Hakutulokset

  1. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Tyttövauva syntyi meille 24.5, 4295g, 51,5, rv 40+6 käynnistyksellä, kesto 4h. kaikki meni tosi hyvin! Onnea muille vauvoja saaneille:heart::flower:!
  2. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    morjens! ONNEA VAUVOISTA, IHANAA!:flower: ON:kävin tänään äpolilla 40+5, lapsivettä niukasti,piti jäädä käynnistykseen, ei ollut tilaa osastolla.Huomenna 8.30 sisälle, kyllä se vaavi huomenna syntyy, kaksi edellistäkin käynnistyi helposti.pitäkää peukkuja, pliis!
  3. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    poks 40, tänään jo 40+1, katsotaan meneekö parikin vkoa vielä...:headwall: 2 edellistä meni ylii, ja kaikille olen siitä sanonut, että tätäkään ei kannata odottaa ennen vkoa 42. Supistelee joka ilta, mutta siihen jää...:( Soittelijat grrr:stick:, ärsyttäviä...harkitsen kännykän sulkemista...
  4. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Tammiskalle :flower: poks39
  5. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Pokspokspoks! Se on TOUKOKUU nyt!

    Ihanat masukuvat, niitä lisää, tulee niin hyvälle mielelle... Itselläni ei ainuttakaan masukuvaa, kun täytyy muistikortteja purkaa :ashamed:
  6. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Onnea Valdemaria!:flower: Ihanaa!!!!!! Pikaista toipumista sektiosta.:heart:
  7. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    Tiudeliini, samaa täällä pohdin, mitä mahtaa lorahdella....eksu 34+5
  8. E

    ** Toukokuun Toiveet 2011 ** Huhtikuussa

    moi mammat! onnittelut suuret vauvoja saaneille! Toi mustajuuren pingviini heitto on hyvä vertaus :laugh: Eksu 34+5
  9. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Moikka kaikille! Vattula: -04 tyttö on todella innoissaan, oikein ajattelen itsekseni voiko olla totta että näin hyvin menee. Huomasin toki että tyttö hakeutuu syliin, pussaa ja halaa mua ja kertoo kuinka rakas hänelle olen huomattavasti enemmän kuin ennen. -99 pojasta vaikea sanoa, puhuu...
  10. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Lasten ikäero: esikoinen -99, kuopus -04 ja seuraava muru nyt -11 Eli ikäerot 5v ja 7v. Esikoiselle ja vauvalle tuleekin 12v ikäeroa. Olen ajatellut että olisiko pitänyt sittenkin tehdä kaikki muksut peräkkäin, en olisi kuitenkaan jaksanut joten mennään näin.;) Eksu ja Veera 30+1
  11. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Valkyria: kiitos vastauksestasi, odotan mitä tietoa sait edellisen lisäksi, vaikka onhan nämä kaikki tilanteet yksilöllisiä.
  12. E

    Synnytysviikot ja kuukautiskierto

    Mulla kierto 30-36, ja 2 synnytystä molemmat syntyi n. 42 vkolla (käynnistettynä). Nyt kolmatta odottelen, katsotaan miten käy,,,
  13. E

    Huhtikuun Helmet 2011 **MAALISKUUSSA**

    Heips! Valkyria, Kysyisin, noista verenohennuslääkkeistä... eikö Klexan on juuri sellainen. Itse pistän Fragminia, eikä ole hajuakaan miten se vaikuttaa synnytykseen, kuinka verenvuotoriskiä huomioidaan ym. Äp:lla ei ole vielä puhuttu mitään. Eksu 77 toukokuisista
  14. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Hei! Neuvolassa käyty, kaikki ok, ei erityistä. Rautaa saan syödä,hb 120. Nukkuminen on hankalaa, levottomat jalat vaivaa.... eilen kävin kävelyllä, tuntui selässä todella ikävältä, to ki on niin liukasta että joutuu jännittämään koko kropan Haaveilija: olisin niin mielelläni kuvia...
  15. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Nöösi: Kiitos ylläpidosta:-)
  16. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    Nöösi: la 18.5 Eksu, 3, SatKS
  17. E

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Maaliskuussa

    MaiMei, jaksamisia sinulle, onneksi lääketiede on kehittynyttä tänä päivänä. Eksu ja Veera rv 28+6

Yhteistyössä