Hakutulokset

1. H

Blogeja !

Mulla blogi esikoisarjesta, laihduttamisesta ja keskeneräisestä elämästä :) Haluta kaikki
  2. H

Miltä kuulostaa? (ruokailu)

Jos karsit syömisiäsi väärin, niin ihan varmana saat kaiken takaisin. Mä oon laihduttanu 17kg vaan muuttamalla ruokailutottumuksiani ja lisännyt hyötyliikuntaa ja pari salitreeniä/vk. Kesti 8kk. Osa tuli takas vasta raskaudessa ja nekin jäi kaikki synnärille:) Mutta siis huonot pois ja hyvät...
  3. H

Tästä.
  4. H

Älä tuu kysymään neuvoja, jos et kestä niitä! Itse kysyit, onko hyvät ruoat ja kun vastaus on ei, niin suutut?!? Jos aiot laihduttaa, niin jätä se kerma pois, piste. Lue tuoteselosteita, kuinka paljon saat kaloreita, proteiinia, hiilareita. Laske esim Energiankulutus levossa | KUNTO PLUS...
  5. H

Maustamaton rahka ja ilman kermaa, korvaa vaikka banaanilla. Sauvasekoittimella etc. pirtelöksi, lantraa rasvattomalla maidolla. Ei tosiaan ole noin hyvä ruoka ja vielä 2krt päivässä. Ihan hyvä elämäntapamuutos karsia turhat kermat pois;)
  6. H

Määrät on tärkeitä, myös noissa leivänpäällisissä. 1tl (kevyt)levitettä, ja juusto ja kinkkukin kevytversioita, mieluiten vain toinen ja toinen korvattu esim. salaatinlehdellä. Mitä on salaatissa? Ja kuinka paljon? Ei yleensä kaikkein paras salaattivaihtoehto.. Ja moni onki tuosta rahkasta...
  7. H

lasten oma kirjakerho apua

Saa palauttaa avatunkin paketin. Tai vaikka vaan osan tuotteista.
  8. H

Jos synnytyksessä tulisi komplikaatiota, ja puolisosi joutuisi valitsemaan vauvan ja sinun henkesi välillä

Mä en jotenki usko, että olis miehen päätettävissä. Eiköhän ensisijaisena ole äiti, jolla luultavasti (tietysti tilanteesta riippuen) paremmat mahdollisuudet selvitä. Uskon, että mies minut valitsisi, vaikkei olekaan kuin yksi lapsi. Eihän kenellekään voi antaa tuollaista vastuuta, että "äiti...
  9. H

Miten tässä näin pääsi käymään? Ihastusta vai jotain hetkellistä mielenhäiriötä?

Mä olen eläessani yhden aussin tavannut, tuli mielummin katsomaan siskoani reilireissulla, kun meni kiertämään Roomaa. Väittäisin, että aussit ovat kohteliaampia, kuin suomalaismiehet.
  10. H

Tytölle tulee nimeksi

Voi luoja. Mielenyhtymä on välitön, sääli nyt lapsi raukkaa.
  11. H

Tilasin tulevalle vauvalleni VAUNUT!!! Ette ikinä arvaa millaset ja minkä merkkiset ;)

Noita vaunuja valmistetaan myös ihan aikuisten kokoakin;) Meillä päiväkodissa tuollaiset oli, ja ne on ihan oikesti todella pienet. Ellei sitten ole 150cm hattu päässä:D
  12. H

mä oon rakastunut

not found.
  13. H

Laihduttajana liikkuisitko salilla 4 pv viikossa

Ite en käy salilla, mutta 6krt viikossa treeni. Erilainen joka päivä, tietysti. Pitää vaan osata syödä oikein.
  14. H

Mitä ihmettä mä teen tuon 10v tytön kanssa :( *en vaan jaksa*

Et ole kamala monsteri äiti, todellakaan. Rajat on rakkautta, niinhän sitä sanotaan! Nimenomaan, älä anna periksi. Toteuta uhkauksen, kyllä lapsi ymmärtään tyhjät uhkaukset ja oppii ja kokeilee kyllä kaikki keinot sun hermojen testaamiseksi! Vedä selkeät rajat ja pidä niistä kiinni. Selitä...
  15. H

Tuttelin tuotanto loppuu

"Toistaiseksi kaikki Suomessa myytävät äidinmaidonkorvikkeet tuodaan ulkomailta. Nutrician Tutteli valmistetaan tällä hetkellä Hollannissa, käyttövalmiit vellit Belgiassa ja puurot Ruotsissa."
  16. H

Asuntolaina kohta maksettu; mihin sen 800 eur/kk voisi sitten käyttää?

Ostakaa asunto vuokralle, vuokratuloilla maksatte toisen asuntolainan pois ja sen jälkeen jää vielä enemmän käteen;)
  17. H

Minkälainen mulkero Niinistö oikeasti on?

Johtajaahan maalle haetaan!
  18. H

Miten estää alaselkäkivut vatsaliikkeitä tehtäessä?

Lopeta se istumaannousujen teko;) Laita youtubeen ab ripper x, niin saat vartissa tehotreenin, joka ei tapa (ainoastaan;D) alaselkää!
  19. H

SE TUNNE, kun...

Tääkin ymmärtää! :) Varmasti on hyvältä tuntunut, itsekin olen samaan tilanteeseen osunut! Ja ihmettelen myös näitä kommentteja, lihavat, tavalliset tallukatko siellä manailee?:D
  20. H

Ens viikolla sitten tappelua mitä päälle

Kyllä se sieltä kotiin kipittää kun alkaa paleltaa. Tai kun tulee kipeäksi, niin muistuta miten nolot ne toppahousut oli.

Yhteistyössä