Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

RäsyNukke - Tervetuloa ja haluatko iän listaan? =) magda - Tottakai jäät tänne! =) Enhän mäkään enää clomeja syö.
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Tätipahoittelut! Toivotaan et sulle neljäs kerta toden sanoo! magda - Mitrs siellä? Muistan et testasit negaa aiemmin, ootko testannu uudestaan? Aika pitkältä tuntuu toi sun luteaalivaihe... jos ootkin raskaana?? :) Riinali - Onko sulla siis PCO vaiko e-pillerien lopettamisen...
  3. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Kiitos tsempeistä kaikille! Kyllä täältä taas noustaan :) Tosin isoin folli oli kp10 7mm eli vahva tunne siitä et tää kierto tulee olemaan ovuloimaton ja joudun teroilla käynnistään. Kai mä testaan ovista jonnekin kp20 asti ja jos ei tuu plussaa nii alotan sit terot. Olis kyl kiva jäädä tähän...
  4. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Täällä näyttää siltä ettei hyvältä näytä : / Mulla toi seurantaultra on aina ollut kp10-12 eikä mulle oo koskaan puhuttu et olis liian aikaisin. Mut joo, limakalvo oli vaan 4,2mm eli clomeja en saa enää syödä :( Annos mulla on ollu vaan 1tabl, mut sekin on tehny tuon limakalvolle joten se siitä...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

tiistai 25.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp11......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp6.......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom kaktuspiikki...kp1......28v......01/10......2.lapsi.....2.clom...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton +++++PUUUUH! :whistle: Vauva haaveissa - Mitä sulla on viikot sillon ekassa ultrassa? Tarrasukkia! ON: Itellä 4.clomikierros syöty. Usko aika nollissa sen viime kierron hienon ovisplussan ja sitä seuranneiden menkkojen jäljiltä. Huomenna on folliultra ja samalla lääkärin kanssa...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

joku_raja - Tätipahoittelut ja tsemppiä tuleviin koitoksiin! =) Vauva haaveissa - Lisäsin sut plussanneisiin! Tuu kertomaan sitten ainakin ultrakuulumiset tänne! :flower: Kuis magda, Riinali ja vauvaton? Onks tuntemuksia?
  8. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

joku_raja ja magda - RKTT niin kauan kun tätiä ei näy! ;) Vauva haaveissa - Toi ei oo haamu, toi on PLUSSA! :heart:
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

tiistai 18.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp4.......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp27......28v......11/08......1.lapsi.....3.clom kaktuspiikki...kp25......28v......01/10......2.lapsi.....1.clom...
  10. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Onnea hirmuisesti ja tarrasukkia! Myös kuvaa haamuplussasta!! =) :heart: Juudith - Ehdottomasti jäät tänne meidän kanssa! Mites muut piinailijat?? ON: Ei mitään uutta, tylsää alkukiertoa. Täti onneks pakkas jo kamppeensa.

Yhteistyössä