Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

lauantai 15.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Vauva haaveissa.....kp31......25v......02/11......1.lapsi.....2.clom...dpo12 Juudith.........kp1.......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto...
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Huu, jännää! =) Minkäs pituinen kierto sulla on normisti ollu? Millon meinaat testata?? Vauva haaveissa - Kyl dpo12 suurimmalla osalla näkyy jo, haamu vähintäänkin. Sit on tietty niitä joilla hcg nousee hitaasti ja plussa näkyy vasta kun menkat on tyyliin viikon myöhässä. Eli...
  3. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

ginger - Sulla vissiin aloitetaan 1tabl. annoksella? Haluatko listalle? =)
  4. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Mulla on myös ilmeisesti lievää hirsua, karvat on tummia ja kasvaa vikkelään. Yhdistelmäehkäisynhän pitäis hoitaa pco:ta, mut tässä raskautta yrittäessä se ei paljon lohduta :laugh: magda - Mulle kans clomit on tehny mitä moninaisempia vatsatuntemuksia/kipuja. Ihan perseestä kun ei voi...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

keskiviikko 12.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Vauva haaveissa.....kp28......25v......02/11......1.lapsi.....2.clom....dpo9 Juudith.........kp26......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

magda - Mulla 4.clomikierto lähtee nyt ja mä luulen kans et meille tulee "rankemmat" hoidot eteen. Miksi se tärppäisi nyt kun ei tärpännyt kolmessa muussakaan? Itse asiassa meinasin pyytää lähetteen gyneltä kun meen tän kierron ultraan...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Pessimisti-pentti ilmoittautuu täälläkin! En TODELLAKAAN usko luomuplussaan (vaikka yks sellainen on jo käynyt...) kun tää tuntuu olevan näillä lääkkeilläkin näin vaikeeta! :x Riinali - Mäkin ihmettelin tota sun alotusta 2 tabletilla. Liittyiskö se siihen jos sulla on vähän...
  8. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Riinali lisätty listaan! Onks ovulaatiosta tietoo ts. haluutko dpo:t listalle? =) Ja noista mielialaoireista löytyy lisää jos jaksat lukea ketjua hieman taaksepäin. Mulla on sellanen tuntuma, et kaikilla täällä on ollu jonkinasteisia tunteiden heittelyjä, mulla ainakin! :D :'( :ashamed: Ei oo...
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Päivi1980 - Tätipahoittelut ja täällä AIVAN samat fiilikset! *ittu! Mä en oo noita yk:ita sen tarkemmin laskenu, mut samoihin aikoihin ollaan näköjään aloitettu joten samaa luokkaa ne mullakin varmasti on :|
  10. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Riinali - Tervetuloa! =) Haluatko listalle? ON: Täällä sit alkoi uusi kierto, blaah. 4.clomikierros jo! Nää on kyl niin selkeät menkat etten ala testiä tuhlaamaan. Positiivista mieltä pitäis yrittää ylläpitää, mut vaikeelta se kyllä tällä hetkellä tuntuu :ashamed:
  11. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

maanantai 10.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Vauva haaveissa.....kp26......25v......02/11......1.lapsi.....2.clom....dpo7 Juudith.........kp24......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto...
  12. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Siis ilman mitään taukoja? Onks sulla ollu miten ultria? Mietin et onko sun limis kestäny tota 3tabl annostusta ohenematta? Muuta syytä mä en tiedä siihen et pitäis pitää taukoja.
  13. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

magda - Multa ei oo varmaan ees koskaan mitattu paastoverensokeria :O, pitäisköhän kysyä et kannattaisko se kattoo, hmm. Teidän esikko tärppäsi kuitenkin luomusti? Tikutitko sillon ovulaatioo tms? Ootko muuten ovuloinu välikierroissa?
  14. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Ai säkin oot! Millon sulla todettiin? Mä olin jostain syystä siinä uskossa et aika moni täällä on ns. selittämättömiä normaalikiertoisia. magda - Miten sulla noi sokerihommat huomattiin? Syötkö metformiinia? Mullakaan ei ylipainoa eikä hirsua, mut kierrot on kyllä aina ollu aivan...
  15. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Ai sä oot kans! No sulle sit samat kysymykset kun magdalle! =)
  16. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Voi ei miten kurjaa! Mulla on ihan sairaan matala kipukynnys joten en voi kuvitellakaan miten tuskainen oot ollu! Tiedän, et kuukausi tuntuu näissä hommissa vuodelta, mut ajattele se niin et kun nyt odotat yhden kierron niin saat alottaa sit puhtaalta pöydältä clomien kans eikä tartte...
  17. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - No ei tätä päivää kyllä voi hyvällä tahdollakaan sanoa kp1:ksi, sellasta ruskeeta vaan pyyhkiessä tulee. Kai mä huomenna tuhlaan testin, jos ei kunnon vuoto ala. Mulla vaan edellisissäkin c-kierroissa tuhruttanu 3-5 päivää ennen kunnon kp1:tä joten sinänsä ajatukset on kyllä jo...
  18. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Elikkäs nuo dpo:t menee niin, et ovisplussapäivä on dpo-1 ja siitä seuraava (eli oletettu ovispäivä) on dpo0. Sit siitä vaan 1,2,3 jne :) Mun ymmärtääkseni raskaustesti voi haamuttaa jo dpo10-11, mut viimeistään dpo14-15 pitäis näkyä jotain. Sähän ovisplussasit sunnuntaina eli...
  19. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Huomenta! Päivitin vielä ittelleni kp27, mut saattaa muuttua kp1:ksi tänään, tuhruttaa jo... Mikä tässä raskautumisessa on niin vaikeeta?? Mites te muut? Piinailijoita alkaa olla aika monta, onks mitään oloja? =) Haluisko joku muuten dpo:t listaan?
  20. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Kiitos tsempeistä Vauva haaveissa ja Juudith! Mut jos nää ei oo menkkaoloja niin ei mitkään... *ituttaa, mahaa ja selkää jomottaa, naama kukkii. Ei tainnu tulla meille kesävauvaa :'( Mites Päivi1980? Onko siellä päin parempia fiiliksiä??

Yhteistyössä