Katie85: Kiitos ja pahottelut menkoista! :hug: Miten teillä nyt nää hoidot menee jatkossa? Nyt sulla taitaa olla välikierto, mut ootko jo niitä arimidexeja kokeillu vai kokeiletko vast ens kiertoon?
Aniit: Mulla eka clomikierto ei muistaakseen aiheuttanu mitää suurempia sivuvaikutuksia, paitsi jotain pientä alakuloisuutta oli kyl havaittavissa. Toka c-kierto, mitä pelkäsin kovasti siks ku annostus tuplattiin, ni ei ihme kyllä aiheuttanu sit senkään vertaa, paitsi toki sen kaivatun plussan.
Hienoa, et oot välttyny kaikilt inhottavilt sivuvaikutuksilta, nimittäi oon kuullu muitten kertomuksia aika p*skoistakii oireista.
vauvaton: Toivotaan, et ois nyt ovis ollu! Ei muuta ku nyt kunnon pupuilusessiot päälle joka ilta ja jalat kattoon sen jälkee!
RäsyNukke: Mites teiän inssihommat? Toivottavasti se voidaan tehä nyt tähän kiertoon ja pääset piinailemaan! =)
Päivi1980: Sulla vast jännät paikat onkin!! Eiks dpo:t alkais olee jo sitä luokkaa et testinkin uskaltais tehä?
Oottelen jännittyneenä sun kuulumisia! Onks sulla ollu nyt mitään erityisiä tuntemuksia? Aikasemmi kerroit, et valkovuotoa oli ollu aika runsaasti ja muutenkin outoja oloja eli kuulostaa ainakii tosi lupaavalta.
ON: Tääl on ollu nyt aika hiljaiseloa tuntemusten kanssa. Repäsykivut on loppunu (tai sit oon oppinu esim. aivastamaa varovaisemmi, ku sillo aina yleensä repäsee ilkeesti) ja pahoinvoinneiltakii oon aika hyvi välttyny. Viikonloppu oli kyl tunteitten suhtee sellasta vuoristorataa, ettei mitää rajaa! Lauantaina vetäsin sellaset itkupotkuraivarit miehelle, et en muista millo viimeeks sellai oisin huutanu ja itkeny.. :ashamed: Ja kaikki lähti kuitenkii siitä, et mies oli juonu mun mielest pari kaljaa liikaa ja v*tutti itteä olla kuskina.. No onneks mun miekkonen tajus, et nää tunnekuohut johtuu nyt hormooneista, mut sil hetkel se vaa lisäs sitä suuttumusta, ku se sano, et "sä nyt oot vähä herkillä ja ylireagoit kaiken". Totta, mut älä sano sitä suuttuneelle raskaana olevalle naiselle.
No eiline meni kans sellasis tunnekuohuissa ja meil oli viel yhet sukujuhlat.. Ei kauheesti ois ollu juhlatuulella ja meinasinkii parii kertaa käyä itkemää, ku olokii oli nii hutera. Onneks niistä kuitekii selvittii ilman mitää draamailuita. Nyt olo on taas normaali ja päivää piristi sekin, ku Kastellitalosta yks mies soitteli ja kyseli, et oltasko taloa rakentamassa lähiaikoina.
Olin tilannu joskus kaua sitte niiltä esitteitä ja laittanu, et 2012 ehkä oltas taloa rakentamassa, ni nehä olikii sit varmaa kirjannu sen jonnekii ylös ja nyt sit soittelivat siitä.
Ollaan viime aikoina kyl tosi kovasti taas mietitty sitä Kastellitaloa ja haluisin sellasen jo ens kesälle. Alkaa kaksiosta neliöt loppua auttamatta kesken, ku meillä kuitekii asustelee meiän lisäks kissa ja 2 kania.. ja ens kesänä sit ehkä se vauva.
Eli omakotitalolle olis todellakin koht käyttöä! Täytyy varmaa tänää koittaa pehmitellä tuota miestä pikkase jos meiän taloprojekti vaik aikaistuiskin vähäse..