Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Hei naiset! Nyt on niin et mä aion pitää palstataukoa määrittämättömän ajan. Yritän vähän vähentää stressiä tästä aiheesta jospa sit vaikka tärppäis :) Tuun sit jossain vaiheessa ilmoittelemaan taas itsestä. Toivottavasti joku jaksaa päivitellä pinoa sillä välin! Plussatuulia ja ihanaa joulua...
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Mitäs Alliisalle lääkäri sanoi? Mites muilla? Oviksia bongailtu, piinapäiviä?
  3. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Hei kaikille! Sori kun en oo ehtiny päivitellä tai kommentoida teidän juttuja, ollaan oltu sukuloimassa ym! Nopeesti vaan omaa napaa: Ei tätiä, ei plussaa. Viimeksi testi kp34 puhdas nega. Mitähän tää kroppa taas temppuaa?? Hohhoijaa.
  4. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

maanantai 19.12.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp20......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp26......28v......11/08......1.lapsi.....5.clom kaktuspiikki...kp24......28v......01/10......2.lapsi.....2.clom...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Ronja - Pahoittelut huonoista simppakuulumisista! Mut muista kuitenkin et 100% epämuotoisillakin siittiöillä on raskauduttu. Luonto on välillä niin ihmeellinen. Ja eihän siihen tarvita kuin yksi siittiö :) Miehelläsi oli kuitenkin todennäköisesti miljoonia vaikka jonkun laskukaavan tai...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Mites RäsyNukke? Alkoiko vuoto kunnolla vai mitä tapahtui? Riinali, mullakin clomit ohensi limakalvon. Pysy ihmeessä listoilla kuitenkin, et oo ainoo välikiertolainen :) Juudith, tsemppiä lääkäriin! Joko ootte saanu sovittua miehesi kanssa? Alliisa, tsemppiä tokaan clomikiertoon! ON...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

perjantai 9.12.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp10......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp16......28v......11/08......1.lapsi.....5.clom kaktuspiikki...kp14......28v......01/10......2.lapsi.....2.clom...
  8. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Aniitille tätipahoittelut! Tervetuloa Alliisa ja pipsa!! Riinali, olen Juudithin kanssa samoilla linjoilla, älä turhaan ressaa. Elämällä on tapana järjestyä :) Ja kyllä opettajat kuin työnantajatkin tietää riskinsä kun ottaa nuoria naisia kouluun/töihin ;) Huom! Nyt on niin monta nimeä...
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Lista päivitetty huomiselle. vauvaton ja AnnaE, tätipahoittelut! Omaan napaan ei mitään uutta, terot puolivälissä ja tätiä odotellessa ensi viikon lopulle...
  10. Katie85

Hoitoihin 2012

Ambrosia - Ekalla käynnillä enimmäkseen jutellaan, elämäntavoista ym. Sut ultrataan ja todennäköisesti saat lähetteen verikokeisiin (prolaktiini, kilpirauhasarvot, fsh, lh, tarvittaessa sokeri ja/tai insuliini jne). Miehelle tulee lähete simppanäytteeseen. Aukkari tehdään vasta noiden vastausten...
  11. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

torstai 1.12.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp48......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp8.......28v......11/08......1.lapsi.....5.clom kaktuspiikki...kp6.......28v......01/10......2.lapsi.....2.clom...
  12. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Ronja - Ei sitte muutakun piinaamaan! :) vauvaton - Millon testaat?? :whistle: Rouva Rimpula - Mulla on clomikierroissa ollu noita kuumia aaltoja ihan läpi kierron ja joskus herää yölläkin siihen et on ihan hikinen! :| Mikä dpo sulla on nyt? ON: Kp18, ei ovisplussaa joten terot kehiin...
  13. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Onnea miljoonasti hollannikas! Muistan sun nikin täältä. Tarrasukkia! RäsyNukke - Tätipahoittelut ja tsemppiä inssiin nro 2! vauvaton - Lupaavia oireita sulla ainakin. Jos nyt tosiaan on dpo18 niin eikö tädin olis pitäny jo tulla?? Muutenhan sun luteaali on tosi pitkä. Jos oliskin...
  14. Katie85

Hoitoihin 2012

Hei vaan, sopiiko liittyä mukaan? Meillä myös eka aika julkiselle tammikuun puolessa välissä. Mulla on PCO ja takana 4 kiertoja clomeja yksityisellä, ilman plussaa. Yks luomuplussa takana (ennen clomien alotusta), joka meni harmillisesti kesken 9+2 :( Tuntuu et se oli joku superihme, koska nyt...
  15. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

perjantai 25.11.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp42......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp2.......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom...
  16. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Ei niin mitään oireita! Paitsi clomien sivuvaikutukset on selvästi laimentumaan päin. Ovista oon huvikseen testannu kp10 alkaen, negaa ainakin vielä on. Vaikee kuvitella et ovuloisin yhtäkkiä luomusti kun en ovuloi aina edes lääkkeillä! Minkä pituset kierrot sulla Juudith normisti on ollu ennen...
  17. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Sä aina kirjoitat kun mun suusta! Ihan samat mietteet täällä. Musta tuntuu et oon jo katkeroitunut jollain tasolla, vaikka sitä vastaan yritän kovasti taistella. Mua ärsyttää kaikki fb:n vauvoihin ja synnytyksiin ja raskauksiin liittyvät päivitykset ja vielä enemmän tuttujen...
  18. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

lauantai 19.11.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp36......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp31......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom...
  19. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Aniit - Jatka vaan sitä tikuttelua, voihan olla et sulla on myöhäinen ovis tulossa. Tai sit sun clomiannos ei oo vielä riittävä ja tää kierto on ovuloimaton. Eiks se sun lääkäri antanu mitään ohjeita siihen tilanteeseen ellet tällä annoksella saa plussaa ovistestiin? Aika oudolta kuulostaa. Tota...
  20. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Ronja - Mulle on sanottu et seurantaultran pitäis olla kp10-12. Eli sun tapauksessa oon samaa mieltä mymosan kanssa ja koittaisin saada ajan maanantaille. Riinali - Korjattu on ja synttärionnet! :) Nostetaanko sulle annosta tähän toiseen kiertoon?

Yhteistyössä