viides kierto clomeja jo menossa ja turhauttaa! Viime vuoden lopul raskauduin ekasta clomi kierrosta ja nyt ei tapahdu mitään. Joka kierrosta ei oo ultrattu mut oon löytänyt ovulaation kyllä. Nyt halusin et ultrataan kun halusin varmuuden et jotain tapahtuu. Mulla ongelman taitaa tehdä limakalvon ohuus ja clomie ei ainakaan sitä auta vaan ehkä jopa pahentaa, joten saa nähä onks tää viiminen clomikierto jos ei nyt tärppää!! Ootko Katie85 tehny testii jos oliskin vaik myöhänen plussa?
Mullakin nyt viides kierto ja varmaan sit viimenen clomikierto ellei nyt tärppää, lääkäri puhu et sit vaihettas suuntaa, johonkin toiseen lääkkeeseen tms, vaikka clomit kyllä toimii mun kohalla mut ei sit vaan jostain syystä tärppää. Varmaan eka liike sit on se torvien aukiolotutkimus. Onks monelle tehty se? Lääkäri myös sano et toivottavasti ei jouduta mun kanssa siihen koeputkihedelmöitykseen kun mun munasarjat on jotenkin tosi herkät ni se voi olla vaikeeta... Nyt on menossa kp 16, lääkäri käski tehä eilen ja tänään ovistestiä ja jos nega niin tänään verikokeisiin josta katotaan estradioli. No ne molemmat oli negoja, tai haalee viiva molemmissa, menin verikokeisiin ja se arvo oli hyvä, 1.56? En tiedä sit mitä noin käytännössä meinaa
No kuitenkin, lääkäri sanoi että pitäs olla kypsä, pistä pregnyl heti ku pystyt ja sit vaan toivotaan parasta et täl kertaa tärppäis. Joka päivä kehotti sekstailemaan, mitä ollaanki nyt jo täl viikol tehty, ettei vaan mene ohi. Miten usein te ootte yhdynnässä ovulaation aikaan? Jotenki tuntuis et ku joka päivä on ni ei se tavara ehi kunnol "kehittyy" siinä vuorokaudessa
? Varmaan joku päivänparin väli ois ihanteellinen, spermatestiinki ku menee ni pitää olla ollu tulematta se 2-5 päivää... Mut eihän sitä sit taas voi pitää mitään välejä ettei mene ovis kokonaan ohi...
Jotain erilaista täs kierros kyl oli koska aina aiemmin vasemmalla puolella on ollu rakkula, oikeella ei muutaku monta ihan pientä, nyt ekaa kertaa oikeella oli ainoostaan kasvanut. Eikai silläkään mitään väliä ole mut onpahan kiva elätellä toiveita et nyt sit tärppäis
Tsemppiä kaikille ja koitetaan nyt vihdoin saada useampi tärppi!!