Mulla varmaan joku 15 kg ylipainoa, lääkäri sano et 8kg pitäs saada pois, tietty ois kiva saada kaikki 15. En silleen koe olevani ylipainonen sanan varsinaisessa merkityksessä koska oon aina ollu muodokas, enkä nytkään ole lihava. En vaan oo sellasta tikkulaihamallia, enkä sellaseks ikin varmaan pääsiskään. Mut jos miettii asiaa terveyden tai ton PCO:n kannalta eikä ulkonäön ni varmaan tekee tosi hyvää saada noi turhat kilot pois ja aion ne tiputtaa jos se vaan suinkaan auttaa lapsen saannissa. En tiiä mitä tässä viimesen vuoden aikana on käyny ku sillai salakavalasti tullu melkeen 10kg vaikka elintavat ei ole muuttunu mihinkään. Syytän clomeja Toivottavasti noist sokerilääkkeist ois ees vähän apua täs painonpudotuksessa, vaikka uskon kyl et vähän jättää roskaa pois ruokavaliosta ja liikkuu enempi ni sillä jo saa ihmeitä aikaan. Ja yks paha on alkoholi, siit lääkäri sanoki et sitä pitäs vähentää, sitä ei jotenki sillai ajattele mut se on varmaan yks pahimmista lihottajista, eikä varmaan muutenkaan edesauta raskautumista
Mut mitä mieltä ootte, jos oisitte mun tilanteessa ni odottaisitteko siihen maaliskuuhun että kunnallisella punnitaan ja sitten aletaan katsomaan miten eteenpäin, vai kävisittekö yksityisellä kokeilemassa vaikka vaan yhtä clomikiertoa välissä? Ku se on jo tiedossa et 3tbl päivässä saa aikaan ovulaation, ei vaan ole meillä tärpännyt niissä parissa kierrossa, mikä sinänsä ei ole outoa, ni jotenkin haluisin hirveesti viel kerran ees koittaa niillä... Ja nyt ku tiedän et järeemmät hoidot alkaa aikasintaan joskus keväällä ni tuntuu et aikaa menee hukkaan... Vaikeeta!!
Mut mitä mieltä ootte, jos oisitte mun tilanteessa ni odottaisitteko siihen maaliskuuhun että kunnallisella punnitaan ja sitten aletaan katsomaan miten eteenpäin, vai kävisittekö yksityisellä kokeilemassa vaikka vaan yhtä clomikiertoa välissä? Ku se on jo tiedossa et 3tbl päivässä saa aikaan ovulaation, ei vaan ole meillä tärpännyt niissä parissa kierrossa, mikä sinänsä ei ole outoa, ni jotenkin haluisin hirveesti viel kerran ees koittaa niillä... Ja nyt ku tiedän et järeemmät hoidot alkaa aikasintaan joskus keväällä ni tuntuu et aikaa menee hukkaan... Vaikeeta!!
Viimeksi muokattu: