Hakutulokset

1. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

Heippamoi! En ole jaksanut kirjoitella mitään, mutta lueskellut olen kyllä kaikki läpi tasaiseen tahtiin! Kaikille onnea, jotka jo sukupuolen ovat saaneet selville, ja Diinulle spesiaalionnittelut terveestä pojasta, onneksi kaikki meni hyvin!:) Todellinen asiani miksi jaksan piipahtaa...
  2. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat TOUKOKUUSSA 2011 <3 <3

tulin vain pikaselventämään Cee-:lle, kun tuosta if:n vakuutuksesta puhuit. Aluksi tosiaan raskausajanvakuutuksena, ja kun 2kk:n sisään lapsen syntymästä ilmoittaa sotun, niin jatkuu automaattisesti onko se nyt vauva- vai lapsuusajanvakuutuksena, kuitenkin 15-vuotiaaksi saakka. Oma äippä ifillä...
  3. H

Tulinpas vielä päivittelemään, että miten ihmeessä te maltatte olla kertomatta kaikille? Mä kerroin jo rv9 about kaikille sukulaisille, kavereille ja töissäkin parille, ja parin viikon sisään pomolle jne. Kai mä olen sitten oikea lörppäsuu, enkä ole osannut yhtään pelätä keskenmenoa, kun ei ole...
  4. H

Heippahei! Mä en ole kirjoitellut about sataan vuoteen, kun oon ollut niin mukaväsynyt ja kaikkea. Aika harvoin on kone päällä, ja se heijastuu tänne aika pahasti :ashamed: Mutta nyt kolmen päivän saikku neljättä pivää jatkuneestä päänsärystä, (nice!), joten olen ahkeroinut tänään kaikki...
  5. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HUHTIKUUSSA <3 <3

Siis apua, mä olen niin tippunut kärryiltä, etten enää pysy ollenkaan mukana! Vielä edellisenkin pinon jutut lukematta, kun meinasin jo alkaa hurraamaa, ettei kukaan ole kirjoitellut, niin huomasin tän uuden pinon ja sivukaupalla juttua! No ehkä mä vielä nappaan kiinni:) Ekassa neuvolassa...
  6. H

<3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 <3 <3

Ajattelin tulla pikaisesti jakamaan mun ihanat uutiset; meidän äiti ottikin raskauteni aivan mielettömän hyvin!(Kerroin aikaisemmin, että luulin joutuvani suunnilleen banniin suvussani.) Pelkäsin vähintään raivaria, mutta myöhemmin facebookista sain lukea: "Lauantaina kuulin yhden elämäni...
  7. H

Mä en nyt tiedä onko meidän neuvolan harkkari sössinyt, vai olenko mä vaan vainoharhainen, mutta meillä neuvola vasta 4.4????:O Menee viikolle 8+(okei, se vain tuntui tosi pitkältä ajalta), eikä tietoakaan ultrasta? Ystävälleni oli neuvolasta varattu suoraan aika ultraan, mutta siitä ei ollut...
  8. H

Nojanda, juuri kuulin yhdestä tutusta, joka sai tietää olevansa raskaana vasta kuudennella kuulla, kun oli tullut ihan menkkojen tapaista vuotoa normi menkkojen aikaan, oli vasta mahan pyöristyessä alkanut epäilemään raskautta! :) Tsemppiä sinne! Mulla on ei oo ollut ollenkaan pahoinvointia...
  9. H

Diinu, meillä makkarissa myös teollisuusompelukone ja lipasto täynnä ompelutarvikkeita, jotka vie harmittavan paljon tilaa:/ Siksi huolehdin aiheesta. Mä olen miettinyt myös tuota imetystä, kun itsehän kyseiseen aktiniteettiin en haluaisi osallistua. Ehkä yksin, kotona, rauhassa, ilman...
  10. H

Joo oon miettinyt samaa, että vielä käännytään päälle, vaikka mies onkin tosi rauhallinen nukkuja. Meillä mies on nukkunut oven ja seinän puolella(missä vauvan olisi sitte parempi nukkua, kun sinne voi siirtää sängyn seinään), itse nukun ikkunaseinällä, missä toisaalta olisi tilaa...

Yhteistyössä