Vauva haaveissa - Kyselit munarakkuloista ja limiksestä. Mulla oli ekan c-kierron ultrassa kp11 limis 8mm ja kaksi munarakkulaa 13mm ja 14mm (kummallakin puolella yksi). Kp15-17 tuli ovisplussa (en muista tarkkaan) joten toinen tai molemmat sieltä ilmeisesti irtosi. Tokassa c-kierrossa ei ollu mulla ultraa, mut se olikin sit ovuloimaton enivei...
vauvaton - Mä en varsinaisesti osaa vastata tohon sun clomi-tero-kysymykseen, vaikka molemmat on ollutkin käytössä. Mulla on niin, et jos clomikierrossa saan tikutettua oviksen niin sit täti tulee ihan itsestään, ilman terojakin. Jos taas jää ovuloimattomaksi (oon tikuttanu jonnekin kp20 asti) niin sit oon alottanu terot, siis ei kp15 vaan kp20 ellen oo saanut ovisplussaa ennen sitä. En kyl tiedä estääkö ne terot mitenkään sitä ovista, mä en vaan tarvi niitä jos ovis tulee niin siksi en oo syönyt jos on ollut ovisplussa.
kaktuspiikki - Mä sain lauantaina sofin tikuilla vahvan ovisplussan (varmistin vielä digilläkin, joka hymyili) eli mulla ainakin toimivat hyvin, vaikka ovatkin ns. halpismerkki!
Jonsku88 - Tsemppiä inseminaatioon!
Hei mä mietin et tehtäiskö pino meistä clomittarista?? Tuol etusivullahan sellanen on, mut sitä ei ilmeisesti enää kukaan päivitä ja siel on paljon sellasia nimimerkkejä, jotka ei täällä enää kirjottele... Uudessa pinossa vois olla vaikka nimimerkki, ikä, milloin yritys on aloitettu, monesko lapsi haaveissa, monesko clomikierto menossa ja kp:t??