? Tammikuun Toivot 2012 ?

Minä näin viime yönä raskausunta. :D En koko päivänä muistanut tuota ja kun nyt palasi mieleeni, niin meni ihan ajatukset sekaisin. Tämä jää nyt sitten lyhyeksi omanapaiseksi kommentoinniksi, kun ajatus katkesi ihan täysin. :LOL:
Ihana! :)

Mä näin viime yönä unta et ostettiin talo ja sovittelin tuplarattaita auton perään, no pankissa käytiin tänään ja taloa mennään ens viikolla katsomaan, et josko olis ollu enneuni.. ;) :D
 
Lilianne Mieki tuolla Joululahjojen pinkassa naureskelin ku ostin 'tukkupakkauksen' kaikennäkösiä kuukautissiteitä ettei niitä sitte tartte ku niitä on paljon! No, enpä tarvinnut...pikkuhousunsuojalla kun pärjäsi nyt olleet kuukautiset! :LOL: Et sinällään se ainakin toimi! Toivotaan että toimii siullakin nyt oikein kunnolla!! :heart:
 
Ihan täysin omaa napaa taas, mutta pari päivää oli tuossa vatsa todella kipeä ja eilen vasta päästiin hommiin, mutta eiköhän se nyt sitten napannu jos nappas. Luin jostain että vatsa kipuilee kun munasolu kasvaa ja sitten taas kun keltarauhanen irtoaa. eli ennen ja jälkeen oviksen.

Hyvää vappua kaikille!!
 
Heippa vielä kaikille :) Vau.fi mukaan mun ovari pitäs olla 7.5-12.5 , lasketuks ajaks se anto mulle 31.1 , joten taidampi vielä pysyä tässä ryhmässä kun on toivoa vielä saada tammikuulle tuo pikkuinen :) ! <3 Iloista Vappua kaikille tasapuolisesti :) !!
 
Viimeksi muokattu:
Maira > Taloja on kyllä ihana käydä katsomassa. Varsinkin sitten, kun "se oikea" sattuu kohdalle, eikä millään malttaisi odottaa muuttoon asti. :D Meillä on nyt piinaavin vaihe, kun talo on jo omistuksessamme, mutta muutto vasta kuukauden päästä. Kasvimaalle alkaisi päästä, mutta niin vaan on tyytyminen esikasvatteluun. :D Onnea ostopuuhiin ja lainaneuvotteluihin! :)

SiSa78 > Sinulle tuo ovistikuttelu on ihan perusteellinen harrastus. :D Tuollaisella rivillä en kyllä yhtään ihmettele, sillä mukavahan tuollaista on katsella. Toivottavasti pian saat raskaustesteillä saman näköisen rivin eli tulee se asia vuorostaan harvinaisen selväksi. =) Nyt intoa peittojen heilutteluun! :wave:

Lilianne > :D Toivottavasti tarvitset vain yhden testin, mutta onpa ainakin mistä dippailla varmistuksia. :)

Minnarun > Kuulostaapa mukavalta. :) Onnistunutta ja rentouttavaa reissua!

Nukahdin sitten sohvalle eilen illalla jo klo 22 aikaan ja tuntia myöhemmin kömmin sänkyyn. :D "Railakas" perjantai. :LOL: Aamuyöllä pissahätä herätti enkä meinannut nukahtaa uudelleen, mutta lopulta katselin unia 9.30 asti. Väsyttää siis kovasti ja toivon sen olevan hyvä merkki. :D Lämmöt ovat enimmäkseen 37 tuntumassa eli nousseet hieman lisää. En millään malttaisi odotella ensi viikon loppupuolelle testien kanssa, mutta pakko kai se on. Voisikohan ovistestistä jotain päätellä? :whistle:
 
Ai nii unohtu tulla päivittään.. eli siis menkat alko tai siis se vuoto jatku sit runsaampana eli ei tärpänny mut jotenki ihan ok fiilis, en mä nyt uskonutkaan et heti ekasta olis tärpänny.. Mut muille parempaa onnea!
Toivottavasti tää oli nyt vaan joku kertaluontonen juttu et oli noin lyhyt toi luteaalivaihe ettei tän pitkän kierron lisäks olis mulla sellastakin vaivaa, vaik vissii se melko yleistä..
 
Eewokki kp 30 --> kp 1

Fiilis on ihmeen hyvä, onneks kierto ei "turhaan" venynyt, oisin vaan alkanu elättelemään turhia toiveita... Ja nyt tää siirtyy helmikuisiin, hurjasti tsemppiä ja plussia teille kaikille! :wave:
 
Iloista Vappua :wave:

Pahoittelut kaikille uuden kierron aloittaneille, mutta kuitenkin isoa plussaonnea toivon uuteen kiertoon :) (Voiko tota lausetta edes noin kirjoittaa?? :D )


Tänne ei mitään ihmeitä. Tuntuu, että ovis tais silti olla eri aikaan, kun kuvittelin, joten luulen, että uutta kiertoa odotellaan. Mitään tuntemuksia (ei tietty) vielä tässä vaiheessa kiertoa oo... No jaa. On ollu tosi väsyny ja mietteliäs olo viime päivät. Jotenki halunnu vaan olla omissa oloissaan. Johtunee varmaan tosta väsymyksestä. Onneks mies on onnessaan jaksanu leikkiä tytön kanssa.. Eiköhän tää tästä. Meillä on reissua tiedossa kolmen viikon päästä, joten rupeen ehkä valmistautumaan siihen ja sen reissun jälkeiseen ovikseen sitten :LOL:
 
Hormonit veetuilee nyt ihan päin naamaa! :kieh:

Eilen alkuillasta yhtäkkiä tuli märkä olo, ja kun menin vessaan niin housuissa oli läntti rusehtavanpunertavaa verta, ja pyyhkiessä sitä tuli ihan reilusti paperiin! No, ajattelin tietenkin että täti tuli, ok, ei se mitään. Mutta, tuon eilisen alkuillan jälkeen ei ole tullut mitään, ei siis yhtään mitäään, ei rusehtavaa töhnää, ei verta, ei valkkaria, ei pissin yhteydessä tms, MITÄÄN! Nyt en sitten tiedä että onko menossa kp 2 vai kp 31. :confused: On tää raivostuttavaa, oispa edes joskus kierto niinkuin oppikirjoissa...

Niin ja, aamulämpö edelleen 37,3 tänään ja nenä aivan tukossa, tais siis vaan jostain flunssasta johtua noi poikkeuksellisen korkeat aamulämmötkin. :snotty:

Mukavaa vappupäivän jatkoa kaikille! =)

Ps. Kopioin saman helmikuisiin, en jaksa sepostaa koko stooria uudestaan ;)
 
Moikka! :)

Miten meni porukalla vappu?
Mä läksin pojan kanssa vanhemmilleni, mies jäi kavereilleen kuskiks.. Aika onnistunut vappu! :)

Mulla on tänään juilinu melkosesti munasarjoja, muutenkin olo on koko ajan märkä kun vv on melko runsasta, ei toi alakerta muutenkaa oikein tunnu omalta.. :D Miehelle sanoinkin et on samanlainen kutittava olo kuin esikoisesta, noinkohan sitä olis voinu niin hyvä tuuri käydä että oltais jotain saatu kasvamaan.. :D Eihän tuon pitäis olla edes kiinnittynyt vielä, joten en käsitä mistä näitä oloja tulee, mut eniveis.. :p
Tossa kohdunlkoisen raskauden kierrossa oli olo ihan normaali, repäisykipuja lukuunottamatta, joten ehkä siks tässä mielikuvitus jo laukkaa.. :)
 
Maira: Vappu meni ihan kotosalla munkkien ja siman kanssa :D Kerrassaan railakas meininki :LOL:

Joo, nyt olis enää parit hassut päivät jäljellä kun saadaan tietää ettei tälläkään kertaa tärpännyt...olen jo valmiiksi valmistautunut siihen asiaan. Kaikenlaista oiretta MUKA on mutta en usko yhtään mihinkään ennenkuin nään testissä kaksi kunnollista, yhtä vahvaa viivaa. Enkä ole ihan varma uskonko vielä sittenkään. Jotenkin tuo viime kierto poisti kaiken mihin olen tähän asti uskonut, kun raskaustesti näytti ihan selkää plussaa vaikkei viivan tasavahvat olleetkaan ja sit 4 päivän päästä menkat kuitenkin alkoi. Jotenkin olin jo tuudittautunut siihen kuvitelmaan että testiin joko ei tule mitään toista viivaa ja ei ole raskaana, tai siihen tulee kaksi viivaa ja on raskaana. Mutta eipä se niin helppoa olekaan.

Ja eipä paljon mieltä ylennä "juhlia" äitienpäivää viikonloppuna kun silloin on jo tiedossa olenko raskaana vai enkö ole. Blääh. Jotenkin ei tuleva viikkon hirveästi hotsita mutta eipä multa kysytä saako aikaa siirtää eteenpäin :vampire:
 

Sunnuntai 01.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........48/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............38/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......31/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........31/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........30/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....28/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......28/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........26/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..26/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....26/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:25/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..24/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:24/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........22/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........20/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........19/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............19/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.18/?............................2................................
Ando:.............16/?................32........................5
SiSa78:..........15/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........15/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........13/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:............12/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....8/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....8/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......3/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 18
Safira dpo 16
Pikkunen dpo 14-15
Shootingstar*: dpo 10
Liliane: dpo 10
macy gray dpo 9
Dani85 dpo 8
Maira dpo 2
Sisa78: dpo 1

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille =)

Aivan mahtava reissu takana ja iso onnen tunne sydämellä :heart: aivan ihana lintsi päivä erityisen hyvää ruokaa ja tietysti aivan mahatava kylpylä ja päivän päätti vahojen hyvien ystävien kanssa päivällistäminen ja oli kuin viimeksi eilen olisi istuttu alas ja höpötelty totuus 4-6 vuotta... voi kuinka ihanaa oli, no matka kotia kohti ja lapset alkaa olla jo tosi väsyneitä kiukkua ilmassa... kolme tuntia "reissua" jäljellä ja kotona odottaa arki...

Nyt kattokaa päivitykset jouduin lapsia komentamaan välissä ja saatto käydä niin et joku jäi välistä...
Eewokki en tehny vielä siun päiville mitään...ilmoile mitä tuleman pitää... itsellä on muuten taas aivan hurjan niukka vuoto vaikka kunnon kipujen kanssa alkoikin... kp 3 ja vuoto niin niukkaa et pikkuhousunsuoja varmaankin riittäis...
 
Meillä on myös vappu mennyt tosi rauhallisesti. Eilenkin nukahdin sohvalle, mutta sentään puoleen yöhön "jaksoin" valvoa. Pienen siiderin otin saunajuomaksi ja punaviiniä illallisella, illemmalla toisen lasillisen. Hyvin hillitysti siis, ihan kuten oli tarkoituskin. Mies ei ottanut juurikaan enempää eikä missään käyty. Tänään kahviteltiin ystäväperheen kanssa ja tavaroita on pakkailtu muuttoa varten, mutta mitään varsinaista vappuohjelmaa ei ole ollut.

Valkovuotoa ilmeisesti holahtelee, sillä välillä on märkä olo ja aika usein pitää käydä vessassa. Pissattaakin kyllä usein. Nippailuja on aika vähän, mutta silti on jotenkin raskautunut olo. Oireet voivat ilmeisesti johtua myös lääkkeistä, joten en uskalla oikein innostua. Tekisi mieli testailla jo huomenna, mutta taidan tyytyä ovisliuskan dippaamiseen. Perjantain olen ajatellut testipäiväksi eli ei tässä enää kovin monta päivää tarvitse piinailla.

Eewokki > Kierto lasketaan alkaneeksi ekasta päivästä, jolloin vuotaa kunnolla. Mielestäni sulla on siis edelleen loppukierto. Jos tuhruilu jatkuisi useamman päivän ja loppuisi sitten eli olisi vaan todella niukat menkat, niin silloin lasken tuhruilun kierron ekaksi päiväksi. Toivottavasti sulla pysyy vuoto pois ja saat plussan testiin. Oletko ajatellut testailla lähipäivinä?

raparperitaivas > Tuttuja ajatuksia. Tässä kierrossa tosin uskon olevani raskaana, kunnes toisin todistetaan, kun on niin perusteellinen tukipaketti. Olen kyllä epäonnistumiseenkin asennoitunut ja plussan uskon vasta nähdessäni vahvat viivat tavallisessa sekä Raskaana -tekstin digitaalisessa. Sittenkin iloitsen hyvin varovasti ultraan asti. Onneksi pääsen poliasiakkuuden vuoksi varhaisultraan. Plussatuulia! Ei anneta vielä periksi! =)

Kamomilla-81 > :hug: Plussatuulta helmikuisiin!
 
Eipä täälläkään juuri vappua juhlittu. Munkit ostettiin ja syötiin ja illalla saunan jälkeen yhden siiderin join. Mies oli iltamyöhäseen töissä ja aamulla takas. Itse tänään päivän kannoin pikkupuita liiteriin, että on sitten taas ens talvena, millä lämmittää.

Oireita sitten, niitähän niitä tässä vaiheessa kiertoa alkaa olemaan jos jonkinmoinsta: hirmuinen vilu koko ajan, illalla olin varma, että kuumettakin on. Mutta mittari näytti vaivaiset 36,3! Eikä uusinta kierroksellakkaan yhtään enempää. Yleensä on kyllä tässä vaiheessa kiertoa vähintään aste enemmän, eli 37,3! :confused:
No sitten mulla oli eilen myös pää kipeä. Se on aika normaalia ennen menkkoja MUTTA: yleensä on pääkipeä päivä-- siis yksi päivä---ennen menkkoja.
Ja sitten se täyteyden tunne alamahassa.

Huomenna ne testit varmaan tulee, joten pääsen illalla kai jossain vaiheessa testaamaan. Päivällä olen töissä, illalla koulussa, mutta ehkäpä illalla ennen nukkumaan menoa testaan. Tai sitten säästän tiistai aamuun.
 
Macy: Juu ei anneta periksi, muakin mukamas etoo ja alavatsassa on tälläkin hetkellä menkkatuntemuksia (siis sellasta...hmmm... no menkkakipuja, ikäänkuin hyvin hailakka ja piiiiiitkään kestävä suppari) vaikka mulla ei niitä juuri koskaan ole, jos on niin ne tulee sen jälkeen kun hanat aukeaa. Rinnat ei tunnu mitenkään erikoisilta. Vilu mulla on ja lämpö on 37,4 suunnilleen. Tiedän vaan kokemuksesta miten paskalta tuntuu olo sit kun ole muka kuvitellut oiretta ja aina ne menkat vaan tuloo :/

Lilianne: Pidän sulle peukkuja että testit tulee ja että saat toivomasi tuloksen.

Minnarun: Ihanalta kuulostaa sinun päivä! Minä odotan innolla elokuvailtaa tyttöjen kesken joka on suunniteltu pidettäväksi äitienpäiväviikonlopusta seuraavana :heart:
 
Täällä siirrytään takaisin kuumeilijoihin, tosin helmikuisiin. Turhan aikaisin iloitsin... Perjantaina viiva oli haaleampi, ja lauantaista eteenpäin pelkkää negaa... En tiedä mikä lie kemiallinen, oliko kiinnittymisyritystä, vai mitä... Vai pregnylin temppuja? Toisaalta olin jo muutamalta päivältä ennen haamua testaillut puhtaita negoja...

Ja nyt tuntuu... Tyhjältä? Odotin tältä ensimmäiseltä lääkkeelliseltä kierrolta ihan liian paljon... No, yhden päivän ajan saimme olla onnellisia.

Lopetan luget ja vuotoa odottelen, kp 30.

Tsemppiä kaikille muille!
 

Maanantai 02.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........49/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............39/27-30.........................................joulu-tammikuu
Eewokki:.......32/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........32/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........31/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....29/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......29/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........27/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..27/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....27/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:26/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..25/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:25/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........23/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........21/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........20/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............20/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.19/?............................2................................
Ando:.............17/?................32........................5
SiSa78:..........16/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........16/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........14/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:............13/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....9/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....9/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......4/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 19
Safira dpo 17
Pikkunen dpo 15-16
Shootingstar*: dpo 11
Liliane: dpo 11
macy gray dpon 10
Dani85 dpo 9
Maira dpo 3
Sisa78: dpo 2

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
 
Viimeksi muokattu:
pikkunen: odotellaanhan nyt vielä ihan rauhassa... josko se siitä =)
MG: olen kovin toiveikas sinun suhteesi=) toellisia piinapäiviä edessä =)
Barbbis: Mitä kuuluu ?

On vuoto alkaa jo loppua ja pitäis varmaan hommata niitä ovistikkuja helpottamaan oviksen bongausta tai sitten mennään näillä... ei tuo viime kierrossakaan paemmin heittäny fiilisten mukaan päättelystä joten ehkäpä luomuna mennään vielä... olisikohan tämä se täysosuma kierto onhan nyt kuitenkin kierto nro 10 alkanut :heart:
 
Minnarun Omasta tänhetkisestä kokemuksesta voin sanoa että älä tilaa ainakaan Wondfon ovistestejä Halpa-testistä! Ihan kuraa...kontrolliviivanki antaa nii hailukan et huh! Ja nyt kp10, 12, 13 ja 14 antanu aina aamulla miulle plussan/liki plussan ja illalla hyvin hailun haamun! Kp11 oli puolet haaleempi aamulla ku nuo muut! Niistä liuskoista ei saa ku pään kipeeks! R-testiin antaa sitte ihan kunnon kontrolliviivan, eikä ainaka miulla viivanpaikkaa näy! :)
 
Minnarun: Tänne ei ihmeitä... Tätiä odottelen saapuvaksi viimeistään keskiviikkona. En ole halunnut tässä kierrossa tuijottaa joka "oiretta" ja hyvin olen siihen pystynytkin. Välillä meinasi lipsahtaa, mutta nyt on onneksi ollut taas muutakin mietittävää. En ole siis mittaillut lämpöjä tms. eli ei mitään hajua missä mennään. Tuskin on tärpännyt kuitenkaan. Ajatukset alkaa olla jo seuraavassa kierrossa ja clomien aloituksessa.

mg: Sinulle minäkin peukuttelen b=)d Olisi jo vihdoin Sinun vuorosi!

Pikkunen: Voi ei! :hug: Voimia!
 
Pikkunen<3 > :hug: Tätikö ei kuitenkaan ole saapunut? Oletko testannut joka kerta samalla merkillä ja herkkyydellä aamupisusta? On voinut olla kemiallinen. Siltä kuulostaisi tuo negasta haamuun ja takaisin negaan vaihtuminen. Toivoa on kuitenkin, jos vuoto ei ole alkanut. Toivotaan parasta. Itsellänikin on odotukset korkealla ja tällä hetkellä ihan pelko persiissä niin sanotusti. Toisaalta tunnen olevani raskaana ja toisaalta olen varma etten ole. Piinaava vaihe. Tsemppiä!
 
Macy: Mulla ihan sama juttu, toisena hetkenä olen ihan saletisti raskaana ja hetken päästä olen ihan varma että pettymys tulee taas. Kun olis ennustaja!!!!!

Pikkunen: Minä testasin viime kierrossa kp 30 selkeän mutta hailakan plussan joka ei kuitenkaan vahvistunut ja 4 päivää sain "olla raskaana" kunnes menkat alkoi. Tiedän miltä se tyhjyys tuntuu.Toivotaan ettei kaikki toivo ole vielä sinun kohdalla menetetty.
 

Yhteistyössä