Vauvaton hyvä juttu, että olet seurantultrissa käynyt. Melko uutena ketjulaisena olin ehkä vähän "ulkona" aikaisemmista tapahtumista. Sitäkin nimittäin tapaa, että clomeja syödään ilman seurantaa. Itse en kyllä uskaltaisi. Nytkin hieman mietittää, että vahvistuuko clomien vaikutus, kun 1 tabl/vrk sai aikaan 3 follia heti ekassa kierrossa. Kuinkas sitten käy 2. ja mahdollisesti 3.... Noh, ehkä pitää kysyä omalta gyneltä. Ei kyllä viimeksi seurantaultrassa puhunut mitään vaan totesi, että lääke toimii kuten pitääkin.
Riinali, olen myös samoilla linjoilla linjolla muiden kanssa. Aloitat vain koulun, mutta pidät myös vauvaprojektin "listoilla". Itsekin on kohta vuoden tämän asian kanssa tahkonnut ja ilman tulosta... Vaikka aikaisempia raskauksia olisi takana, niin koskaan ei voi tietää miten seuraava raskaus lähtee käyntiin. Onnea koulupaikasta
opcorn: - kyllä ne opet varmasti ymmärtää. Elämäähän se vain!
Tervetuloa myös
Alliisa ja
Pipsa :wave:
Pipsalle, minäki olen tuore clomisti, kun eka clomikierto meneillään. Viikko sitten maanantaina olin kontrolliultrassa. Tiedän tunteen, että etukäteen kovasti pohtii lääkkeen toimimista. Helpotus oli suuri, kun ultrassa löytyi kolme komeaa (25mm) follia. Se kyllä sitten aiheutti useita lisäpähkäilyjä, että irtoaako ne ollenkaan, onko liian isoja jne... Pidän sulle peukkuja, että ultrassa on hyviä uutisia
opcorn: Syksyn pimeys varmaan tekee tehtävänsä, itsekkin olen tässäkin kierrossa välillä pyörinyt pohjamudissa tämän projektin takia. Mutta välillä mieli on taas positiivisempi