? Tammikuun Toivot 2012 ?

Tulinpahan ilmoittamaan että täällä on pupuiltu koko pääsiäinen ja otin käyttöön greippimehut ja koivetkin on ollut kohti kattoa :p Ja meinasin tällä viikolla valvoa muutamana iltana kunnes mies kotiutuu yöllä töistä ja marssittaa sen vauvantekohommiin :D
Melkein työstä käy tää touhu, pirskatti :p

Onnittelut 4skö minultakin =)
Toivottavasti sandemarin haamu pitää tiukasti kiinni ja jaksaa tammikuuhun saakka =)

Ja piinailijoille tsemppiä !
 
Ansku83, noin niukat kuukautiset on usein merkki siitä, ettei kohdun limakalvo ole ollut ylipäätään riittävän paksu jotta siihen mitään olisi voinut kiinnittyä. Greippimehu tepsii, zemppiä seuraavaan kiertoon!

Minnarun, kyselit liittyen tähän jokseenkin jo pitkään jatkuneeseen yrittämiseen liittyen...
Esikoinen ei todellakaan saanut alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta, vaan vajaan vuoden yrittämisen jälkeen. Kuitenkin luomuna, eikä mitenkään kamalan tiukan tekemisen jälkeen. Joskin sitten kuitenkin ensimmäisestä kierrosta jossa tikuttelin ovista, mikä jätti sen fiiliksen että voi kumpa olisin tikuttanut jo aiemmin, ja kylläpäs vaan tää lapsenteko voi olla helppoa kun on vaan oikeaan aikaan liikkeellä.
Noooh, niinhän sitä luulis.
Eipä ole toisella kierroksella osunu kohdalleen vaikka on jossain vaiheessa tikutettukin (sitä en harrasta enää).
Yksityisellä on tutkimuksissa käyty, syy siihen että tää ottaa aikansa on selvä, ja ollaan tehty puolisoni kanssa henkilökohtainen päätös olla haluamatta tähän mitään hoitoja. Periaatteessa mennään "tuleejosontullakseen"-meiningillä mutta aktiivisesti kuitenkin yrittäen.
 
Kamomilla81: mie tikutin yhdessä kierrossa ja se ei oikein ollu miun juttu... joten täytyy mennä sillä mitä on tuntuuhan tämä hieman oudolta kun antaa nyt ootattaa mut jotenkin tunnen että kyllä se joku päivä onnistuu tai muutenkin suhteellisen seesteinen olo asian suhteen... olisihan se aika mukava se oma nyytti saada syliin sukulaistyttökin on ihan kohta vuoden eikä se oikein enää halua olla vauva =) niin ne vaan kasvaa....

nyt mennään sivuun vauva kuumeesta mutta osa varmaan muistaa kun helmikuun alussa kerroin tyttäreni lopettaneen syömisen... no nyt on tullut hieman parannusta eilen söimme jauhelihakastiketta ja se on iso juttu se... virpomassa kun oltiin tyttö ei vielä uskaltanut suklaamunia syödä mut nyt pääsiäisenä rohkeni niitäkin syömään =) niinhän se tyttä alun alkaenkin sanoi että äiti minä syön sitten kesällä :)
 
lily-rose Kuulostaa hyvin tutulta. Oireita on vaikka muille jakaa ja vielä sen lisäks istun tässä ruusunpunaisin lasein miettimässä raskautta, joka on siis täysin oireeton (täysin päinvastoin kuin edellinen :D ). Mutta näillä mennään. Kyllä sitä jaksaa..jotenkin ihan varmasti ;)

Kiitos tsempityksistä Minnarun ja muut raskausoireisiin kommentoineet :) Mä tosiaan toivon, että edellinen raskaus olis helpompi. Moni vaan ystävistä on kokenut täysin samanlaisen (tai jopa vaikeamman) toisen raskauden eli toivottavasti pääsen pian ottamaan selvää kumpaan leiriin mä kuulun!

Siis vieläkö mä joudun oottamaan melkein 2 viikkoa testaamista?? Piteneekö nää kierrot päivä päivältä? Vai oonko mä vaan joka päivä malttamattomampi?? :D
 
Toivottavasti vielä mukaan mahtuu jännäilemään! Ikää 26 vuotta, 2 lapsi toiveissa, kp 15. ovulaatio ollut la 23.4, eli nyt on dpo 3. La olisi 14.1. Olemme lapsettomuus hoidoissa yksityisellä, puregon+pregnyt yhdistelmä pistoksin. Ensimmäinen lapsemme tuli heti ekasta kierrosta jossa tämä yhdistelmä oli käytössä... Joten nyt jännittää ja paljon! Pelkään että luotan siihen liikaa että kyllä tämäkin tulee ensimmäisestä. Seuranta ultrassa oli munasolu kehittynyt normaalisti.
Luulen kokoajan tuntevani jotain raskaus oireita, vaikka eihän se vielä ole edes mahdollista :D Ei hullua saa pitää jännityksessä :rolleyes:
 
Dani85 > Tervetuloa! =) Mulla on tässä kierrossa myös käytetty pistoksia Clomifenin lisäksi ja toiveet ovat korkealla. Minäkin tuikkasin Pregnylin ja nyt on sitten vielä Lugesteron tukena. Minun pistokseni olivat kuitenkin nimellä Fostimon. Näköjään on valtava hintaero kahdella käsittääkseni vastaavalla lääkkeellä. Millähän perusteella lääkäri päättää kumpaa käytetään? Oireita on muuten olevinaan minullakin vaikka oletetusti tänään on vasta dpo4. :D Ilmeisesti lääkkeet aiheuttavat hämääviä oireita.
 
Kamomilla Sitä mieltä olen vähän itsekkin! Täytyypä huomena mennä osteleen sitä greippimehua...ällöttää jo valmiiks koko ajatus, mut mitäpä ei pikkuisen käärön eteen tekisi! :D :heart:
Mistähän moinen kalvon oheentuminen noin radikaalisti johtuu? Joulukuussa oli kuitenkin vielä erittäin reipasta vuotoa, kuten yleensä. Sitten tammikuussa olikin jo toinen ääni kellossa! Tuli ihan rehellistä verta, samoin helmi ja maaliskuussa, mutta huomattavasti niukempaa vuotoa! Ja nyt, pelkkää ruskeaa töhnää... :confused:
 
Jemppi,kiva kun on muitakin "hassuja"!Tsemppiä sulle kanssa:heart:

Repäisykipuja ja jomotusta lantioon alueella??????Heh,mun mielikuvitus on mestari luomaan oireita!

Ansku83 jospa kuitenkin....?:heart:

Uusille tervetulotoivotukset,uudelta itsekin:D

Aika matelee....
 
Ansku mikä dpo sulla alko toi vuoto?
Itellä kans alko jo viikko ovulaatiosta ihan pienellä vuodolla mut sit se vähitellen lisäänty kyl muistuttaan ihan menkkavuotoa ja kesti kaikenkaikkineen 5 päivää tuhruineen, siis kovasti vaikuttaa et menkat nää nyt olis ollu hieman niukemmat vaan.. ja siis tosiaan melken viikon liian aikasin, outoa.. Mut en jaksa uskoa et kiinnittymisvuoto vois olla näin runsasta et eiköhän sieltä koko kohdun limakalvo ulos tullu...:/
Nii ja negan testasin jo dpo 8 kun olin lähdössä ulos parille.. ehkä sitä viel pitäis testata mut kyl taitaa toivo olla jo menny tältä kuulta..
 

Keskiviikko 26.04.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........44/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
kamomilla81:.34/42...........30...........2............21....13.1.2012
KPT:.............34/27-30.........................................joulu-tammikuu
Minnarun:......28/29-31.......30...........3............9......4.1.2012
Eewokki:.......27/30-32...... 26...........1............1......7.1.2012
Mirkelo:........27/27............22...........2............1......4.1.2012
Arby:...........26/30............29...........1............1......tammikuu
MinyMom:.....24/27-28.......26...........2............11.....tammikuu
Pikkunen.......24/?..............22...........1............10.....8.1.2012
Liliane:.........22/28-32........34........................14......tammikuu
Barbamama:..22/24-28........35..........3/4..........8......11.1.2012
MacyGray:.....22/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Raparperitaivas:21/30.........31..........3............3.... ..tammikuu
Emmuska10:..20/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:20/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........18/28...............................................15.1.2012
Dani85:..........16/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........15/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............15/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.14/?............................2................................
Ando:.............12/?................32........................5
SiSa78:..........11/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........11/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........9/30-32..........27...........1............5......27.1.2012
Tnya:.............8/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:.....4/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....4/25-30..........38............6...........5......30.1.2012





Piinailijat:

Kauniina päivänätuut dpo 14
Safira dpo 12
Minnarun dpo 11
Pikkunen dpo 10-11
Shootingstar*: dpo 6
Liliane: dpo 6
macy gray dpo 5
Dani85 dpo 4

Plussanneet:

4skö 21.04.2011 yk1
Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
 
Viimeksi muokattu:
ON: muniksia juilii niin että...eilen sekä tänä aamuna joten täti tulee varmaankin jo huomenna PRKL ! Pahoivointi on aivan kamalaa... tosi pahaolo mut ei kuitenkaan oksennukseen asti mut se taas voi olla niskoista johtuvaa tai menkkoja edeltävää syy lista voisi olla piiitkä...
 
Tervetuloa Sanmar, Sandemar ja dani 85 :)

Luultavasti on ovis nyt ollu/on päällä, tuntemuksia siihen suuntaa on. Talletuksia tehty ja nyt aletaan jännäämään miten käy. Lisätalletuksia tietty vielä varuilta tehdään.

Oon niin happy kun tulee kesä ja muutenki ylipositiivisella asenteella liikenteessä:)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää iäksi 31. Ei tunnu missään, mutta vähän masentava ajatus, kun ikäviisari napsahti seuraavaan pykälään jo toisen kerran tämän toisen lapsen yrittämisen aikana. Onneksi tunnelin päässä näkyy valoa. Piinaavan hitaasti vaan kuluu tämä piinailuaika. Ihana päivä on onneksi aluillaan ja eilen sain paljon aikaan, joten hyvillä mielin porskutan viikonloppua kohti.
 
Ajattelin ensin ihan vain taustailla mutta en ole taikauskoinen joten tämä tuskin tärpin mahdollisuutta vähentää yhtään vaikka liitynkin joukkoon, jos sallitte?

Raparperitaivas:..........21/30.......31...........3............3......tammikuu
 
Pohtii ¨kuinka monta negatiivista testiä on tehtävä ennen sitä plussaa ??? testasin hätä päissäni töistä tullessa ja kyllä se on nega puolen tunnin tutskikelun jälkeen :LOL::LOL: odotin löytäväni edes toivon pilkahdusta mut ei niin ei... joten tätiä sitten seuraavaks.... PRKL no ainut lohtu on se et työterveydessä jatkuu kinttuni tutkinta ja voisin siinä samalla ottaa puheeksi tän tuloksettoman yrityksen mut jos tosiaan vuoto alkaa jo tänään /huomenna on aavisteltu ovis tapahtunut jo aikaisemmin ja koko yritys mennyt sen puoleen ihan harakoille joten ajoituksessa taitaa olla nyt ongelmat... pakko ottaa ovistestit käyttöön ens kiertoon =) jos saisin edes sen testin hymyilemään minulle !!!! ihanan omanapainen selostus mut vitutus on aivan kamala
 
Minnarun No juu, samaa mietin! Miulaki alkaa varmaa lähennellä jo sataa se nega testien määrä...kaiken kaikkiaan! :D Miekii kävin eilen hakemassa apteekista testin iha varmuudeks...se First Signal, muita kun tuossa mein apteekissa ei ollu...sitäki piti sitte pyöritellä ja käännellä ja väännellä, mut turhaan! IIIISOOJÄTTISUPERHYPER+++++++++PUHURI!!!:whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::whistle::heart::heart:
 
mie oon taas kerran omasta mielestä niiin raskaana oon väsyny pahoinvoiva huimaustakin on ja limoja on tullu useampana päivänä semmoista kirkasta jossa ihan kirkkaan keltaista seassa =) muniksia on kolmatta päivää jomotellu ja olevinaan jonkin sortin repäisykipuja maanantaina...herpes tai joku vastaava tullu huuleen ( ei tuu mulle normaalisti ) ihme suolaisen mielitekoja mut rinnat ei sano mitään eikä naama kuki... tällä kertaa olen RASKAANA kunnes vuoto alkaa... saa nähdä kuinka kauan tätä kestää... jotenkin salaa toivoin niin kovasti kun en mitenkään tätä kiertoa seuraillu vaan menin ihan fiiliksellä ni toivoin sen tuottavan tulosta ja miun mielestä ajoituskin oli suhteellisen kohdallaan... no ainahan tulee uusi kierto mutta olisihan tämä saanut olla SE kierto... no katsellaanhan nyt sinne tädin tuloon... voin päivitellä tämän pinon "loppuun" en taida uusiin ketjuihin enää liittyäkkään ja jättää vauvahaaveen taka-alalle ihan oman mielenterveyteni vuoksi, jos vielä seuraavan kierron ottais tikutellen ym. mut kesällä pitäisin taukoa tää kuitenkin nakertaa sisältä päin koko ajan joku raja pettymyksillä en tiedä kuinka paljon haluan tietoa siitä mikä vialla on mut varmaan on seuraavalla työterkari käynnillä kysäistävä josko jonkinlaisia verikokeita vois ottaa... voi kehoni minkä minulle teet ! no aurinkoisempia uutisia jäämmä odottelemaan josko onni osuisi jonkun muun kohdalle :heart:
 
mg: Synttärionnittelut! :flower:

Minnarun: Älä vielä luovuta! Raskaana, kunnes toisin todistetaan! :D Samaa olen suunnitellut, että tässä vielä kaksi kiertoa tämän jälkeen katson onko clomeista apua ja silloin pitää jollain tapaa itseään seurailla, kun käyn ultrassa ja ehkä tikuttelenkin. Sen jälkeen otan kesätauon kaikesta - ei palstailua, ei tikuttelua, ei "pakkoyritystä" jne. Saa nyt sitten nähdä onnistuuko se vai ei... Tässäkin kierrossa alkukierto meni hyvin rennoissa merkeissä, mutta nyt lopussa en näköjään pysty pysymään poissa täältä ja tarkkailen mahdollisia oireita ihan niinkuin joka kierrossa... :headwall:

Plussatuulia meille kaikille! :heart: +++++++++++++++++ :heart:
 
Kiitos onnitteluista! =) Synttärit siis menivät jo vähän aikaa sitten, mutta tietojen päivityspyynnön mainitsin näin jälkikäteen. Olen aika vähäeleinen tämän kaltaisissa asioissa.

Kilpirauhasarvot vaikuttavat olevan hyvät, joten sitä minulla onneksi tuskin on kiusana. Sain ajan lääkärille, jotta asiaani voidaan selvittää. Olen tuloksen saatuani ollut aika mietteliäs, koska oireita on monipuolisesti ja niille saattaa olla useampi selitys. Mistään vakavasta kuitenkaan ei ole syytä olettaa olevan kysymys ja se on tietenkin helpotus.
 
Täällä dpo 10-11, ja hailakka positiivinen! :)

Kokemuksesta tiedän, että kaikkea voi vielä sattua, eikä tämä ole vielä lupaus siitä, että lapsen elävänä syliin saisimme, mutta... Tänään olen onnellinen

Minulla siis vaivana oli ovuloimattomuus, ja meille avun toi clomifen+menopur+pregnyl+lugesteron -yhdistelmä.

Tulkaahan te muut perässä!
 

Yhteistyössä