Hakutulokset

  1. K

    Mie en oo ikinä ollu näin kauan raskaana *turhis*

    Kolmas lapsi tulossa ja ikinä ei oo raskaus kestäny näin pitkään. Tänään rv 39+5. Kyllä vain on pitkiä nämä päivät. Ja aina kun aamulla herää siihen et voi ei tänäkään yönä :D Huomenna poliaika, saapas nähdä meneekö tämä käynnistykseen, mun pienen ja vauvan ison koon vuoksi. Toivoisin kyllä...
  2. K

    Riittäkö tarjottavat?

    Meillä viikonloppuna synttärijuhlat, miehen 30v. ja tytön 5v. 13-19 välillä käy perheellisiä ja sukulaisia, ja illalla miehen kavereita. Päivällä vieraita aikuisia n. 30, lapsia n. 20. iltasella sitten 10-30, riippuen ketkä pääsee. Tarjottavia: 2 isoa suorakaiteen mallista täytekakkua 2...
  3. K

    Majoneesipohjaisen makaroonisalaatin ohje?

    Mikä on suosikkiohjeenne makaroonisalaatille jossa jokin majoneesikastike?
  4. K

    Suosikki tarjottavanne juhlissa HELPPOJA ohjeita kiitos :)

    Elikkäs pitäis tehdä juhliin tarjottavia. meillä on yhtä aikaa miehen 30v. ja kuopuksen 5v. juhlat. Olen loppuvaiheessa raskaana, enkä jaksa hirveesti seisoa ja leipoa vaikeita juttuja. Joten kertokaahan suosikkinne helppotekoisista mutta hyvistä tarjottavista :) Olen jo leiponu mokkapaloja...
  5. K

    Mitä on teidän suosikkieväät pulkkamäki-retkelle?

    Huomenna mennään lasten kanssa paikalliseen pieneen hiihtokeskuksen pulkkamäkeen retkelle. Siellä on myös laavu, jossa voi tehdä nuotion. Mitkä on teidän suosikkieväät pulkkamäkeen? Tarkoitus olisi viettää siellä lähes koko päivä, useampi tunti kuitenkin.
  6. K

    Millaisia kuvia jne huutikseen että teen kaupat mahd. nopeasti

    Nyt sellainen pattitilanne, että pitäis saada rahaa nopeesti. Putosin juuri palkalliselta sairauslomalta päivärahoille, ja se näkyy huomisessa tilissä. Enkä siis ihan osannu varautua siihen. Nyt siis kaikkea yritän myydä. Kalleimpana uudet rattaat, jotka ei ehkä ollutkaan meille sopivat. Mutta...
  7. K

    Mitkä kestovaipat on hyviä?

    Olen kaksi lasta mennyt ihan liberoilla, nyt kolmannen kohdalla olen ajatellut kokeilla kestoja. Olen nyt hankkinut erilaisia, kuoria+sisävaippoja, taskuja+imuja, aio, ja tarkoitus olis vielä omella ainakin imuja lisää, ehkä sitten isommassa koossa muutakin, kun näkee millaset toimii, vai...
  8. K

    Mitä äitiyspakkausrahalla (140e) sai ale-aikaan. Sis. kuvan :)

    Itseni iloksi laittelin hintoja ylös shoppaillessa, kun aina puhutaan, ettei pakkausrahalla saa paljon mitään. Muoks. Meille tulossa kolmas lapsi, ensimäisen pakkauksesta peitto, makuupussi, harsot yms tarpeelliset tallessa. Tässäpä tämä äitiyspakkausraha käytettynä :D Jonathan...
  9. K

    Mistä langasta ootte kutonu villavaippahousuja?

    Otsikossa tulikin kysymys. Linkittäkääpä mulle. Miksi juuri siitä langasta ja oliko hyvä valinta. Haluttais ainakin yhdet tehdä kokeeksi kun uusimmassa käsityölehdessä oli niin suloinen ohje, mutta mistä ihmeen langasta niitä neulotaan.
  10. K

    Minkä arvoinen kylpylälahjakortti?

    Tyttö voitti kylpylälahjakortin kahdelle yhdeksi yöksi. Kävi mm tropiclandiaan Vaasaan. Minkähän arvoinen tuo on? Pitäis nimittäin laittaa myyntiin, kun ei itse päästä käyttämään voimassaoloaikana. Paljonkohan siitä vois huutiksessa pyytää?
  11. K

    Raskaustestipähkäilyä

    Kertokaapa mitä näette testeissä. Vai näettekö mitään. Itse kun kuumeisena voi nähdä jotain olematontakin. Aijaa.com - 8469197.jpg

Yhteistyössä