Hakutulokset

1. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

mymosa - Voi vitsi, onnea! Pääsispä itsekin joskus tohon tilanteeseen :) Rouva Rimpula - Tervetuloa! Ilmoitatko vähän lisää tietoja jos haluat listalle? Mulle clomit teki vaikka minkälaisia alavatsatuntemuksia. Onks teillä muuten joku syy miksi mennään suoraan clomeista ivf:n? Yleensähän...
  2. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

tiistai 15.11.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp32......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp27......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom...
  3. Katie85

**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Moikka Ansku83 ja LiLy_! :wave: Tulin tuolta lapsettomuus-puolelta moikkaamaan kun muistan et kirjoteltiin tässä pinossa joskus samaan aikaan :) Munkin edellisestä keskenmenosta alkaa kohta olla vuoden päivät ja sen jälkeen ei oo plussan plussaa näkyny. Clomifenia oon syönyt 4 kiertoa, mut se...
  4. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Se on kyl tylsää jos lääkäri vaihtuu koko ajan. Säännöllistikö sulla toi metformiini kiertoja? Mulla otetaan kans nyt paastoinsuliini ja katotaan sen perusteella olisko mulle metuista apua. Ronja76 - Tervetuloa mukaan! Millonkas sulla on sit eka seurantaultra? :) Onko sulla yleensä...
  5. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton - Ai, onpa tylsää et teillä meni niin paljon aikaa : / Mitä muita tutkimuksia sulle tehtiin kun toi aukiolo? magda - Me ollaan aika samassa tilanteessa, mulla kans välikierto. Meilläkin vasta julkiselle eka käynti alkuvuodesta. Saa nähdä mennäänkö ovulaation induktiolla edelleen vai...
  6. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

mymosa - Moi! Kuinkas pitkällä sä oikein jo oot? Muistan et kirjoteltiin hetki täällä samaan aikaan :) vauvaton - Mitä tarkoitat et teillä meni reilu pari vuotta "hukkaan"? Eihän simppanäytteen analyysissä mee kuin pari viikkoa. Ja se eka vuosihan pitää perinteisesti kaikkien olla ilman...
  7. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

perjantai 11.11.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp28......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp23......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom...
  8. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

vauvaton ja Aniit - Meillä varmaan vaikutti se et tulin luomusti raskaaksi kolmannesta ehkäisyn lopettamisen jälkeisestä kierrosta (valitettavasti se raskaus meni kesken vkoilla 9+3) joten gyne oletti (ja olettaa edelleen) et miehessä ei ainakaan kovin pahaa vikaa voi olla kun luomuraskaus lähti...
  9. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Meillä menee nyt niin, etten saa mitään lääkkeitä ennenkun mies käy simppanäytteessä. Mullekin tuli lisää verikokeita, kun katotaan et olisko mulle esim. metformiinista hyötyä. Pyysin myös meille lähetteen julkiselle puolelle ja sinne on eka aika tammikuussa. Joten voi olla et...
  10. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Aniit - Mulla ei ollu ekassa clomikierrossa muistaakseni oikein mitään oireita. Myöhemmissä kierroissa (clomithan kertyy elimistöön) tuli sit kuumat aallot, mielialan heittelyt, vatsakivut ja päänsärky. Mut kyl ne oireet hyvän asaian nimessä kestää! :) Päivi1980 - Testiä kehiin sano! :)...
  11. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Onnea iloisista ultrakuulumisista! ON: Kp1 :(
  12. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Vauva haaveissa - Onnea iloisista ultrakuulumisista! ON: KP1 :(
  13. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Juudith - Oliks sulla niin et sulla tuli ovis clomeilla ihan normaalisti joka kierrossa? Meille on tää tauko ihan hyvä kans, lähinnä siinä mielessä et noi clomit aiheutti mulle aika paljon mielialaoireita ja ne on nyt rauhoittuneet onneksi. Toisaalta turhauttaa tää odottelu kun tiedän etten...
  14. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

Päivi1980 - Lupaavia oireita! Millon testaat?? :whistle: kaktuspiikki - Tää on vaikea asia jokaiselle ja joskus on hyvä kuunnella itseä ja ottaa tauko jos siltä tuntuu! Kuten listalta huomaat, et ole ainoa välikiertolainen! ON: En oo paljoa jaksanut kirjoitella, listaa vaan päivitellyt...
  15. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

maanantai 7.11.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp24......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp19......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom...
  16. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

RäsyNukke - Onpa sulla ollu paljon ultria! Mulla ohensi clomit kans limakalvoo niin et 4. c-kierrossa limis oli vaan jotain 3-4mm :( Tylsä kuulla et sulla ei Arimidex tehonnu, se on mun seuraava lääke... Se ei siis kasvattanut sulla yhtään follia? Oliks sulla mitään sivuvaikutuksia siitä?
  17. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

AnnaE - Tervetuloa, lisäsin sut listalle! Mun ymmärtääkseni joskus saattaa kestää viikonkin terojen jälkeen et vuoto tulee? Millä annoksella syöt? Aniit - Tervetuloa! Haluatko listalle?
  18. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

RäsyNukke - Onko sulla tietoa vielä millä sun muniksia kasvatellaan inssiä varten? Ku mä oon ymmärtäny et se voi olla aika vaikeeta PCO:n yhteydessä ainakin piikitysten kanssa ku hyperi-riski on iso kun folleja on paljon? Riinalin testitulosta odotellessa... :whistle: Päivi1980 - Ootko...
  19. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

lauantai 29.10.2011 nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo Juudith.........kp15......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto vauvaton......kp10......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom kaktuspiikki...kp5......28v......01/10......2.lapsi.....2.clom...
  20. Katie85

Clomittaret vuonna 2011!

kaktuspiikki - Tätipahoittelut! Hyvä kirjoitus, samoja ajatuksia täällä. Riinali - Onks tätiä näkyny? Onks tuntemuksia tai testiaikeita? :whistle: ON: Kp17 jo eikä ovisplussaa... Kai mä perjantaihin asti tikutan ja jos vaan negaa on niin otan sit terot kehiin. Tylsää kun tää nyt venyy vaan...

Yhteistyössä