~~ Joululahjoista 2011 haaveilevat ~~

Hei!
Täällä myös joululahja-nyytistä haaveillaan! Ollaan itseasiassa haaveiltu siitä pikku-nyytistä jo pidemmän aikaa, nyt jo yli vuosi, mutta jospa se joululahjaksi viimein saataisiin! Olisi niin kovin tervetullut!
Lapsia meillä on 3, ja ikää minulla 34, miehellä 37.
Olen päättänyt, että NYT on aika onnistua! Periksi ei anneta!

Lilianne...............kp 16/28-32..............34v...............4............yk13

Heips! Bongasin keskustelun ja päätin minäkin kerranki tällaiseen kirjottaa:) vauvakuume on suuri.
Elikkäs kp 16/? en siis ole varma kpsta sillä nämä olivat vasta ekat mensut imetyksen lopettamisen jälkeen(imetin 11,5kk että kauan olivat pois), 28v, 2. lapsi ja yritys 1. Ovulaatio-oireilua ollut havaittavissa muutaman päivän ajan ja ahkerasti tehty raskautumisen eteen töitä, toivottavasti tärppäis:)

nefertar, tätipahoittelut :hug:

Meitähän on tullu tänne jo kivasti :) Mulla on hyvää aikaa aina sillon tällön päivän aikana käydä listaa päivittämässä, ku koitan opinnäytetyötä naputella koneen ääressä aina ku vaan kerkiän. Samalla pyörähdys täällä...

No nyt on asenne kohdallaan Macy Gray :) (joka on muuten yksi lempi artisteistani) eli jesh, Minäkin: raskaana 5päivää, kunnes toisin todistetaan ja parastahan tässä on se että tätä voi oikein punaviinillä juhlistaa!!!

Niin se pölähti täti tännekin kuten jo osasin odotellakin:mad:....Eli kp 1 ja joululahjaa tekemään. Lohdutuspalkintona tänään lasillinen hyvää punkkua ja juustoja

Ando.................kp1/26-28.................32................2...............yk4

Ilmottaudun mukaan pinoon :)
Eli kp 9 / 24, ikä 32, lapsi 6 ja yk 4 kait se alko:)
Ovista odotellessa ja tikutellessa.
Onko muilla muuten ennen ovisplussaa ollut useamman päivän noita oviskipuja?
Mulla alko ne kivut eilen ja yhä jatkuu, mut vielä ei tikkuun plussaa tullut eli ilmeisesti se on sitte lähi päivinä tulossa.

Oih, nyt rupes tekemään mieli tortilloja! Saisinkohan tuon ukon puhuttua ympäri, jotta vaihdettas makaroonilaatikko tortilloihin :D Me ollaan jo käyty aamulenkki vetäsemässä. Hyvä niin, koska täällä rupesi lunta satelemaan (en kyllä ole lumisadetta tilannut, joten yritän palauttaa sitä lähettäjälle ja vaihtaa aurinkoon:cool:)

Vielä pitäs muutama päivä odotella, jotta sais tietoa tuleeko joulutonttu meitä ilahduttamaan. Itseasiassa, jos ei nyt tärppää on vielä uusi mahis jouluvauvaan, se meneepi sitten ihan vuoden viimesille päiville:xmas:

Minäkin olen mukana, ihana idea! :D

Kissendaal, kp 5/35, ikää 25v ja toinen lapsi toiveissa. 1. yk.

Tsemppiä kaikille!!! Ja näin muuten unta, että MG sait plussan testiin! Ehkä olen alkanut nähdä enneunia ja tämä on THE kierto??? TOIVOTAAN!!! :)

Ihan järjettömiä leijailuajatuksia ja tunnelmia täällä. Minä ihan oikeasti kyseenalaistan tämän kierron ovuloimattomuuden vaikka itse selvästi ultrasta näin mikä on tilanne. :D Mitään piinailupäiviä en uskalla alkaa laskemaan, jos jotain todella varmaa oviksen bongausta ei tule. Kuitenkin vaikuttaisi aika vahvasti siltä, että kyllä tuolla jotain elämää on ja ovis hyvinkin mahdollinen. Vielä se ei ole mennyt, sillä lämpö on ihan normaali ja limailuakin on. Seurailen mielenkiinnolla, mutta koitan ankkuroida itseni maahan pudotuksen minimoimiseksi. Onko tämä vahvaa toiveajattelua vai angstaamista? :D

äiti x4 > Mulla kipuilee ennen ovista, oviksen aikaan ja vielä jälkeenkin. Vähän vaan muuttuu millaista se kipuilu on. Ennakoiva on jomotusta, ovuloinnin aikaan tuntuu vihlaisu tai vihlaisuja ja sitten jälkikivut on polttelevia.

viena > Huomaatko saundissa ja ehkä olemuksessakin yhtenäisyyttä Macy Grayn ja Idolsin Fatiman välillä? Minusta niissä on samaa ja siis ihan positiivisessa mielessä. Pidän molemmista.

Punaviiniä on mullakin valmiina. Pihvin ja paistin kanssa tykätään sitä juoda, joten usein tulee valittua hanapakkaus. Ei tarvitse pulloa ilmailla eikä joka kerta käydä uutta ostamassa. Naukkailen siitä sitten puolikkaita lasillisia lääkkeeksikin oviksen jälkeen, jos siitä vaikka apua olisi.

Tervetuloa uusille! :wave: Mukavaa, että alkaa olla aika monipuolisesti porukkaa. Nyt vaan sitten kaikki vuorotellen plusaamaan. :D

Lista ajantasalla...

kissendaal ihana uni :) Näin itsekin samanlaista omasta testailusta viikko sitte :D

MG, toivottavasti se ovis kummiski ultrista sun muista huolimatta on tulossa. Peukutuksia. Samoin niitä peukkuja huomiselle edelleen. Sehän se oli se hedelmöittymispäivä ;)

Mango, pidä siellä nyt jalat ristissä ettei tätäi pääse yllättämään. Kiva ois saaha laittaa ensimmäistä nimeä jo tuonne plussanneisiin...

Mun mielestä kans Idolsin Fatima on tosi hyvä laulaan. Oispa kiva, jos hän ottais ja voittais koko jutun. Macy Gray -nimisestä en oo kuullukaan. Aukko yleissivistyksessä on täällä...

Mietin tuossa ku tuota listasivua koristelin, että jos ei laittais loppuun ollenkaan tammikuun vauvasta haaveilemaan lähtevin osaa, mutta ku löyty tuo ihana ryhmähalikuva niin laitoin sitte. Tuohon osaanhan ei oo tarkotus laittaa yhden yhtäkään nimeä :)

Macy Gray, kyllä pakko kompata sun havaintoa tuosta Fatima&Macy G samankaltaisuudesta ja Kyllä täälläkin suunnassa kompataan heitä molempia :) Ja kaikki jotka pidätte Fatimasta ettekä ole kuulleet Macy Graystä, niin suosittelen LÄMPIMÄSTI.

Äitix4, jep täälläkin ovis oireilee nippailuna enne H-hetkeä.

Sinderella, oot tehny tosi kivan ja iloisen näköisen pinkan! :D Voiha sen alkuu päivittää vaan tuohon etusivulle, kattoo sit tartteeks muille sivuille ruveta tekee sitä! :)

+++++++++++++++PUUUUUH!!!!!! KAIKILLE PALJON!!!! :whistle: :heart:

Mä haluan kanssa joululahjan itselleni :xmas:

Tällä hetkellä kierto 16/30-35, kaavinta sekoitti kierron. Normaalisti ollut 28 mutta viime kierto venyi siitä aikalailla. Mutta tuolla mennään, jospa uskaltaudun testaamaan kp30 :xmas:
30 kierron mukaan laskettu olisi 12.12.

Mutta paljon plussa onnea meille ihan jokaiselle, joulunyytti syliin mahdollisimman moneen kotiin :heart:

Todennäköisesti enemmän olojani päivittelen tuonne keskenmenon jälkeen pinoon.. mutta saatan tännekin toisinaan eksyä ja itsen tuntien ehkä aika useinkin :LOL:

Joten ei kun peittoja heiluttelemaan, täällä ovis kai parhaimmillaan, tiedä sitä sitten :whistle:

Viimeksi muokattu:
Lisää "uusia" :)

Tänne ei kuulu sen kummempia oireitten suhteen. Ihana pakkaspäivä tulossa. Meidän pakastin on kaks päivää pitäny aivan kamalaa meteliä, aattlin jos sen sulattais tänään ja kattois auttaako, vai pitääkö tässä lähteä pakastinostoksille. Pah.

Olen laiska ja kopsaan suoraan toisesta pinosta: omassa navassa ei niin mitään tuntemuksia...tänään dpo6. Vähän oottelen, että jospa jotain kiinnittymistuntemuksia tulis, mutta ei oo näkyny Ainakin tokassa raskaudessa mulla oli omasta mielestä selkeitä kiinnittymistuntemuksia n. viikko ovisplussasta. Tuli sellasia ihan selkeitä nippailuja oikealle puolelle alamahaa, jotka kestivät useamman minuutin putkeen. Tai ainakin olen jälkeenpäin mieltänyt ne kiinnittymiseen liittyviksi.

Ootteko te muut aina tunteneet kiinnittymisen? Tai jos jossain raskaudessa olette, niin onko voinut olla niin, että toisessa ei ole ollut mitään kiinnittymistuntemuksia ja silti plussaa?

Täälä aikalailla "kyrsti ottassa", kun koko viikon olen istunut töissä sisällä ja katellu ikkunasta ulos, kun aurinko paistaa niin ihanasti. Niin mitä tapahtuu, kun tulee vkloppu: pelkkää pilveä, ei auringosta tietoakaan ja älytön kasa lunta! Siis ulkona näyttää enemän joululta, kuin keväältä. Lyödäänkö vetoa, että huomenna taas maanantain kunniaksi aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, kun on työpäivä :D

Yhteistyössä