Clomittaret vuonna 2011!





maanantai 7.11.2011



nimim.......kp....ikä...yritys alkuun...lapsi...clomit...dpo


Juudith.........kp24......25v......06/10......1.lapsi.....välikierto

vauvaton......kp19......28v......11/08......1.lapsi.....4.clom

kaktuspiikki...kp14......28v......01/10......2.lapsi.....välikierto

Katie85.........kp2.......26v......06/10......1.lapsi......välikierto

magda..........kp18......24v.......06/10......2.lapsi.....välikierto

Päivi1980.....kp29.......30v.......06/10......4.lapsi......3.clom

Riinali..........kp50......32v.......11/10......3.lapsi......1.clom

RäsyNukke....kp20......28v.........01/10......2.lapsi......5.clom

AnnaE..........kp11.......26v.......10/10......2.lapsi......3.clom

Aniit.............kp9.......26v.......09/10......2.lapsi......1.clom







:heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart:

Vauva haaveissa.....25v.....02/11.....1.lapsi.....2.clom.....+15.10.+



 
Viimeksi muokattu:
kaktuspiikki
teet oikein kun pidät taukoa jos henkisesti voimat loppu! Mä luulen että teen tän kierron jälkeen itse samat jos ei tärppää. mua ei niinkään ahdista se negatiivinen tulos vaan nää älyttömät sivuoireet! *huoh*. Mutta keräile nyt vähän voimia ja jatkat sitten taas! :)
 
Eli kp 23 olis menossa. Viime viikolla soitin lekurille ja aika on 16.pv. Sillon mietitään jatkoja. Nyt kuitenkin ensimmäistä kertaa on ovulaation jälkeen valkovuoto jatkunu. Vasemalle puolelle pistää aina välillä ja rinnat on turvonneet "palloksi". Ensimmäistä kertaa on nyt "outo" kierto. Ja niitä kiertojahan on ollut |O
Oviksen paikasta ei ole "tietoa" Mut epäilen et oli kp 15-17....
En jaksa/malta odottaa....
 
Tänään siis kp3, torstaina saan ottaa ekan clomin. Tänään hain optimistina vaan sen 5 tablettia. :p Mietityttää kyllä noista tulevat sivuoireet. Oon ollu kyllä ihan sekasin tän vuodon kanssa. Oon käyttäny teroja nyt puolisen vuotta ja kertaakaan menkat ei oo alkanu ennen kun kaikki 10 tablettia on otettu. Nyt otin 4 ja jahkailun jälkeen lopetin. Kai mun hormoonit jotenkin on sit normalisoitumassa? Oon laihtunu muutaman kilon ja paljon pitäs vielä saada pois.

Toivottavasti kaktuspiikin mieli on jo parempi! :)

Mitäs muille kuuluu?
 
Päivi1980 - Lupaavia oireita! Millon testaat?? :whistle:

kaktuspiikki - Tää on vaikea asia jokaiselle ja joskus on hyvä kuunnella itseä ja ottaa tauko jos siltä tuntuu! Kuten listalta huomaat, et ole ainoa välikiertolainen!

ON: En oo paljoa jaksanut kirjoitella, listaa vaan päivitellyt... Tänään kp24 ja tuhruttaa jo : / Clomit oli siis mun osalta tässä, nyt odotellaan vaan kunnon vuodon alkua et pääsis niihin verikokeisiin. Todennäköisesti seuraava lääkäri on vasta joulukuussa joten siihen asti ilman mitään lääkkeitä ja koska ovuloin varmaan kerran vuodessa niin into yrittämiseen on aika nollissa :ashamed: Toivottavasti muilla on optimistisempia ajatuksia!
 
Vähän taas omaa tilannetta. Maanantaina oli ultra eikä mitään ollu taaskaan tapahtunut vaikka vedin tähän kiertoon uuden satsin clomeja. Lääkäri kirjotti puregon reseptin ja pistin ma ja ti piikit. Tänään oli taas ultra ja vasen puoli edelleenjumissa eli ei mitään ollu tapahtunu. Oikealla oli sitten ihan pientä muutosta parempaan. Folli oli 11mm. Päätettiin jatkaa pistoksia ja taas perjantaina ultraan. Se on sitten jo 5:s ultra 1,5 viikon sisällä. Niin turhauttavaa!

Katie85 joo eli arimidex ei tuottanut yhtään follia mulle vaikka söin tosi isoja määriä. Mutta lääkäri kyllä kehui sitä lääkettä ja sanoi että siinä on hyvät onnistumisprosentit. Että kyllä sulla on toivoa!! En oikein ole varma niistä sivuvaikutuksista. Jos muistan oikein niin tuli aamupahoinvointia, sellasta yökkimistä ja sit tunteiden heittelyä. Mutta en nyt siis ole ihan varma. Mitään kuitenkaan tosi pahaa ei tullut! Lähde vaan avoimin mielin kokeilimaan niitä :)
 
Kaktuspiikki: Et todellakaan ole luuseri!! Tauko tekee varmasti hyvää. Saa vähän hengähtää, se on käynyt omassakin mielessä. Katsoin listalta että ollaan samanikäisiä, yritetään toista lasta ja ollaan alotettu yritys samaan aikaan. Joten uskon että pystyn hyvin ymmärtämään sun fiiliksiä. Lähetän kovasti voimahaleja sulle!! :)
 
Katie85 Ollaan aika samanlaisissa tilanteissa sitten, mullakin aika sinne kunnalliselle joulukuussa, siihen asti lääkkeetöntä, sitten vasta selvii mitä seuraavaks. En kyl jotenki usko et ne laittaa mua enää clomeja syömään ku 6 kiertoo jo vetäny niitä... Pitääkin kysellä sitten tosta arimidexista! On tää toisaalt ollu ihan kaivattu taukokin, seksielämäkin on sillai muuttunut parempaan et nyt sitä harrastetaan vaan ja ainoastaan huvin vuoksi, ei paineita vauvan tekemisestä, ehkä sitten joulukuussa jaksaa taas paremmin lähteä hoitoihin mukaan kun on vähän saatu hengähtää :) Tsemppiä kaikille yrittäjille!
 
Juudith - Oliks sulla niin et sulla tuli ovis clomeilla ihan normaalisti joka kierrossa? Meille on tää tauko ihan hyvä kans, lähinnä siinä mielessä et noi clomit aiheutti mulle aika paljon mielialaoireita ja ne on nyt rauhoittuneet onneksi. Toisaalta turhauttaa tää odottelu kun tiedän etten ovuloi normaalisti niin tuntuu et tää on ihan ajan tuhlausta olla ilman mitään lääkkeitä : /
 
Mulla on ihan sama fiilis, et aikaa menee hukkaan... Mut sit aina mietin et no oonhan mä viel sillai nuori, monethan alkaa yrittää vasta kolmissakymmenissä :) Mut joo olishan se kiva jos piakkoin alkais jotain tapahtuu ku aina haaveillu et sais nuorena lapset! Mulla oli sillai noitten clomien kanssa et ku oikee annostus löydettiin ni luultavasti ovuloin, ainakin parissa viimesessä...
 
juudith en haluu masentaa, mutta meillä oli sama tilanne et nuorena haluttiin lapset ja alotettiinkin siinä 24v iässä yritys... nyt oon jo yli 28 ja edelleen toivo hukassa...

Mun tilanne on se, että ovistesti näyttää vahvaa haamua, näyttäny eilen ja tänään... peitot ei oo heilunu pariin viikkoon erinäisten syiden takia, ja toivonkin että huomenna edes olis mahdollisuus,ettei ihan harakoille menny tää kierto :( kun näköjään ovuloin vaan joka toinen kierto ja on enää yks clomikierto jäljellä, niin se olis taas ovuloimaton...
 
Heipä hei pitkästä aikaa!

Pyysitte infoomaan sit varhaisultran jälkee kuulumisia, ni nyt on tänään ultra tehty ja saatiin kyl tosi ihania uutisia! :) Kaikki on kunnossa, pituutta alkiolla huikeet 9,2mm joka siis vastaa tismalleen tän hetkisiä raskausviikkoja ja sydämen syke kuultiin hienosti. :heart: Oli se kyl aika huikee fiilis, ku näki sen ekaa kertaa ja kuuli ne sydänäänet!! Nyt tää raskaus vast alkaa tuntua todelliselta, ku tietää varmasti, et siel mahassa ihan oikeesti jotain on, mitä odottaa. Neuvola-ajan varailin parin viikon päähä. LA:ksi sain nyt 21.6.2012 mut se saattaa viel neuvolas vaihtua, ku ens vuosi on karkausvuosi.

Kovasti tsemppiä teille jokaiselle hoitoihin! Toivon törmääväni teihin pikasesti tuol odottajien puolella. :heart:

Vauva haaveissa ja Pikku sintti 7+1
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith ja vauvaton
Kävin jälleen viime perjantaina ultrassa ja vihdoin oli tapahtunut! Munarakkula 16mm. Perjantaina otin vielä viidennen piikin puregonia ja eilen ja tänään pienet annokset pregnyliä. Huomenna todennäköisesti pregnyl piikki munarakkulan irrottamiseen ja inssi! Inssi tehdään jos siellä on vain se yksi rakkula. Jos viikonlopun aikana on kasvanut enemmän niin sitteninssiä ei voida tehdä. Nyt jänskättää!

Oon ennenkin pistänyt puregonia mutta tällä kertaa tuli aivan kauheet sivuvaukutukset. Huimausta, todella ahdistava olo, paha olo ja kerran oksensin. Siis aivan hirvee olotila! Puhuttiinkin miehen kanssa, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin sit pidetään loppuvuosi taukoa ja jatketaan tammikuussa. Tässä on nyt niin pitkään vedetty isoja annoksia erinäköisiä hormoneja niin ajattelin että ois hyvä antaa kropan vähän levätä, ja mielen. Mutta malttaako sitä? Sen näkee sitten :)
 
Heippa..

Mä en tässä kierrossa bongannu selkeetä ovista, mutta kontrolliviivaa vähän heikommat viivat tuli toissapäivänä, ja oletan että ovis olis tapahtunu eilen. eilen myös harrasteltiin pitkästä aikaa. tänään on ollu vatsa kipeenä... ja selkää jomottelee myös. en tiedä olisko se ovis sit kuitenki vasta tänään. Onko kellään tietoa et jos irtooki useaampia munasoluja niin millä aikavälillä se on mahdollista? eli irtooko ne kaikki samaan aikaan vai kuinka pitkä väli irtoamisilla voi olla maksimissaan?
 
Hei!

ON:Kp 8 menossa ja huomenna otan viimisen clomin. Minkäänlaisia sivuvaikutuksia ei oo ollu. Millasia muilla on ollu ekassa clomikierrossa? Tänään tein ovistestin ja tuli siihen jkn viiva mut toki haamuntyyppinen enemmän. Olis ihan hienoo bongata ovis!

Räsynukke kuulostaa hyvältä!

Katie85 :hug:

Oli kiva lukea vauvahaaveissa:n kuulumisia!
 
Aniit - Mulla ei ollu ekassa clomikierrossa muistaakseni oikein mitään oireita. Myöhemmissä kierroissa (clomithan kertyy elimistöön) tuli sit kuumat aallot, mielialan heittelyt, vatsakivut ja päänsärky. Mut kyl ne oireet hyvän asaian nimessä kestää! :)

Päivi1980 - Testiä kehiin sano! :)

vauvaton - Munasoluja voi irrota vaikka kaks samaan aikaan tai vaikka tunnin tai viikon välein. Mun tietääkseni siihen ei oo mitään ala- tai yläaikarajaa. Mut aika harvinaista se kai on et samassa kierrossa irtoo useempi. Toki näissä hormonihoidoissa varmaan vähän yleisempää kun ihan puhtaissa luomukierroissa.
 
Kiitos vastauksesta Katie85! Arvelinkin että voi olla nyt vaan ekan kierron tähden näin hyvä olo. :D Mietin kyllä et jos ne ei vaikka toimi mulla kun on näin normaaliolo ja oon kiukutellu ihan samanlaisti ku normaalioloissaki. :p

Päivi1980 testi tulosta odotellessa!

Mullahan ei oo mitään ultraa nyt eka kierrossa.. Lääkärin mielestä ei tarpeen. Mietin kyllä et pitäskö varata jostain yksityiseltä!
 
Katie85: Kiitos ja pahottelut menkoista! :hug: Miten teillä nyt nää hoidot menee jatkossa? Nyt sulla taitaa olla välikierto, mut ootko jo niitä arimidexeja kokeillu vai kokeiletko vast ens kiertoon?

Aniit: Mulla eka clomikierto ei muistaakseen aiheuttanu mitää suurempia sivuvaikutuksia, paitsi jotain pientä alakuloisuutta oli kyl havaittavissa. Toka c-kierto, mitä pelkäsin kovasti siks ku annostus tuplattiin, ni ei ihme kyllä aiheuttanu sit senkään vertaa, paitsi toki sen kaivatun plussan. :) Hienoa, et oot välttyny kaikilt inhottavilt sivuvaikutuksilta, nimittäi oon kuullu muitten kertomuksia aika p*skoistakii oireista. :)

vauvaton: Toivotaan, et ois nyt ovis ollu! Ei muuta ku nyt kunnon pupuilusessiot päälle joka ilta ja jalat kattoon sen jälkee! ;)

RäsyNukke: Mites teiän inssihommat? Toivottavasti se voidaan tehä nyt tähän kiertoon ja pääset piinailemaan! =)

Päivi1980: Sulla vast jännät paikat onkin!! Eiks dpo:t alkais olee jo sitä luokkaa et testinkin uskaltais tehä? ;) Oottelen jännittyneenä sun kuulumisia! Onks sulla ollu nyt mitään erityisiä tuntemuksia? Aikasemmi kerroit, et valkovuotoa oli ollu aika runsaasti ja muutenkin outoja oloja eli kuulostaa ainakii tosi lupaavalta. :whistle:

ON: Tääl on ollu nyt aika hiljaiseloa tuntemusten kanssa. Repäsykivut on loppunu (tai sit oon oppinu esim. aivastamaa varovaisemmi, ku sillo aina yleensä repäsee ilkeesti) ja pahoinvoinneiltakii oon aika hyvi välttyny. Viikonloppu oli kyl tunteitten suhtee sellasta vuoristorataa, ettei mitää rajaa! Lauantaina vetäsin sellaset itkupotkuraivarit miehelle, et en muista millo viimeeks sellai oisin huutanu ja itkeny.. :ashamed: Ja kaikki lähti kuitenkii siitä, et mies oli juonu mun mielest pari kaljaa liikaa ja v*tutti itteä olla kuskina.. No onneks mun miekkonen tajus, et nää tunnekuohut johtuu nyt hormooneista, mut sil hetkel se vaa lisäs sitä suuttumusta, ku se sano, et "sä nyt oot vähä herkillä ja ylireagoit kaiken". Totta, mut älä sano sitä suuttuneelle raskaana olevalle naiselle. :D No eiline meni kans sellasis tunnekuohuissa ja meil oli viel yhet sukujuhlat.. Ei kauheesti ois ollu juhlatuulella ja meinasinkii parii kertaa käyä itkemää, ku olokii oli nii hutera. Onneks niistä kuitekii selvittii ilman mitää draamailuita. Nyt olo on taas normaali ja päivää piristi sekin, ku Kastellitalosta yks mies soitteli ja kyseli, et oltasko taloa rakentamassa lähiaikoina. :) Olin tilannu joskus kaua sitte niiltä esitteitä ja laittanu, et 2012 ehkä oltas taloa rakentamassa, ni nehä olikii sit varmaa kirjannu sen jonnekii ylös ja nyt sit soittelivat siitä. :D Ollaan viime aikoina kyl tosi kovasti taas mietitty sitä Kastellitaloa ja haluisin sellasen jo ens kesälle. Alkaa kaksiosta neliöt loppua auttamatta kesken, ku meillä kuitekii asustelee meiän lisäks kissa ja 2 kania.. ja ens kesänä sit ehkä se vauva. :) Eli omakotitalolle olis todellakin koht käyttöä! Täytyy varmaa tänää koittaa pehmitellä tuota miestä pikkase jos meiän taloprojekti vaik aikaistuiskin vähäse.. ;)
 

Yhteistyössä