Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Kyselit munarakkuloista ja limiksestä. Mulla oli ekan c-kierron ultrassa kp11 limis 8mm ja kaksi munarakkulaa 13mm ja 14mm (kummallakin puolella yksi). Kp15-17 tuli ovisplussa (en muista tarkkaan) joten toinen tai molemmat sieltä ilmeisesti irtosi. Tokassa c-kierrossa ei ollu...
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Täällä alkaa piinapäivät, nyt dpo1. Aika tulee taas kulumaan NIIIIIN hitaasti... Mikä kierron vaihe muilla??
  3. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Hyvä et tutkimus sujui suht kivuttomasti! Ja kiitos tsempeistä, yritän olla stressaamatta liikaa... Vaikeeta se kyllä on :laugh:
  4. Katie85

**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Hei vaan kaikille täältä taustalta! Kamalasti uusia nimiä täällä, lyhyesti mun tausta: ehkäisy pois 06/10, plussa raskaustestiin 09/10 ja spontaani km 11/10 viikoilla 9+3. Sen jälkeen ei plussan plussaa, taustalla mulla siis PCO. Clomit aloitettiin gynen ehdotuksesta kesäkuussa -11 ja...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Tätipahoittelut! Toivottavasti myös olo alkaa pikkuhiljaa tulla sulla paremmaksi et pääset taas uuteen kiertoon hyvällä mielellä :) Juudith - Miten tutkimus meni? Ja mitä maksaa yksityisellä? ON: Vahva ovisplussa testattu tänään :) Eilen pupusteltiin ja huomenna seuraava...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Ei sulla mikään vatsatauti sit olis? Onko muuten kipee olo? Voi kai clomitkin tollasta aiheuttaa (niinku siä pakkausselosteessa luki), mut aika hurjalta kyl kuulostais et ne ihan oksentelua tekis... Olisko sulla nyt sit dpo13? Osallahan hcg nousee hitaasti eli jos tätiä ei näy niin...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Negapahoittelut! Ihmettä täälläkin odotellessa... vauvaton - Lupaavan kuulosia oireita! Kyl testissäkin varmaan jo haamu näkyis... wink wink! :) hollannikas - Millä annoksella syöt? Mä ovuloin ekassa 1tabl annoksella, mut toka c-kierto oli ovuloimaton, outoa??
  8. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

hollannikas - Mullakin usko ihan lopussa ja vasta 3 kiertoa syöty... Onko sulla mitattu prog-arvoa monessakin kierrossa? juudith - Mitä testi sanoi? :whistle: maikkuliini - Tsemppiä uusiin hoitoihin! mymosa - Onnea kamalan paljon!! ON: Usko ihan lopussa clomeihin... vika c-kierto oli...
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Päivi - Kyllä mulla ainakin tulee niitä kuumia aaltoja ihan pitkin kiertoa, myös loppukierrosta. vauvaton - Mulla ainakin clomikierroissa on olleet rinnat hiukan arat keski-loppukierrosta. Tosin niin joskus luomukierroissakin, hmm. Voihan se tarkoittaa raskauttakin?? :) ON: Kp1 ja...
  10. Katie85

Terolut mimmit

Heips kaikille terotytöille! Tulisin tänne teidän pinoon hetkeksi kuokkimaan ja kysymään yhtä asiaa: onko kenelläkään vuoto alkanut kesken terokuurin ja miten silloin pitäisi toimia? Mun kierto venyi yli 45pväiseksi ja sain gyneltä ohjeeksi aloittaa terot. Tänään 7. teropäivä ja vuoto alkoi...

Yhteistyössä