Hakutulokset

  1. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onnetonpulu: älä menetä vielä toivoa! Plussa on sulla kuitenkin selvästi vahvistunut, kovasti siellä masussa on ainakin yritystä! Muista, että alkuraskaudessa vuotelu on kovin yleistä ja voi olla ihan harmitontakin, erilaiset kivut samaten, myös menkkamaiset kivut voivat kuulua raskauteen...
  2. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tein digitestejä lääkärin ohjeen mukaan muutamana päivänä ennen inssiä kahdesti päivässä, viimeisimmän inssiaamuna, ja kaikki oli negoja. Itseasiassa minä en koskaan ole ovistestiin onnistunut saamaan plussaa. Inssi oli perjantaina joskus n. klo 11, ja pregnylin pistin klo 15 inssin jälkeen...
  3. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onnetonpulu: Mulla inssi tehtiin pe, jolloin munis ei ollu vielä irronnut. Lääkärin ohjeen mukaan tuikkasinki pregnylin vasta inssin JÄLKEEN. Eli ilmeisesti ovis on tapahtunut vasta lauantaina. Itse en tämän vuoksi uskonut plussaan, koska olin myös lukenut tuosta, että pestyt siittiöt ei eläisi...
  4. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onpa hankalaa täällä ollut monella! :hug: Niin paljon paljon voimia ja tsemppiä teille ihan kaikille tulevaan! Voi kuinka toivoisinkaan parempaa ja onnellisempaa vuotta tästä kaikille! Tyty ja onnetonpulu: Tyty epäili, että onko kukaan onnistunu inssillä. Varmasti on pitkälti kiinni siitä...
  5. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Itse en facebookia käytä, joten olen mieluummin kerhon kannalla :) 4d-ultraan minäkin haluan, jos vain sinne asti päästään! On tätä lasta niin kovasti yritetty, että haluan "kaikki herkut" :p Maksaahan se niin..., mutta toisaalta mun yhden hoitokierron lääkkeetkin on tullu maksamaan saman...
  6. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Tervetuloa kaikki uudet! Karhuntassu: Meillä onkin sama la! Minä myös amkissa opiskelen sairaanhoitajaksi, nyt syksyllä aloitin, joten opintoja on vielä jäljellä melkoisesti... Haluaisin kovasti hoitaa lastani mahdollisimman pitkään kotona, olen kuitenkin vasta 23v, joten kyllä se koulu...
  7. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Carkey: Minäkin haluaisin kerhon puolelle juttelemaan. :)
  8. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä on plussa vahvistunut, joten vihdoin raskaana ollaan! Mitä vain voi tietysti vielä sattua, mutta nyt olen iloinen jokaisesta päivästä, mitkä saamme raskaana olla, ja tietysti toivomme, että vihdoin pienen syliin asti elävänä saisimme. Tsemppiä teille ihan kaikille! Kiitos että oon...
  9. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Kyllä minuakin pelottaa, mutta en ehkä sentäs panikoi... Minulla takana 1 kohdunulkoinen ja 2 keskenmenoa, ja sen jälkeen 1,5v tuloksetonta yritystä... Jälkikäteen harmittelin sitä, etten osannut olla onnellinen niistä päivistä, mitä silloin raskaana sain. Joten päivä kerrallaan, iloitsen joka...
  10. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Heips! Täällä uusi plussannut varovaisesti liittyy mukaan… Takana 1 kohdunulkoinen raskaus (5+4) ja 2 keskenmenoa (14+6 ja 4+3), joiden jälkeen reilut 1,5 vuotta lapsettomuutta, hoidoissa ollaan oltu, ja vihdoin plussa! Kokemuksestakin tiedämme, että mitä vain voi vielä sattua, mutta tänään...
  11. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällä varovasti plussattu... Inssistä 11 päivää, ei tuo plussa voi olla enää pregnylistä (5000 IU), eihän... viikonloppuna oli kuitenkin raskaustestit negoja, sunnuntaina ja maanantaina haalea viiva, ja nyt jo nopeasti ilmestyvä, ihan selvä viiva! Haluaisin niin hyppiä kattoon, mutta ei tätä...
  12. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Eli eipä siis enskiertoon inssiä ainakaan pääse tekemään... Tiedättekö, antavatko edes lääkkeitä politauolle osuvaan kiertoon, vai ihanko sit pitäs pitää välikierto luomuna?
  13. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Scindapsus: Tervetuloa porukkaan! Kyllä onki sulla urakka ollut, kun olet koko ketjun kahlannut läpi! =) On kyllä haasteellinen tilanne teillä, ihana että sinä olet jaksanut pysyä positiivisena kasvaimesta huolimatta! Leikataanko siun kasvain, milloin? Milloin saatte aloittaa yrittämisen? Paljon...
  14. P

    ~elokuun epelit 2012~

    Heips! Tulen kuokkimaan tänne ja toivon kovasti tähän ketjuun mukaan pääseväni. (Lasta kuitenkin yritetty yli 2 vuotta, joten aika epätodennäköiseltä vaikuttaa...) Onnea kaikille plussanneille! Jenny90: Ajattelin vain, että jos tahdot laskettua aikaa mielessäsi tarkentaa, niin voit kokeilla...
  15. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Meillä oli toinen inssi tänään. Se meni ihan hyvin. Mutta muhun on iskenyt ihan kamala pistosahdistus! En ymmärrä mistä tää nyt tuli, aiemmin oon pistellyt piikit ilman mitään ongelmia, mutta nyt on jostain syystä menny tosi vaikeaksi. Alan jo pari tuntia ennen pistämistä stressaamaan, sitten...
  16. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Nippe: Mäkin toivon että huomaisit kaiken sen toivon, mikä teillä on! Silloin tätä on paljon helpompi jaksaa! Luulisin kuitenkin ymmärtäväni sua... Kuinka kauan aikaa siun keskenmenoista onkaan? Oot varmasti sanonut sen jossain, mutta en yhtään muista... Miulla kaks vuotta sitten kohdunulkoinen...
  17. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Rowanille lämpöinen halaus :hug: Minä kyllä aidosti iloitsen niiden plussista, jotka tätä pitkää raskasta taivalta ovat joutuneet kulkemaan, ja saan itsellekin toivoa. Ne plussat muistuttaa siitä, miksi tätä kannattaa jaksaa. Minusta raskauden alkuminen ja jatkuminen tuntuu jo niin suurelta...
  18. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Jauhopeukalo, suuren suuri onnitteluhalaus :flower: :heart: Ihanaa, tätä niin tarvittiin tänne, luot uskoa ja lohtua meihin muihin, että miks tätä kannattaa jaksaa! Nauti nyt tästä hetkestä ja kaikista seuraavista, etkä katoa mihinkään! Macylle voimia uuteen kiertoon! Piinailijoilla onkin...
  19. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Mandeila: Ei meille olla tehty vielä yhtään inssiä, kun ei mulle tullut ovistakaan :( Sen takia musta onkin hölmöä, että E. ei määrää lääkkeitä, mutta suosittelee kuitenkin inssiä, sillä meillä vika on minussa, eikä miehessä. Jos minut vain saataisiin ovuloimaan, inssit tuskin nostaisivat...
  20. P

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    En tiedä miks meidän hoitoja nyt jarrutellaan... Ajattelin kyllä kysyä ens pe, kun tuo lääkäriaika on, että miksi en saa lääkkeitä, kun papereissakin selvästi lukee, että "female factor only". Voiko se johtua meidän iästä? Minkä ikäisiä te muut ootte? Me ollaan miehen kanssa 23v. Viimeksi...

Yhteistyössä