Heippa taas!
Yliopistollisesta kotiuduttu ja vähän ristiriitaset fiilikset... Lääkäri määräs elämäntapamuutoksen, pitää laihduttaa 8kg maaliskuun alkuun jollon on seuraava käynti, "punnituskäynti". Sitten määräs Glucophage 500mg ja foolihappoa. Ilmeisesti siis tasottamaan kuukautiskiertoa mut sano et auttaa myös painonhallinnassa? Mun pitää siis laihduttaa noi kilot jotka tullu clomien alottamisen jälkeen... Niin ja siks meil venyy myös hoidon alotus ens kevääseen ku miehellä liian tuore tatska, pitää olla puol vuotta välissä viimesesta lävistyksen tai tatskan otosta ennenku voidaan mitään hoitoja alottaa, joku valvova taho vaatii tällasta vaikka lääkäri sano et he itse ei ole samaa mieltä et se olis este, mut et pakko toimia niiden ohjeiden mukaan. Eli nyt sit alotan noit sokerilääkkeit syömään, laihduttamaan ja sit odotellaan ja odotellaan ja odotellaan. Jotenki en jaksais enää odotella, tuntuu ihan hurjan pitkältä ajalta et vast maaliskuus seuraava käynti!! Just odoteltiin muutama kk tätä käyntiä... Ihan hirveesti houkuttais ottaa yhteyt alkuvuodest yksityiselle ja kysyä et josko vois niit clomei viel kokeilla täs ennen maaliskuuta, koska oon lukenu et monel auttanu raskautumiseen ku otettu metut tueksi. Syökö joku teistä niitä?
Sellasen kuvan sain lääkärin puheista ettei välttämättä enää clomeja sitten keväällä koitettas, vaan lähettäs niihin järeempiin hoitoihin. Ellei sit vaikka mun PCO jotenkin muutu paljon parempaan suuntaan laihtumisen ja näitten lääkkeitten myötä?