Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

sunnuntai 9.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Vauva haaveissa.....kp25......25v......02/11......1.lapsi.....2.clom....dpo6 Juudith.........kp23......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto...
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Mulla iski yhtäkkiä kauhee epätoivo, kun oon tänään tosi huonolla tuulella (pms??). Oon ihan varma etten oo raskaana ja et menkat alkaa viikonloppuna... :ashamed: Kauheeta tää piinailu!
  3. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Päivi1980 - Ihan samat oireet ja mietteet täällä! Eli masutuntemus ja palelu sekä ajatus et olispa vauva ens kesänä! =) Onks sulla ollu keskenmenoja? Mulla on yks ja sit jos/kun seuraavan kerran raskaudun niin oon varmaan ihan paniikissa viikolla 12 asti. Pelko siitä keskenmenosta jäi kyllä kova...
  4. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Taitaa tuo prog-koekin olla lääkäristä kiinni, ihan ku seurantaultrakin. Kaikillahan ei ole sitäkään clomien kans ollenkaan. Kylhän se kai tosi todennäköistä on et ovis tapahtuu jos sen lh-plussan saa tikkuun :) Ja juu, tulen kyllä kertomaan, oli kerrottavaa tai ei! Mut...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Meilläkin on painottunu siihen ovisaikaan, varsinkin tietty nyt näiden clomien kanssa. Oviksen aikaan ollaan joka tai joka toinen päivä ja sit muulloin 2-3 kertaa viikossa, joskus viikonkin helposti ilman. Varsinkin loppukierrosta mulla ei yleensä haluja oo niin kovasti. Vauva...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Joo, turhahan se on clomeja (kaikkine ihanine sivuvaikutuksineen!) syödä, jos ei sit oviksen aikaan oo sen toisenkin osapuolen panosta mukana. Eikä se kyl mikään ihme oo, että seksistä alkaa tulla pelkkä suoritus, varsinkin siinä vaiheessa kun on jo jonkinnäköistä "hoitoa" päällä...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Ymmärrän niin hyvin ton tunteen siitä et ajatukset pyörii vaan yhden asian ympärillä. Mustakin tuntuu oikeasti siltä etten välillä ajattele MITÄÄN MUUTA. Mä en oo kuitenkaan kauheesti miehelle kertoillu et missä vaiheessa kiertoa millonkin mennään, just noiden "paineiden" takia. Kun...
  8. Katie85

Clomifen ja seuranta uä

Mulla clomit kp 3-7 ja ultra kp10-12, ikinä ei ole ovis ehtinyt olla ennen noita päiviä. Riippuu varmaan sun kierron pituudesta, lääkäristä ja siitä miltä munikset näyttää sillä ekalla ultrauskerralla (kun clomit sait).
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Päivi1980 - Osanotot täältäkin! magda - Mulla ei oo koskaan ollu mitään selkeitä ovisoireita, ei luomu- eikä clomikierroissa. Mut noita mainitsemiasi oireita on kyllä kaikkia ollut clomikierroissa, mutta ei vaan oviksen aikaan vaan ihan läpi koko kierron! Mulla on esim. noita kuumia aaltoja...
  10. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Mulla pitäis menkat alkaa ens ma. Yleensä tiputtelee jo 2-3 pvä aikasemmin. Joten jos ei viikonloppuna oo mitään tätiin viittaavaa niin sillon varmaan testaan eli dpo13-14. Tai ainakin sinne asti yritän sinnitellä! :laugh:
  11. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

torstai 6.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys aloitettu...lapsi...clomit Vauva haaveissa.....kp22......25v......02/11......1.lapsi......2.clomikierto Juudith.........kp20......25v......06/10......1.lapsi......välikierto...
  12. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

joku_raja - Joo, ihan totta. Oon toisaalta myös kuullut, et paras vois olla pupuilla ENNEN ovista, liittyneekö tämä siihen et ne siittiöt olis jo siel putkessa odottelemassa? Eli sitäkin ajatellen ei olis oikeasti lainkaan väliä et millon se ovis tarkalleen on. Kai sitä vauvaa vaan toivoo niin...
  13. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Onnee oviksesta! Toi olikin mulle ainakin uus juttu, et digi-cb näyttää hymynaamaa 48h ennen ovulaatioo! Mulla Sofi one step-liuska ja digi-cb näytti samaan aikaan plussaa viimeks. Testaatteko muuten ovista yks vai kaks kertaa päivässä? Mä oon tyytynyt siihen yhteen, ku gyne...
  14. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Lista päivitetty ja Päivi1980 lisätty! Ajattelin et vois olla yks lista per sivu. Kun jos päivityksen yhteydessä laitan aina uuden listan niin se voi häiritä lukemista jos on joka välissä. Sopiiks tää kaikille? Yritän päivittää 1-2 päivän välein ja saa huomauttaa jos venyy. Muuten en ajatellu...
  15. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

joku_raja lisätty listalle! :)
  16. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Moi ginger! En nyt tiedä oonko mikään "konkari" vastaamaan, tällä hetkellä itsellä menossa 3.clomikierros, mut voin omia kokemuksiani kyllä jakaa. Mulla taustalla lievä PCO ja sen pohjalta pitkät kierrot (ovuloin luomusti ehkä 1-3 kertaa vuodessa). Yritettiin mieheni kanssa luomuna aika tasan...
  17. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

magda - Listalle päivitetty sun tiedot! Ja onnee folleista, minä kp:nä oot muissa c-kierroissa ovuloinu?
  18. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Ei oo kyl mitään erityisempiä oloja, vähän vatsaa nippailee ja pissattaa, mutta ne taitaa olla clomifenin tekosia. Sellasia ollu kahdessa muussakin c-kierrossa. Nyt vaan pitäis malttaa odottaa!
  19. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Huhhuh! Olipas haastavaa tuon pinon tekeminen, mutta siinä olis nyt jonkinlainen! Kopsasin nuo kuvat tuolta etusivun pinosta, toivottavasti kukaan ei loukkaannu... En osaa niitä itse hakea. Tarkastakaa et tiedot on oikein. Joka päivä en varmasti ehdi/muista päivittää, mut kuka tahansa muukin saa...
  20. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

maanantai 3.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys aloitettu...lapsi...clomit Vauva haaveissa.....kp19......25v......02/11......1.lapsi......2.clomikierto Juudith.........kp17......25v......06/10......1.lapsi......välikierto...

Yhteistyössä