Hakutulokset

1. K

Clomittaret vuonna 2011!

Hei Kaikki! On jokunen tovi vierähtänyt siitä kun viimeksi kuulumisiani tänne kirjoitin ja nyt sit ajattelin kirjoittaa. Mulla on nyt ainakin elokuuhun asti taukoa clomeista, ei siitä inseminaatiosta tullut mitään kun menkat tuli niin myöhään (kp35) ja sit oli jo poli kesälomalla.. Nyt viime...
  2. K

Clomittaret vuonna 2011!

Hei kaikille Clomittarille :D En ole taas hetkeen ehtinyt kirjoitella, joten nyt löysin aikaa siihen. Tällä on piinapäivät menossa, kontrolliultrassa löytyi 16*18folli, jota gyne kehui niin mahdottomasti! Harmittaa vaan kun taisi tämä ovis mennä pieleen siinä suhteessa, kun isäntä oli...
  3. K

Clomittaret vuonna 2011!

joo olen kanssa ihmetellyt tuota ettei kaikilla ole ollut clomien käytön aikana ultraa...? Mulla on ainakin joka kuukausi siinä kp12-15, Viimeksi löytyi 19mmfolli, mutta ei tärpänny, olihan siellä muitakin, mutta niin pieniä.. On tämä niin inhottavaa kun meillekin annetaan erillinen paperi...
  4. K

Clomittaret vuonna 2011!

No en sitten eilen niitä clomeja hakenutkaan, kun oon laittanu sen reseptin niin talteen etten löydä itsekään! Voi vitamiini sanon minä! Soittelin polille aamusta ja lupasivat soitella apteekkiin reseptiä... Hyvä minä!
  5. K

Clomittaret vuonna 2011!

Moikka kaikille! Jäi ne testit sitten käyttämättä, kun vihainen täti tuli kyläilemään... no eipä muutakun apteekkiin tänään hakemaan clomeja ja kontrolliultra 14.4...
  6. K

Clomittaret vuonna 2011!

Manuliina: En vielä tehnyt testiä, hain vain valmiiksi kun oon viikonlopun töissä :D jännitän kuitenkin taas turhaan, mutta sit pitää miettiä inseminaatiot yms jos nyt ei tärppää...
  7. K

Clomittaret vuonna 2011!

Moikka vain kaikille :D Jaa-a...kauppaan pitäis suunnistaa testiä ostamaan... JÄIKS! pahoinvointia aamuin ja illoin, rinnat kipeet, väsy...tietenkin noi voi enteillä äkäisen tädin kyläilyäkin, mutta jostain kumman syystä aina jaksaa vaan toivoa. Kyllä tässä rupee olemaan kaikenmaailman keinot...
  8. K

Clomittaret vuonna 2011!

AADAMI joo kyllä mulla on ainakin ollut kipuja jos jonkun laisia, mutta kyllä sellainen viiltely on varmaan pahin. Hyvin SARIALEKSANDRA laitoit että ansioluetteloon olisi niin ihana laittaa että olen ÄITI! Täällä ollaan kädet kyynerpäitä myöten ristissä,että tämä viiden pitkän vuoden...
  9. K

Clomittaret vuonna 2011!

piti oikee lääkepurkin lappusista tarkistaa, että mulle ainakin oli clomeja määrätty kerta-annoksena 2tbl päivässä... varmaan se on jokaisen kohdalla yksilöllistä kuinka ne määrätään...ehkäpä mä oon vaan niin laiska tehtailemaan munasoluja että tarvitaan kunnon piikit hormoneihin :D... joopa...
  10. K

Clomittaret vuonna 2011!

Onnea MEMMUP! Ihanaa odotusaika sinulle ja toivottavasti kaikki menee hyvin :D AADAMI:Mulla kanssa 2tbl annostus ja aamusta oon ne molemmat ottanut... Täällä odotellaan ajan kulumista, jos vaikka tärppäis :D Onkos kenelläkään muulla ollut alkuraskaudessa ns. aaltoja kohdussa? Mulla tuntuu...
  11. K

Clomittaret vuonna 2011!

Heippatirallaa kaikille Clomittarille :D ja päivityksiä tilanteeseen: kp 3-7 clomit ja kontrolliultra kp 14. Löytyi 19mm folli ja 4-5pienempää... (oho...) lääkäri vaan tuumas mulle että ompas täällä "tavaraa" :D Samana päivänä sain pistää pregnylin...ja peitto on heilunu :D :D :D tässä...
  12. K

Clomittaret vuonna 2011!

Justiina: Siis clomit on mulla käytössa kp3-7(niinkun aika monella muulla) menopur-pistokset kp14-15, pregnyl sitten kp 16 (mulla on pitkä kierto). Täällä oon testaillu joka toinen pvä, mutta negaahan se oli, nyt odotellaan menkkoja ja taas lääkkeitä.... :(
  13. K

Clomittaret vuonna 2011!

Justiina:Menopur lääke on sellainen jota käytetään mulla munasolin kasvattamiseen ja kohdun limakalvon paksuntamiseen...on eka kerta kun tuo lääke on käytössä, kun alussa on ollut clomit,terot ja pregnyl... Tiijona: hyvä, kun miuitakin on mun kanssa samaa mieltä! äiti sanoi vain mull eettä...
  14. K

Clomittaret vuonna 2011!

Hei! Joo unohdin laittaa sen että yritystä takana 4vvieläkin jännitellään, vaikkakin se haamuplussa tulikin jo niin uudella ei mitään... P***A! On se niin mieltä ylentävää aina kuulla KAIKKIEN muiden raskautumisista kaveripiirissä ja sit on ne ihanat kysymykset että koskas teille tulee se uuden...
  15. K

Clomittaret vuonna 2011!

Moikkelis! Uusi olen tällä sivustolla joten vähän tietoja: Kebri82....28v.....ensimmäinen.....clomit, menopur,pregnyl Ookoo... elikkäs, vuosi sitten keskenmeno hoidolla clomit-pregnyl(kohdunulkoinen) ja vuosi meni ennenkun pystyi edes asaa ajatella ollenkaan,ja nyt oli sopiva aika taas...

Yhteistyössä