojani. Aikaisemmin ovis on ollut tosi selkeä, mutta missä kummassa se nyt luuraa!? Lauantaina oli huono olo ja pisteli alamahaa oikealta, mutta ei selkeitä limailuja ole ollut! Toisaalta touhuiltu on sen verran, että en tiedä mitä se on, mitä tuolta alhaalta tulee... Oisko se voinut ovis kuitenkin olla silloin lauantaina? En tiedä, toivottavasti!
Finnejä pukkaa naamaan niinkuin teininä konsanaan! Ei kiva yhtään!

Yhteistyössä