Ihan järjettömiä leijailuajatuksia ja tunnelmia täällä. Minä ihan oikeasti kyseenalaistan tämän kierron ovuloimattomuuden vaikka itse selvästi ultrasta näin mikä on tilanne.
Mitään piinailupäiviä en uskalla alkaa laskemaan, jos jotain todella varmaa oviksen bongausta ei tule. Kuitenkin vaikuttaisi aika vahvasti siltä, että kyllä tuolla jotain elämää on ja ovis hyvinkin mahdollinen. Vielä se ei ole mennyt, sillä lämpö on ihan normaali ja limailuakin on. Seurailen mielenkiinnolla, mutta koitan ankkuroida itseni maahan pudotuksen minimoimiseksi. Onko tämä vahvaa toiveajattelua vai angstaamista?
äiti x4 > Mulla kipuilee ennen ovista, oviksen aikaan ja vielä jälkeenkin. Vähän vaan muuttuu millaista se kipuilu on. Ennakoiva on jomotusta, ovuloinnin aikaan tuntuu vihlaisu tai vihlaisuja ja sitten jälkikivut on polttelevia.
viena > Huomaatko saundissa ja ehkä olemuksessakin yhtenäisyyttä Macy Grayn ja Idolsin Fatiman välillä? Minusta niissä on samaa ja siis ihan positiivisessa mielessä. Pidän molemmista.
Punaviiniä on mullakin valmiina. Pihvin ja paistin kanssa tykätään sitä juoda, joten usein tulee valittua hanapakkaus. Ei tarvitse pulloa ilmailla eikä joka kerta käydä uutta ostamassa. Naukkailen siitä sitten puolikkaita lasillisia lääkkeeksikin oviksen jälkeen, jos siitä vaikka apua olisi.
Tervetuloa uusille! :wave: Mukavaa, että alkaa olla aika monipuolisesti porukkaa. Nyt vaan sitten kaikki vuorotellen plusaamaan.