Hoidot jatkuu 2012

miles tosi hyvin ja ymmärrettävästi selitit, kiitos kovasti infosta, kyllä huojensi :)
Jostain kun luin että joka kolmas siirto keskimäärin tuo raskauden, mutta joka neljännestä vasta syntyy lapsi...
Niin meille kun on pystytty tekemään vasta 2 siirtoa ja jos kolmannestakin tulee vain tuoresiirto, niin tuo tieto helpotti rahallisesti siirtymistä yksityiselle näiden julkisten hoitojen jälkeen, eli sen neljännen haluan ainakin katsoa ja mitä sitten yksityisellä sanovat meidän tilanteesta...
Puhelin ei vielä ole soinut, odotan että hoitoon ei mahduta tällä kertaa ruuhkan takia, mutta siis varmuus tulee tänään taikka huomenna.

Pyykille kanssa pahoittelut ja toivottavasti se seuraava sitten veisi pidemmälle!

Piinailijoille pitkää pinnaa =)

onnea plussanneille ja peukkuja piinailijoille. Heinoa että tasaisesti onnistumisia tulee.

minulle voi laittaa PAS:n ajankohdaksi maaliskuu. Taitaa menne loppukuuhun. Nyt ei auta kuin toivoa että edes toinen jaksaisi siirtoon ja nappaisi kiinni.

***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
Alexsandria ........... 2.IVF/2.pas ......... Helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ Maalis-huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....
Batinka ................ 1.ICSI/3.pas?
Tuuli1976 ............ 1.IVF/1.pas ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tammuska ........... 1. IVF .................. 1 ..................... 2.2.2012
Meg .................... 2.IVF/1.pas ........... 2 ................... 9.2.2012
Mariq ................... 3. ICSI ................. 2 ................... 13.2.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas ......... 1 ................... 14.2.
Kebri82 ................ 1.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Leonita79 ............. 1.ICSI/6.pas ......... 2 ................... 16.2.
Kaarne ................. 2.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Rödluvan .............. 1.ICSI .................. 1 .................. 20.2.
Nuppuska ............ 2.ICSI ................... 1 .................. 20.2.
Pepponen .............. 3.IVF/ICSI/1.pas .... 1 ................. 21.2.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ............
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu .............
Sannuliinu ........... Luomu ....... Tammikuu .............
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu ...........
Dreamer74 .......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu .............
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............

Viimeksi muokattu:
Mequ , Lumetar ja Batinka onko teillä varmistunu jo seuraavan hoidon ajankohdat??

tammuska olikos sulla vielä uusintaverikoe tällä viikolla?? toivottavasti se toikin/tuokin hyviä uutisia!

meg oletkos jo testaillut?

mariq ja sartsa00 tsemppiä viime hetken piinailuun! tarratkoon pikkuset lujasti kiinni että kestävät matkassa sen 9kk!!!

Viimeksi muokattu:
Heips kaikille!
Kyllä nämä piinapäivät on yhtä piinaa!!!!!!!!!!!
Tekis jo niin mieli pissiä tikkuun (tai kymmeneen) :kieh: vielä jotai kuus päivää odottelua..... mä en kestä!

Onnea Plussanneille sylin täydeltä! Tarrautukoon vauvelit lujasti kiinni

• Tykkää
Reactions: Rödluvan
Heissan, kuinkas monella on ollut tää uus lääke Lutinus käytössä? Mulla aiemmin lugesteronit ja annostus oli tuoresiirrossa 600mg/vrk (3 tabua aamuin illoin) ja nyt tässä lutinuksessa 300mg/vrk (1 kapseli 3xpäivässä)? Eli puolet vähemmän..

Onks teillä ollut millasia annostuksia? Ja muutenkin millasii käyttökokemuksia? Musta on ainakin epämiellyttävää kesken työpäivän mennä sen asettimen kaa leikkii tonne työpaikan vessaan!!

Tsemppejä kaikille :) T. nuppuska pp1

Nuppuska Moikka! Mulla myös Lutinus käytössä ja sama annos kuin sullakin! Tuolla aiemmin puhuttiinkin asiasta ja joku (anteeksi, en muista ketä se oli) kertoi, että oli ensin saanut tuon 100mgx3 ja kun vuoto oli alkanut ennen aikojaan niin seuraavalla kerralla annosta oli nostettu 100mgx6.. Eli tää on niin uus lääke, ettei siitä oikein vielä tiedetä.
Käyttökokemuksista sen verran, että lääkkeen ei pitäisi valua/sutata, mutta kyllä mulla ainakin suttaa ja valuu! Minä laitan tabletin asettimella vain aamulla ja illalla, töissä laitan tabletin sormin niinkuin lugenkin :) Mulla oli ennen käytössä Crinone se on kolme kertaa kalliimpaa, mutta tykkäsin kyllä enemmän siitä :)

Meg
Huomenta! Tänään tein testin ja nega oli, kuten arvelinkin jo..Eli en enään aamulla lugeja laittanut, ois ollut vielä tämä päivä.. Kahteen siirtoon on vielä alkioita, katotaan jos ennen kesää kävis vielä.. Onnea plussanneille!

Heips taas kaikilel!
Sorruin, prkl :kieh: ..... oli ihan pakko aamupissut tikuttaa ja niinkun joku oli jo aiemmin kirjoittanu että haamujen esi-isä tuli :p... huhhuh... vielä ei kuitenkaan voi huokaista, koska viralliseen testipäivään on kuitenkin vielä aikaa, mutta jos nyt???!!! APUA!!!!!!!!

Meg Pahoittelu negasta :hug: ja voimia uuteen koitokseen! Onneksi teillä on vielä pakkasukkoja käytettävissä :)

Kebri82 JEEEE!! Varovaiset onnittelut, samoilla päivillä kokeilit ekan pissimisen kuin minäkin :D ja sain silloin myös tuon "esi-isän" :D Ja siittä sitte testailinkin noin joka toinen päivä :) Se on mukavaa kun ne viivat siihen piirtyvät!

ON: Itse tänään virallisena testipäivänä pissineenä voin sanoa, että kyllä on plussa vahvistunut ja raskaana ollaan! JES! Nyt voi hetken tuulettaa, kunnes taas muistaa syksyisen keskenmenon vkolla 6+3 ja tajuaa, että se voi loppua milloin tahansa.. :ashamed: Mutta niinkauan on toivoa kun veri ei tipu :)

Susirouva Nyt voidaan jo uskoa, että nää balstot on hyviä :D

• Tykkää
Reactions: pepponen ja miles
Heissan!
Joo, eilen oli veritesti ja nyt oli arvo jo alle 1. Eli kroppa melkein puhdas...
Seuraava hoito on meillä vasta syksyllä, ku on vähän jonoo... :(
Sinne asti on sit yritettävä luomuna! Pitää toivoa josko se nappais, ku olihan tuossaki
yritystä!

ensiksi onnea plussanneille ja pahoittelut, sekä voimahalit neganneille.

Tässä uutisia ultrasta: ultrassa näkyi vahva syke ja alkio, joka kooltaan vastasi rv 6 +4 eli siis juuri oikean kokoinen. Lisäksi hirveä keltarauhanen oikealla 6 x 4cm, että ei ole mulla ainakaan keltarauhasen toiminnassa ongelmia. Istukka myös kaunis ja oikeassa paikassa oli alkio.

Laskettu aika 29.9

Kiitos kaikille vertaistuesta, minä jätän palstailun nyt ja toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti. Toivon, että te kaikki saatte oman nyytin pian!

Itku "pitkästä" ilosta.. :(

Varmaan tulee passitus takaisin tähän ketjuun. Ihan oikea raskaus (6+2) oikeassa paikassa ultrassa todettu, mutta ei sykettä. Keskiviikkona vielä tarkistusultraan naistenpolille - antoivat sieltä jo ohjeita keskenmenon varalle.

Eilen ultran jälkeen olin poissa tolaltani ja illalla itkeskelin, mutta nyt en osaa olla kuin turhautunut. Ei tässä surullinen tarvitse olla, kun en osannut odottaa koko raskautta - niin yllättäen se tuli. Ärsyttää tällainen. Ihan kuin joku leikkisi kustannuksellani.

No, oli kiva tietää nämä muutamat päivät olleensa raskaana. Hauskinta raskaudessa oli näin pienirintaiselle rintojen turpoaminen - muuta hauska tässä ei sitten ehtiny olemaankaan. :confused:
Ehkä sitä sitten neljän vuoden päästä taas uusiksi...
Ihan kökkö juttu koko homma.

Voi ei syssy! Olen todella pahoillani.:(

Tammuskalle tsemppiä luomuiluun! Sitä täälläkin harrastetaan..

Sartsa00: Onnea ja päivä kerrallaan!:flower:

Varovaiset onnittelut haamuilija Kebri82.

Meg pahoittelut negasta.:|

nuppuska: Mulla oli kanssa Lutinukset 3 kertaa 100mg pvä. Vuoto tuli läpi ja todellakin aion mainita asiasta seuraavan hoidon yhteydessä ja vaatia toista lääkettä tai suurempaa annostusta. Käyttökokemukset ihan positiivisia. Pelotti etukäteen ajatus "kiisselit housuissa" tunteesta.:D Mulla ei pahemin valunut, mutta toki pikkuhousunsuojat oli tarpeen..

Sartsa ja Hautomo Onnea vahvistuvista plussista ja hienoista arvoista!

Varovaisesti onnittelen myös Kebriä :)

LadyBlue Ihania ultrauutisia! Onnea myös jatkoon.

syssy Voi itku, ei noin saa käydä. :( Voimia! :hug:

ON. Minäpä olen näköjään tällä piinailukierroksella itse rauhallisuus. Tänään pp 6, eikä raskauden mahdollisuus käy edes mielessä. On niin paljon muuta ajateltavaa ja tekemistä. Alkuviikosta lähden työreissuun, ja kotiin palattuani voinkin mennä jo veritestiin. Nopeasti menee tällä kertaa tämä piinailu. Tai siltä tuntuu ainakin nyt :D

Lutinus on muuten käytössä myös mulla, annostuksella 3 x 100. Tykkään kyllä Lutinuksesta enemmän kuin Lugeista. Molemmat valuu, mutta Lutinus ei samalla tavalla "tahmaa" :p Nähtäväksi jää, riittääkö se pitämään vuodon poissa.
Musta on jotenkin kummallista, että näissä kalliissa hoidoissa, toisten elämän kustannuksella, ns. kokeillaan uutta lääkettä. Että uuden lääkkeen vaikutuksista ei vielä oikein tiedetä, ja siksi annostus voi olla pielessä? Miten voi olla näin? Annoinko muka luvan itseni koekaniinina käyttämiseen? Miksi ylipäätään pitää olla Lutinus Lugesteronin tilalla? Onko se jotenkin parempi lääke? Vai kokeillaanko vaan tieteen nimissä? Ehkä pitää kysyä lääkäriltä eikä täältä :)
Mulle lääkäri muuten sanoi, että Lutinuksesta saa kela-korvauksen. Apteekissa oltiin toista mieltä. : /

syssy, Voi p....a, todella surullista, voimia jatkoon! :hug:

Kebri, varovaiset onnittelut! :)

Kaarne, uudesta lääkkeestä ei koskaan voida tietää kaikkea ennen kuin siitä on saatu vuosien käyttökokemukset joissa ihan oikeassa elämässä eri ihmisillä eri tilanteissa näkyy miten se käyttäytyy verrattuna muihin lääkkeisiin. Tutkimukset kehitysvaiheessa eivät koskaan voi kertoa kaikkea. Niin se vain on. Etenkin tällaiseen tarkoitukseen käytetyn lääkkeen ollessa kyseessä. Siksihän todella monen lääkkeen kohdalla pakkausselosteessa lukee että ei saa käyttää raskauden aikana; ja se ei tarkoita että se olisi haitallista, vaan että sitä ei ole pystytty tutkimaan koska raskaana olevilla naisilla ei oikein voi tehdä lääketutkimusta. Koe-eläinkokeetkaan kun eivät ole yleistettävissä ihmiseen yksi yhteen. Uusien lääkkeiden tullessa markkinoille seuraa aina vuosien kepillä-jäätä-vaihe. Jos näin ei tehtäisi, ei koskaan saataisi parempia lääkkeitä. Toki se voi tuntua hermostuttavalta, mutta siihen ei voi todeta kuin että elämä on ;)

ON: pp4 ja aika EI KULU!

Viimeksi muokattu:
miles: hyvaa tanne kuuluu!
Eka ultra oli tanaan ja kaksi raskauspussukkaa siella nakyy :)
Seuraava ultra olis kahen viikon paasta, jossa nakyis jo sydan aanet.
Toivottavasti. LA olis 11.10.

Uskon etta kylla se onni meille kaikille jossain vaiheessa koittaa, tavalla tai toisella.

Tsemppia kaikille muillekin hoitoihin!

Viimeksi muokattu:
hautomo76 hienoa että veriarvo oli kuitenkin viitearvoissa! mulla veriarvo oli viitearvon alapuolella ja sanoivat silloin klinikalta että se arvo ei ole sinänsä niin tärkeä vaan se että hcg alkaa nousta tarpeeksi tietyssä ajassa. Eli älä ole huolissasi, sen takia viitearvon ala- ja ylärajallakin on niin iso ero, kun ei tiedä, että koska alkio on kullakin kiinnittynyt. kiinnittymisajankohdasta on paljon kiinni se kuinka iso on ensimmäinen veriarvo... hienolta sun tilanne vaikuttaa mun mielestä. Käskivätkö käydä uusinta verikokeessa?

meg pahoittelut negasta! :( laitoin sulle listaan ajankohdaksi "kevät" , muutetaan sit kun tiedät tarkan kuukauden...

sartsa00 onnea, onnea plussasta!! :heart:

tammuska tsemppiä jatkoon, harmi että menee syksyyn asti seuraava hoito.

LadyBlue onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista! nautihan raskaudestasi :)

syssy sanoko ne ultrassa että pitäis jo syke näkyä??
mä olen ymmärtäny että syke alkaa näkyä vasta viikon 6 loppupuolella. älä vielä menetä toivoa, jospa syke näkyykin vasta seuraavassa ultrassa ja kaikki on hyvin... tsemppiä! (mulle sanottiin meinaan kun menin ultraan 6+5 että jos syke ei vielä näy niin sit uusintaultra seur viikolla, mut meillä se näky kyllä sillon)

dreamer74 kaksi pikkusta , voi vaude!! hieno juttu! tosi paljon onnea ja tsemppiä jatkoon! :heart:
tuuhan tänne kertoon vielä seuraavatkin ultra kuulumiset, kiinnostas tietää..

listan päivittämisestä...
teen sen ihan mielelläni, en ole tällä hetkellä missään töissä näiden hoitojen takia, joten mulla on aikaa ja käyn yleensä joka tapauksessa monta kertaa päivässä lukemassa tätä foorumia, aina ei vaan jaksa kirjottaa jotain =)

***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF .................. Helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
Alexsandria ........... 2.IVF/2.pas ......... Helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... maaliskuu
Sintu74 ................ 5.IVF .................. Maalis-huhtikuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Pyykki .................. 2.ICSI ................ huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....
Batinka ................ 1.ICSI/3.pas?
Tuuli1976 ............ 1.IVF/1.pas ?

***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Mariq ................... 3. ICSI ................. 2 ................... 13.2.2012
Kebri82 ................ 1.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Leonita79 ............. 1.ICSI/6.pas ......... 2 ................... 16.2.
Kaarne ................. 2.IVF ................... 1 ................... 16.2.
Rödluvan .............. 1.ICSI .................. 1 .................. 20.2.
Nuppuska ............ 2.ICSI ................... 1 .................. 20.2.
Pepponen .............. 3.IVF/ICSI/1.pas .... 1 ................. 21.2.

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............
Sannuliinu ........... Luomu ....... Tammikuu ............
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu ..........
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012 (2)
Syssy .................. Luomu ........ Helmikuu .............
Hautomo76 .......... 1.ICSI ......... Helmikuu ............
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........

Viimeksi muokattu:
pyykki samoissa mennään, mulla kans vasta huhtikuussa hoito enkä malttais millään odottaa... vielä 2 kuukautta. edellinen hoito syys-lokakuussa 2011 eli tulee 6kk väliä, huh!

laitoin dreamer74n lasketunajan perään (2) tarkoittaen että tulossa kaksoset :)

helmikuun hoitolaiset teitä on aikas paljon listalla ja helmikuu puolessa välissä kohta.. mikäs siellä on kullakin tilanne... onko hoito jo päällä??

mariq sä oletkin seuraava jolla on kohta jännät paikat! toivottavasti plussaat!

mitäs olette mieltä kun plussalaisia on jo tullut jonkin verran, pitäiskö odotusaika foorumiin perustaa meidän ketjulle oma plussaketju "Hoidot jatkuu 2012 ketjusta plussanneet" ??? musta olis mielenkiintosta seurata tästä ketjusta plussanneiden raskautta ja tietty toivon että itsekin siirtyisin sit siihen ketjuun tässä myöhemmin tänä vuonna... =)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä