Hakutulokset

1. K

Talven 2011-2012 Lapsettomuushoidoista vauvautuneet!

tulen siis tänne... 13.10.2012 tyttö <3 <3 <3 viiden vuoden yritys palkittiin!! on tämä niin ihanaa!!!!!!!!! paremmalla ajalla kirjoitan lisää
  2. K

Talven 2011-2012 aikana lapsettomuushoidoista plussanneet

Pitkästä aikaa taas... elikkäs 13.10.2012 perheeseemme synttyi pikkuinen tyttö! painoa oli 4380g, pituus 53cm, pipo 36,5. käynnistettiin rv 38+4 isokokoisuuden takia. Repesin pahasti ja menetin verta 2200ml, mut vointi jo tosi hyvä! Onnea kakkille vauvan saaneille, ja odottajille :D On tämä...
  3. K

Heippis kaikille! Aika on mennyt NIIN nopeaa, etten ole ehtinyt tänne kirjoittaa kuulumisia: ANTEEKSI! Mutta korjataan asia. Eli eteisistukka löytyi huhtikuussa ja siitä tarkkailu, samoin kun sokerit (ne ei ollu edes koholla, mutta mulla paska terkka neuvolassa). Rakenneultrassa kaikki oli...
  4. K

Heips tännekkin pitkästä aikaa... eli nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin.. kullanpalalla oli mittaa 68mm ja temppuja tehtiin. Turvotus oli 0.8 ja verikokeista jne vastaus oli hyvä että todella pieni riski kromosomipoikkeavuuteen.. Kaikki mennyt hyvin tähän asti, ja toivotaan että jatkossakin...
  5. K

Hoidot jatkuu 2012

Heips kaikille PIIITKÄSTÄ aikaa... Ihan taustalla oon lueskellu juttuja ja ajattelin nyt kertoa teille mun kuulumisia tällä hetkellä. Perjantaina 13 pvä olin nt-ultrassa! Siellä pyöri 68mm vauvanalku ja se näytti eka nyrkkiä, sit vilkutti ja vielä näytti että kato, mulla on viis sormeeki :D...
  6. K

Heips! Elikkäs ultrassa käyty ja siellähän se sydän iloisesti löi :D pituutta toukalla oli kokonainen sentti ja vastaa viikkoja :D ihanaa!!! Viiden pitkän vuoden odotus on nyt loppunut ja toisenlainen odotus alkaa, toivotaan vaan että kaikki menisi jatkossakin hyvin :D Onnea kaikille muillekin...
  7. K

Hoidot jatkuu 2012

Hellouta kaikille! Ultrakuulumisia tulin kertomaan. Sanotaanko näin että itkuhan siellä tirahti kun lääkäri sanoi että onneksi olkoon, raskaus alkanut, pituutta kullanpalalla oli jo sentti ja vastaa täydellisesti viikkoja, sydän siellä löi iloisesti ja laskettu aika olisi 23.10 :D Onnea...
  8. K

Moikka! Huomenna olis se ultra... jännittää....... huonoa oloa on jatkuvasti ja väsyttää ihan sairaasti, aamuisin herään siihen että mulla on ihan kauhee nälkä ja jos en syö niin sitten vasta se huono olo onkin :D :D Niin ja mun iäksi saa merkitä vielä toistaiseksi 29v Kebri82 ja kullanpala 6+4
  9. K

Heips kaikille! Täällä on nyt ollu aika hiljaista, mutta kirjoitampa kuitenkin :D elikkäs koeputkihedelmöityksestä raskauduin ja kyseessä oli eka kerta, raskaustesti ekan kerran haamuplussa 9.2 ja verikoe 15,2 oli 339 ja 22.2 4890. Eka ultra olisi 5.3 ja jos kaikki menee hyvin niin la olis...
  10. K

Hoidot jatkuu 2012

Moikkelis kaikille! Taustalla lueskellu juttuja ja silmään pisti pioni70 kirjoitus... meillä punktiossa tyhjättiin toistakymmentä rakkulaa joista löytyi kolme munista, yksi ainoa selviytyi joka siirrettiin ja raskaana ollaan :D ei toivoa kannata heittää, vaikka saldo olisikin kuinka "huono"...
  11. K

Hoidot jatkuu 2012

joo pysyn kuulolla täällä, ja kerron kuulumisia :D ootte kaikki NIIN ihania, ja helpottaa paljon kun saa vertaistukea :D
  12. K

Hoidot jatkuu 2012

Moikkelis! Tänään taas verikokeissa olin ja arvo oli viimeviikon 339:stä noussu 4890:aan :D Ihanaa!!!!!!
  13. K

Hoidot jatkuu 2012

Hellouta vaan... kesti tänne kirjoittaminen ku meillä kilahti molemmat tietokoneet :D Noh verikokeista sen verran että arvo oli 339 ja vastaa viikkoja, vuotoa aina vaan mutta en oo kipee mistään ja ei sitä edes tuu paljon, ihan vaan sen verran että huomaa ja se on sellaista ruskehtavaa. Polilta...
  14. K

Hoidot jatkuu 2012

Hei... surullisena kirjoittelen täältä Vuoto alkoi nyt illalla, aamulla ja päivällä raskaustestissä puhdas plussa, mutta silti... V*****AA, no ei tarvi taas piinailla, huomenna verikokeisiin ja sit soittelut polille jatkosta, tää on niin raskasta aikaa taas, kaikki mahdolliset hoidot käytynä...
  15. K

Hoidot jatkuu 2012

Heips taas kaikilel! Sorruin, prkl :kieh: ..... oli ihan pakko aamupissut tikuttaa ja niinkun joku oli jo aiemmin kirjoittanu että haamujen esi-isä tuli :p... huhhuh... vielä ei kuitenkaan voi huokaista, koska viralliseen testipäivään on kuitenkin vielä aikaa, mutta jos nyt???!!! APUA!!!!!!!!
  16. K

Hoidot jatkuu 2012

Heips kaikille! Kyllä nämä piinapäivät on yhtä piinaa!!!!!!!!!!! Tekis jo niin mieli pissiä tikkuun (tai kymmeneen) :kieh: vielä jotai kuus päivää odottelua..... mä en kestä! Onnea Plussanneille sylin täydeltä! Tarrautukoon vauvelit lujasti kiinni
  17. K

Hoidot jatkuu 2012

Heips kaikille!!! Kyllä täällä nyt piinaillaan samoina päivinä :laugh: mutta hyvä juttuhan se vaan on! Vaikka kuinka yritän olla miettimättä, niin sitten saan itseni kiinni suunnittelemassa lastenhuoneen sisustusta :snotty: Kuinka aikaisin olette testailleet...? Mulla on alkionsiirrosta nyt...
  18. K

Hoidot jatkuu 2012

moikka! Terveiset alkionsiirrosta! Yksi solu oli jaksanut ruveta kehittymään, ja kuulemma se olikin sitte huippu yksilö :D Testipäivä olis 16.2, ja siihen asti ku jaksais olla jännittelemättä. Kaiken kukkuraksi sain vielä virtsatulehduksen, joka ei oo kivaa :( Kuullostellaan mitä tulevaisuus...
  19. K

Hoidot jatkuu 2012

Moikka! Eilen oli sit se punktio, ja voi herranjumala ku mua sattu. Koko eilinen meni ekaksi autossa istuessa, loppuilta oksentaessa, ja sitte ei enää mitää hätää, ei kipuja tms ja sain nukuttua! VAUTSI! Saalis oli aika olematon, vain 3 solua, mutta toisaalta parempi se ku ei yhtään, ja...
  20. K

Hoidot jatkuu 2012

Moi Kaikille! Eli siis meillä 5vuotta hoitoja takana, lääkitys ollut nyt 14pvä puregon 250IU/pvä, tänään pregnyl, maanantaina punktio ja keskiviikkona tai torstaina alkiosiirto, Kyseessä eka kerta koeputkeen.. huhhuh kun jännittää... onneksi on nämä palstat kun välillä tuntuu että on ihan yksin...

Yhteistyössä